Ryanair a făcut ieri unul din stunturile lor de guerilla marketing și au crezut că și-o bat de Tarom, ahaha, ce tari suntem noi, să vezi ce-o să râdă lumea și ce bine o să ne fie.

Doar că lumea nu a râs, iar pe wallul de la Ryanair este râsul curcilor, toți românii și-o bat de biletele lor ieftine care, adunate cu 100 euro bagaj de cală, 4 euro sticla de 50 ml de apă, 100 de euro loc în plus la picioare și încă 100 de euro un pic de aer refolosit doar o dată, eventual 10 euro un pișu și 20 euro o căcare, fac cât 10 bilete Tarom. Serios, luați-vă câteva minute din viață să citiți, e un adevărat desfăț culinar.

După care, tipul sau tipa genială de la Tarom, căruia aș vrea să îi strâng mâna și să îi zic că e dumnezeul a tot ce înseamnă social media, a dat un răspuns simplu.

Și aici s-a cam încheiat totul. Azi, Ryanair a pierdut pe toate planurile doar pentru că a deschis gura aiurea.
Și, corectați-mă dacă greșesc, dar publicitatea comparativă e interzisă în UE.

Și, dacă aveți povești interesante cu Ryanair, sunteți liberi să le postați. Așa, for the fun of it.

PS: Ca idee, Ryanair nu mai vrea să fie tăguit pe facebook, de când au făcut duda și se scot manual din toate postările. Clasicum americanum. Lasă, tăcem și trece :mrgreen:

PS: Încă o opinie pe subiect

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.