de PAH

Copywritingul de catalog publicitar, combinat cu subiectele așa-zis delicate și cu răsuflarea onor clientului drept în ceafă naște monumente de ipocrizie. Cum ar fi acest exemplu de la Avon, în care un gel pentru igienă intimă lasă impresia că printre picioarele femeilor suflă vântul.

Eu, unul, n-am mai auzit ca organul genital feminin (în cazul de față) să adie, cum ne-ar face să credem autorii memorabilului îndemn la folosire frecventă a apei și a gelului: “Ți-a fost dor de adierile proaspete?”.

Combinat cu imaginea delicată a ghioceilor, pseudoreclama asta mă face să cred că bărbații sunt niște idioți dacă le cumpără flori soțiilor/iubitelor. Dacă au o amantă decorativă, dotată cu gelul potrivit, mai bine o aduc acasă frumos împachetată în celofan și o fâlfâie prin fața nevestei, să-i adie pe la nas.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.