În agenții ar trebui să lucreze doar bărbați

wcuri

Sunt convins 100% că ad-ul de mai sus este gândit, susținut și implementat de o femeie, sau de către un grup de femei. Pentru că doar o femeie ar fi putut avea ideea strălucită de a face un capac de WC din farfurii, fără să își dea seama și să pună această realizare pe garduri, să râdă tot poporul.

De ce e nevoie de un bărbat? Pentru că majoritatea bărbaților suferă de diverse forme de pareidolie și, prin asta, reușesc să vadă ridicolul situațiilor mai bine decât o femeie. Un bărbat ar fi observat imediat că acele farfurii, care evocă bunătățuri, nu sunt exact ceea ce se vor a fi, și ar fi exclamat frățiweare, asta e o budă!

Un alt motiv pentru care o femeie nu ar fi atras niciodată atenția la asta este că femeile din agenții, dacă au minim un master, se simt foarte culte și nu pot să lase să se observe că le flutră în cap și alte gânduri decât artă, cultură, business, marketing, tudor giurgiu și tiff. Prin urmare, dacă un grup de femei ar observa asta, toate ar tăcea sfeclă, ca nu cumva celelalte să le creadă mai puțin culte Cum adică să te gândești, atât de vulgar, la o toaletă, când e clar vorba de un grup statuar cu farfurii??

32 comentarii

  1. #1

    Cei care au stat in camin studentesc stiu ce vorbesc: seamana a WC doar ca e vazut de sus, cocotat pe vas, ca nu te puteai kk altfel, la ce bârhale (termen folosit de femeile de serviciu pentru rahati imprastiati peste tot de unii caministi) erau pe acolo. Farfuria de jos e capacul, farfuria de sus e vasul de WC...

  2. #3

    aceea este o scoiCA CARE produce o perla.

  3. #4

    Seamana cu un buttplug... :-??

    • #5

      Comentariul tau ar trebui copiat si pus la articolul precedent cu pistilul de la Ikea...

    • #6

      ai greșit puțin articolul, but exactly my opinion

    • #7

      Pai nu e articolul precedent Am avut o zi libera in care apare pistilul?

    • #8

      o noua miscare se naste pe arhiblog

  4. nu e nimic vulgar. nu stiti ca mirosul emanat de femei la buda e un parfum de iasomie? si chestia aia solida e de fapt un curcubeu. hai sa visam la o lume mai buna. femeile nu fac kk.

  5. #10

    " (insert word here ) mici...le gasesti oricand aici"

  6. E bine măcar că era ceva la farfurii curate. Că dacă puneau unele pline de sosuri, gata să fie atacate de un nu ştiu ce detergent de vase...

  7. În agenția aia femeile nu lucrează.
    Decid.

  8. #13

    Nici don`şoara copywriter nu-i mai strălucită se pare.
    "Cumparături cu dar/Pentru ocazii speciale" :D
    Dar, ce?
    Dar, cum?
    Dar, WTF?

  9. #14

    Dar poezia de la Profi despre cat de fericiti sunt angajatii, cat de des se spala pe maini, aranjeaza marfa etc! Aia cine dracu a compus-o! E de rahat sa pui asa ceva intr-un market si sa presupui ca eu cumparator nu stiu cat de prost sunt platiti aia; vad pe fata lor orice in afara de bucurie si satisfactie ca ma servesc pe mine sau altcineva.

    90% din toate astea sunt cacaturi! Nu se uita nimeni la ele, nu le apreciaza nimeni, nu impulsioneaza pe nimeni sa cumpere, nu fac nimic. Caca bani aiurea!

  10. #16

    in reclama outdoor majoritatea textelor si imaginilor sunt absolut degeaba. aia de la Dedeman au mai iesit putin din turma cu mesajele alea dubioase si haioase in felul lor. altfel numai porcarii. e cam nasol sa ai bucurii la cate un mesaj reusit gen trollajul lui AFI Cotroceni.
    btw, a vazut cineva panoul de la Leroy Merlin cu toporul urias cu maner rosu ? e ceva in neregula acolo.

  11. Fugi d-aici, nici bărbatii nu-s mai brezi.
    S-au apucat astia prin anii 70-80 sa faca Gin de Covasna. Si l-au numit... CovaGin. au scos etichete frumos, până a venit unul si s-a luat de ei.
    - Ce-i asta mă?
    - Cova - covasna, Gin, sefu!
    - Eu văd co-vagin!

    Și s-au apucat de au modificat etichete, au desfăcut vreo 200 de sticle câte ieșiseră deja, nebunie.

    La fel și faza cu Ceaușescu cu 2 căciuli, una în mână, alta pe cap. când a ajuns Scânteia abia la prânz în țară, nu dimineața la 5

    • mda, iar unii bărbaţi nu ştie că ieste "breji"... deh, spanaci.

    • #19

      si Dacia Nova care nu se vindea in America de Sud si nu intelegeau de ce ... pana au inteles - NO VA

    • #20

      Dacia No va....era de fapt Chevrolet Nova, de la GM.

  12. #21

    Mie mi s-a parut ca era silueta unui cap, cum e atunci cand n-ai poza de profil.
    Dar cu textul mi-ar fi si mai rusine.

  13. #22

    Rorschach test for dummies

  14. #23

    Mai multe ONG-uri, printre care Asociatia Parinti pentru Ora de Religie, le cer ministrilor Educatiei si Sanatatii sa promoveze in scoli abstinenta pana la casatorie. Scuze de offtopic dar stiu cat iubesti astfel de articole Arhi si sunt convins ca articolul de pe hotnews te unge la suflet.

    • #24

      cer multe. si?

    • #25

      Pe tine te mănâncă în locul unde se pisează usturoiul cu obiectul de la ikea?
      Niciodată! Dar niciodată! ... să nu mai pronunți cuvinte de-astea la un tată de fată, da?

    • #26

      Eu zic sa nu lase lucrurile neterminate si sa promoveze abstinenta sexuala si dupa casatorie in randul astora ca ei.

  15. #27

    erm.. mie mi se pare ca seamana cu lingurita aia din Kinder Joy.

  16. #28

    Statistic, barbatii petrec mai mult timp cu fata la WC decat femeile.

  17. Nu amesteca toate femeile in aceiasi oala.

  18. #32

    Mai este reclama aia idioată la Pampers în care se spune ” .... nu l-aș schimba niciodată„ :)))