Autoritățile franceze sunt jalnice

ahmed

De ieri, 90 000 de oameni urmăresc doi teroriști, despre care știu unde se află și nu fac nimic pentru a-i prinde. Ba nu a venit procurorul, ba nu răspund la telefon, ba încă nu a venit tancul. Serios, au adus un tanc, înțelegeți, UN TANC.

Între timp, un alt dement, a luat alți oameni ostateci. Autoritățile, ca de obicei, sunt în expectativă. Și ca să închei apoteotic:

"Prioritatea este stabilirea unui dialog", a declarat presei Pierre-Henry Brandet. Ministerul de Interne a afirmat de asemenea că negociatorii au "încercat să stabilească un contact" cu cei doi bărbaţi, aflaţi într-o tipografie din localitatea Dammartin-en-Goële.

Înțelegeți, prioritatea nu e omorârea acelor gunoaie. Prioritatea e stabilirea unui dialog. Sunt sigur că rudele celor 12 morți sunt atât de fericiți că franța e o putere mondială.

Ca să mă citez, francezii nu se descurcă pentru că situația nu implică o retragere cu mâinile ridicate deasupra capului, prin urmare nu știu cum să manevreze situația.

__________________________________________________
Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi o bere virtuală BERE
Loading...

183 comentarii

  1. #1

    Parca ar fi de origine romana autoritatile astea franceze 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • nu suntem degeaba francofoni

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Youtube.com: Achmed-i'll kill you. Radem de ne prapadim, dar unii au fost prapaditi in Fr. ...

      Thumb up 0 Thumb down 0

  2. Bre, in vreme de razboi e bine sa lupti intotdeauna impotriva francezilor. Ei oricum alearga cu arma spre aliati.

    PS: adica fug.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. De ce te miri ?
    Atat timp cat exista ostatici, prioritara este stabilirea unui dialog.
    E la mintea gainii.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #6

      Situatia e destul de complicata. La Porte de Vincennes au luat ostateci intr-un mini market. Nu stiu cati oameni sunt inauntru si se aud zvonuri ca doi ar fi deja ucisi.
      Si intrebarea care planeaza e simpla: cati or mai fi? Neutralizarea celor 4 nu pune capat neaparat situatiei.
      Cu tot cu Vigipirat, mi-e frica sa ies pe strada pentru a ma duce acasa sau la serviciu.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  4. Ce se întâmplă acum în Franța n-a văzut Parisu'!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. Probabil ca ideea e sa nu-i omoare, sa nu-i faca martiri, pentru ca ei asta vor.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #11

    PC brigade, astea sunt partidele vestice de stanga, hipioti imputiti care pledeaza in favoarea criminalilor si cauta sa le gaseasca scuze si sa le aduca drepturile umane in discutie, indiferent ce ar face, doar pentru a nu recunoaste ca au gresit cand au permis sa fie calcati in picioare si supusi in propriile lor tari. Cateva exemple de-ale lor am observat si in Romania, chiar si aici pe blog .

    Politistii din pacate nu fac decat sa respecte ordinele de mai sus, nu vrei sa se certe domnii guvernanti francezi, cu investitorii arabi care pompeaza sute de miliarde in Paris anual .

    Thumb up 0 Thumb down 0

  7. ce societate bolnava am ajuns domne'.nu mai au nevoie bietii oameni sa se exprime religios , ca imediat incepe politia sa ii urmareasca.

    Thumb up 1 Thumb down 0

  8. #13

    Sa cheme Politia Germana sa le rezolve aia problema.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #14

      germanii sunt la granita, sa elibereze alsacia si lorena

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #15

      avand in vedere ca tocmai au fost luati ostatici intr-un magazin evreiesc de la periferia Parisului, cred ca trebuie sa sune la Tel Aviv. Pana diseara, case closed!

      Thumb up 1 Thumb down 0

    • #16

      Mai degraba Spetsnaz ul rus

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @bugsy ai să rîzi și asta va da apă la moară conspirațoapelor dar de ieri a ajuns la Paris special pentru a consilia în această criză, dacă se dorește, un fost director MOSSAD.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #18

      @arbait: se pare ca francezii au refuzat oferta

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #19

      Da, vine Spetsnaz si-i omoara pe toti inclusiv ostatici cu un nou gaz experimental.

      Thumb up 1 Thumb down 0

    • #20

      Mai tineti minte luarea de ostateci din Rusia. Au gazat rusii pe toata lumea. Si pe teroristi si pe cetatenii rusi. Toti teroristii erau cu burta in sus, plini de grenade, vestea cu bombe si ak47 pe care nu au mai apucat sa le foloseasca.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  9. Eu zic ca este timpul pentru o debarcare a Germaniei in Franta.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #22

      Angela: "Alo, Fritz! Nu i-ati dat drumu' odata?"
      Fritz: "Raportez, in 20 de minute trecem granita."
      Angela: "Bun. Bagati viteza, nu cumva sa nu bateti recordul de viteza pana la Paris. Pe dimineata vreau croissante proaspete."
      Fritz: "Jawohl, Frau Bundeskanzlerin!"
      Angela: "Si ia vedeti pe unde dracu tin francezii la pastrare ghilotinele... 'tu-le muma lor de stat islamic, ce cred astia, ca au monopol pe filmari de decapitari?"

      Cu cantec, inainte mars... http://youtu.be/9WqwFhX6Cqg

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #23

      lasa ca nici cu nemtii nu ne este rusine, http://ro.wikipedia.org/wiki/Masacrul_de_la_M%C3%BCnchen si a trebuit sa vina "cei adevarati" sa faca curatenie dupa ei.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  10. #24

    Banc sec:
    -De cati politisti este nevoie pentru a prinde 2 teroristi?
    -90.000

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #25

      N-au si ei niste snipperi buni in toata armata aia??? Ce se intampla acolo nu seamana deloc cu ce am vazut eu prin filme...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #26

      90.001, ca 90.000 nu au reusit

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #27

      Miss Q, cred ca tu ai vazut filme americane. politia franceza o vezi in jandarmul. sau in taxi

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #28

      asta e politia franceza

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Super banc. Si inca francezii stau bine, americanii au mobilizat inclusiv armata sa prinda doar unul.
      Tot felul de prosti pe lumea asta..

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #30

      Exact, prosti... cred ca si-au dat seama ce prosti au fost si au zis sa plece si cu toate resursele alora acasa. Sa nu se faca de ras...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #31

      @arhi Lipseste Louis de Funes ca totul sa fie perfect.i

      Thumb up 0 Thumb down 0

  11. #32

    Se filmeaza un sequel la seria cu "Jandarmul la mare/la St. Tropez........"

    Thumb up 0 Thumb down 0

  12. #33

    Pariu ca se gandesc cum sa actioneze ca sa nu lezeze comunitatea musulmana ... Daca erau doi rommi erau impuscati imediat ! Sau expulzati elegant ...

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • @Mircea, de cati tigani impuscati in Franta ai auzit tu pana acum ?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #35

      De cați țigani ai auzit ca sunt teroriști ? Ideea este ca francezii se plâng de emigranți ( mai ales de țigani ) si nu reușesc sa vadă adevarata problema ! Problema cauzata până la urmă tot de ei .

      Thumb up 1 Thumb down 0

  13. #36

    Arhi hai ca suntem de acord ca au o politie cam ca si la noi, ca si autoritate trebuie in primul rand sa ii capturezi cu victime 0, cum faci asta daca stii ca sunt intr-o cladire inconjurati? dai buzna din prima? daca nu erau ostaticii le cacau niste gaze, grenade si era simpla treaba.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    • Imi amintesc ca in Rusia a fost o astfel de interventie "pompieristica" la un atentat cecen, intr-un cinematograf.
      S-a intervenit cu gaze si au murit si teroristii si ostaticii.
      Nu se specifica cate rapoarte au trebuit intocmite dupa interventie. Va dati seama cata hartogarie pe capul celor de la trupele speciale ?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #38

      Hartogaraie in cazul ala? In Rusia???

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • In teatrul din moscova au fost 870 de ostatici, zeci de kg de explozibil. Au murit 130 de ostatici. Eu spun ca au facut mai mult decat sperau.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #40

      Siiiii....ai mai auzit de un al doilea atentat cecen?

      Ca ultima oara cand am auzit eu de cecenei se imbuzeau la granita cu ucraina sa lupte pentru rusi...

      Thumb up 1 Thumb down 0

  14. eu chiar nu inteleg. ce te-ai astepta sa faca, sa intre peste ei si sa ii mature cu gloante?
    daca nu erau ostatici implicati ii spulberau demult
    asa, nu e normal sa incerce sa evite pierderea si mai multor vieti nevinovate?

    Thumb up 1 Thumb down 0

    • Hmm..., da. Sa intre peste ei si sa-i mature cu gloante. Ar fi oricum mai putine victime decât stabilind dialogul perpetuu pana se plictisesc aia si, in căutarea virginelor, omoară istaticii si ies la lupta deschisa.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @arr>> "Problema, atunci cand incerci sa pari mai prost decat esti in realitate, este ca de foarte multe ori iti reuseste."

      Clive Lewis

      Thumb up 1 Thumb down 0

    • @alioja "The safest road to hell is the gradual one, the gentle slope, soft underfoot, without sudden turnings, without milestones, without signposts"
      Clive Lewis

      Thumb up 0 Thumb down 0

  15. #45

    probabil au imprumutat tancul de la nemti, ca sa aiba cele patru viteze inainte.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #46

      Nu degeaba au francezii la tancuri marsarier cu 2 viteze

      Thumb up 0 Thumb down 0

  16. #47

    Autoritatile occidentale se comporta in felul urmator:
    E ca intr-o familie unde gazda decide cu greu cum sa-i ceara musafirului fara sa-l jigneasca sa nu mai intre incaltat pe covorul nou si sint luate prin surprindere cind musafirul se caca pe covor. Cam asta e.

    Thumb up 1 Thumb down 0

  17. "Their business is war, and they do their business" spunea Kipling despre francezi, pe buna dreptate atunci. Nu pot sa inteleg cum o natiune războinică, care a avut lumea la picioare mult timp, poate ajunge o adunătură asa jalnica. Romanii cred ca ar fi gestionat mai bine (daca nu exista posibilitatea de o spaga mica, evident) situatii de genul a ceea ce se întâmplă acum in Franta. Si noi "nu am dus niciodată războaie de cucerire, ne-am aparat , doar, raul, ramul...
    Altfel, omenirea laica ar trebui sa faca deja planuri pentru ce se va întâmpla peste ~30 de ani când o tara musulmana (i.e. Franta) va avea un important arsenal nuclear.

    Thumb up 1 Thumb down 0

    • #50

      asta cu nu am dus razboaie de cucerire ar trebui sa le-o spunem, in istoria recenta, bulgarilor, de exemplu...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #51

      @Arhi Atat am putut. Cand nu poti mai mult de atat strigi cat poti de tare "imi apara nevoiele si neamul" in loc sa strigi "sunt incompetent".

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • LOL am uitat sa pun ghilimele de închidere, dar exceptiile rămân, totusi, exceptii.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #53

      Nu am dus razboaie?
      Pai suntem sau nu urmasii lui Cezar si Traian?
      Daca nici vajnicii stramosi nu au dus razboaie de cucerire ..

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #54

      Pe bulgari nu i-am cucerit, i-am potolit pe ceva comunisti de-ai lor....Si trebuia sa ne iasa si noua ceva la afacerea asta, pentru ca rege neamt.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  18. #55

    Pai le este frica sa nu fie scosi drept "criminali barbari" de aia care l-au votatat pe socialistul de Hollande. Criminalii au mai multe drepturi decat fortele de ordine.

    Mare minune daca nu izbucneste un razboi civil si instaureaza ceva stare de necesitate.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #56

      sa vezi ce ascensiune o sa aiba madam' Le Pen dupa toate evenimentele astea...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #57

      Dupa fapta, si rasplata. Am mancat bine, ne-am distrat, am facut pe intelectualii rasati, la un moment dat vine si nota de plata. Sa speram ca nu e foarte mare, ca de ciubuc sigur nu avem.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #58

      In orice caz, razboiul civil nu e prea departe, pe bune! . Mai ales ca eu cred ca inca o saptamana-doua, o sa tot fie luari de ostatici evrei, impuscari de politisti si alte alea.
      Daca nu va fi razboi, va fi tot din cauza lasitatii francezilor pur-sange.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @Petre: dar tot cu țiganii români o să aibă treabă nu cu bronzații lor tăiați împrejur.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #60

      Silvuplemusiu

      Thumb up 0 Thumb down 0

  19. #61

    cei doi, arnold si rambo au avut urmatorul traiect din ce inteleg eu:
    paris (redactia charlie) - benzinarie - oraselul cu nume imemorabil - aseara erau in padurea nu stiu care si azi sunt intr-o tipografie iar 90.000 de oameni, tancuri, elicoptere, caini si ozn-uri vor sa stabileasca un dialog cu cei doi.....okey!
    se filmeaza o noua serie din "Jandarmul"?
    e nevoie sa trimitem si noi batalionul "scorpionul rosu" si o divizie de TAB-uri?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #62

      TABuri sunt rufginite si defecte, divizile capabile sunt detasate in orientul mijlociu, iar cele locale sunt bete prin ceva santuri.

      Ne-au mai ramas minerii. Ii trimit Nelu daca afla ca aia doi criminali is de fapt niste fini intelectuali francezi.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  20. #63

    Deci? E cineva care incepe sa inteleaga de ce nea_zapada incearca sa-si pregateasca terenul pentru a reveni in tarisoara? 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #64

      da, putin, putin, incepem

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #65

      Bine, stii ca romania e vecina cu un urs, nu ? E drept totusi ca macar esti printre ai tai, altfel e sa te tradeze un roman de-al tau. Plus ca avem aceasi conducatori ca in franta. Nu o sa-ti ghilotineze un francez capul, ci o sa-ti violeze un rus femeia sau ceva de genul.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #66

      Bai, turbez: " Qu'il n'y a pas d'amalgame entre islam et terrorisme. Qu'on ne tombe pas dans la psychose. Le dialogue, la république, bla bla bla". M-am saturat de discursuri de-astea false, pline de snobism si politiquement correct. Sunt de-acord pana la un punct, ca nu trebuie generalizat; da' la violenta raspunzi cu violenta. Ii decimezi pe radicali. Care vrea sa inteleaga, bine, care nu, sa se duca-n peezda ma-sii la virginele din paradis! Care e musulman moderat, sa stea in banca lui si sa-si plateasca impozitele. Da' ce sa faci cu frantujii astia, care nu-si dau seama nici in ceasul al 12-lea ca-s pe marginea prapastiei si ca ei se cred, inca, l'ombelico del mondo. Scuze daca v-am enervat, da' sunt plin de draci!

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #67

      Ne-a zăpada si ce sa faci in Paris (sau in alte multe părți din Anglia) unde albii nu sunt sigur ca mai sunt majoritari?

      Thumb up 0 Thumb down 0

  21. cum ziceam: daca faceau un gratar mare langa tipografie, cu mult porc...ieseau aia si ii acuzau de tortura 😀

    Thumb up 0 Thumb down 0

  22. O umila parere, daca mi se permite: nu sunt impresionat. Deloc. 15 morti? Meh! Mai desfac o bere.
    De ce? Pentru ca e terorism la nivel macro, care "merita" sa apara la stiri, pentru ca moartea INCA nu e politically incorrect.
    Si sa zica bogdaproste ca au scapat, pentru ca moartea e infinit mai usoara decat o viata de teroare. Da, terorismul la nivel micro nu e bagat in seama nicaieri in cercurile mari. Terorismul de pe strada, de zi cu zi, ca in Paris nu poti sa iesi din casa daca in timpul uneia din cele 5 rugaciuni zilnice s-a blocat strada cu maimutzoi aplecati catre meccaca. Pentru ca in UK sunt profesoare non muslim amenintate cu violul daca nu-si trag hijabul pe cap (ce-i drept, nu-i nimic mai ofensiv decat parul unei femei). Pentru ca unei cunostinte din Paris i-au intrat magrebienii in casa dupa ce a lasat usa deschisa cateva secunde si s-au asezat la masa, de fatza cu ea si cu copilul. Nu, nu sunt legende, nu sunt "stiu de la un prieten", nu sunt "lasa-l ba ca exagereaza, n-are cum sa fie asa rau", e simplul adevar ale unor republici curand islamice.
    Asa ca ma tuf pe ele de "atentate", si pe toti analistii labagii de la televizuinile rromanesti, a caror ingrijorare e ca partidul lui Marine le Pen va castiga simpatizati "doar" pe seama atentatelor.
    Si as mai fi avut de zis ceva celor care au votat chiar si o singura data cu stanga, dar deja cred ca nu mi se mai aproba acest comentariu.

    "in jur e pace / in suflet port un razboi"

    Thumb up 1 Thumb down 0

  23. #70

    Ce simplu era daca se intampla la rusi. Gaz, 200 de mortii, noi nu negociem.
    Gicule hai sa luam ostatici la rusi!
    Ai innebunit coaie, aia nu glumesc! Hai mai bine la labarii aia de francezi!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #71

      Totusi, eu ii prefer pe labari pentru ca sunt educabili si nu au atatea certitudini precum rusii. Cred ca mai multa tragedie provoca niste decreierati xenofobi decat niste labari filozofi.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #72

      "labari filozofi" :)). Cum pot sa-ti dau enshpe plusuri?

      Thumb up 0 Thumb down 0

  24. #73

    Beniamin Netaniahu nu e Charlie si tocmai a postat pe twitter My message, in Paris, in Jerusalem, anywhere: first rule in fighting terrorism is to refuse to be afraid, in sensul ca suntem pe drum, cred.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • a se vedea unde şi cum a murit fratele lui Benji Netaniahu...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Este vorba de Yoni Netanyahu ucis în luptă la 30 de ani în timp ce conducea operațiunea de eliberare a ostaticilor din Uganda (1976).
      Dar nici Bibi nu e vreun lache, a fost team-leader în Sayeret Matkal, pentru cine cunoaște.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #76

      asta e echipa care s-a ocupat de wrath of god?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #77

      Seful lui Bibi in Sayeret Matkal era Ehud Barack, fost PM si fost ministru al apararii in Israel

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Arhi, operațiunea Baioneta a fost a Institutului, armata a fost doar cu o sub operațiune, Spring of Youth, raidul din Liban 1973.
      Yoni a fost atunci adjunctul lui Ehud Barak (cel mai decorat soldat isralian), comandantul la acea vreme a lui Sayeret Matkal.
      Ca anecdotă, apare chestia și-n film, Barak a fost deghizat în femeie, potrivit camarazilor „una din cele mai mici și urîte de-ți poți imagina”. Foarte bun prieten cu Yoni, au locuit și în același mic bloc din Tel Aviv, pe Florentin, dacă nu mă înșel/confund, știu că am văzut clădirea.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @bugsy, nu, din 1974 a părăsit Sayeret, a trecut la tancuri :))
      Bună bio aici http://www.encyclopedia.com/topic/Ehud_Barak.aspx

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #80

      toda raba

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #81

      Yoni a primit si Medal of Distinguished Service in razboiul de Yom Kippur si a condus echipa care a eliberat 248 de ostatici la Entebbe, omorand toti rapitorii, fara sa negocieze. ( au mai fost ucisi si soldati de-ai lui idi Amin Dada )

      Thumb up 0 Thumb down 0

  25. #82

    nu stiu daca repet ce au zis altii:
    aia au aruncatoare de grenade, deci un tanc este o posibila masura pentru ai proteja pe cei care incearca sa intervina. si normal ca dialog si negociere pentru ca au ostatici. nu cred ca isi propun o intrare in forta doar pentru ca sunt enervati ca aia au omorat 12 cetateni francezi. adica tocmai asta e ideea. nu e vestul salbatic, e fix o tara cu legi si reguli. si cetateni care trebuie protejati de altii sau chiar de ei insisi. pentru ca si aia doi sunt francezi.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  26. Intr-adevar sunt jalnice autoritatile franceze. Nu inteleg un lucru. La TV apare de ieri ca cei doi teroristi au fost inconjurati de jandarmi, politisti etc., iar teroristii continua sa se deplaseze pe distante mari (zeci de kilometri). Oare au rupt lantul de autoritati pe care-i inconjurau ?? :)))

    Mi se pare amuzant.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  27. #84

    m-am nevrozat de la prea multa informatie negativa. in alta ordine de idei:
    astia cand ajung ei acolo in rai cu virginele, inteleg ca o sa fie disponibile doar cele pana in 9 ani ca pe restul le-a rezolvat profetul ?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #85

      hamin

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #86

      i-au mierlit. deci sunt in rai. cu virgine de pana la 9 ani. cum astia nu sunt profetul daca pun mana se duc la subsol. ce inseamna si marketingul asta...

      Thumb up 0 Thumb down 0

  28. #87

    daca pui si adresa corecta, o sa vina un imam sau chiar doi, sa-ti explice ce si cum.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #88

      @dinuem: Poate si-a trimis adresa pe mail pentru cartea lui Arhi:)

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #89

      10880 Malibu Point, Malibu, California, 90265.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  29. #90

    Mi se pare profund gresit ca fortele de ordine sa ii omoare pe cei 2 extremisti. Ei oricum nu au respect pentru viata altora si nici a lor si ar fi o incununare a faptelor lor sa moara 'ca martiri' de mana politiei. Ar starni si mai multa admiratie in randul deranjatilor care le aproba faptele. Exista legi si exista inchisoarea pe viata. Moartea e cea mai usoara si satisfacatoare pedeapsa pentru ei.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  30. #96

    Call Bruce Willis, he dies hard.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  31. De ce nu le zic ceva de religie,poate ies afara la scandal!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  32. #98

    Nu stiu de ce dar mi se pare o alergatura de muste fara cap. Dar am si eu niste intrebari
    - Salman Rushdie face misto de religie si e oficial condamnat la moarte dea yatollah dar traieste bine merci si nu a avut macar o cutie cu carbid prin fata casei.......nu vorbim de molotoave, kalashnicoave si alte cele
    -profesionistii lui peste s-au pliat foarte bine si au reusit ceeea ce numai comandourile reuseau in schimb si-au uitat actele de identitate prin masina plus o gramada de insemne islamice. Masina care era furata...deci despre ce se vorbeste aici? Eu fur o masina si in drum spre o criminalingeala ma apuc sa lipesc abtibilduri cu islamul....cool
    -au omorat aia o redactie intreaga dar nu au omorat femei...ma lasi? Astia nu dau nici un kk de camila pe muieri si nu au omorat taman femeile (cea care le-a dat drumul in cladire si inca una de la un birou de acolo)
    -trec aia prin bariere de politisti ca prin branza si schimba orasele la fiecare ora. In curand o sa treaca si granite si ei o sa fie tot nepregatiti. O sa-i gaseasca imbonlaviti de deces pe undeva printr-o insula.
    -saptamana trecuta ce ma mai bucuram ca a scazut pretul la benzina....da na...acu o sa fie motiv sa-l creasca

    Thumb up 0 Thumb down 0

  33. Astept momentu in care unu din baietasi o sa iasa din tipografie si o sa intrebe "da ce-am facut sefu?"

    Thumb up 0 Thumb down 0

  34. in 2014 in India au fost 8 atacuri teroriste cu un total de 62 de morti. s-a auzit ceva?
    in 2014 in Israel a fost un singur atac terorist cu 4 raniti usor, mass media face un cover de cateva zile.
    Vorba aia ca mu*a e misto daca esti de partea corecta a pu*i e valida.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #101

      Si care e ideea ? Din cauza ca exista si alte organizatii teroriste, organizatile teroriste din islam sunt normale ? Acum e vorba de un atac terorist organizat de o o grupare islamista, ar trebui sa ma gandesc la toate organizatile intai. Nu am vvoi sa ma gandesc direct la cazul de fata ?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Oameni buni: in India nu e Europa. Normal ca ce se intampla acolo nu are un impact emotional atat de tare.

      Cum sa iti explic. Cand vecinu de la 1 are o cacare d-aia crunta, pe mine de la 9 nu ma intereseaza. Eventual imi zice a doua zi "animale, ce cacare am avut"
      Dar cand ala de la 8 trage aceeasi cacare de imi crapa tavanu....

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • La voi si kktul merge in sus?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #105

      Eu altceva vroiam sa subliniez. Nenorociri si orori se intampla zilnic, cauzate de islamisti sau de crestini sau de sik... Etc. multe trec neobservate pentru ca nu prezinta nici un interes. Daca aceeasi oroare cu cea din Paris, se intampla in Afganistan si atacatorii erau de-ai nostri frati albi crestini, nu auzeam pr nici un canal de stiri. (Oh wait, this shit happens everyday).
      Ceea ce au facut dobitocii aia in Paris, este si va ramane o oroare, indiferent de motivele lor sau de religia pe care o aveau.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #106

      S-au criticicat la greu intervenetile militare de acolo, chiar in in presa occidentala si n-ai vazut nici un bloger biciut in piata publica pentru asta.

      Cu aceleasi agrumente vin cei din propaganda rusa. Ca si americanii fac la fel. Da, fac la fel de multe rahaturi mai ales ca e vorba de razboi si razboiul nu-i tocmai o cina romantica, diferenta e ca US nu face conferinta de presa cu intrebari pregatite din timp si nici bate blogeri cu biciul in Washington Sqaure pentru ca indraznesc sa-si spuna pararea.

      Si asta e motivul pentru care US are suportul populatiei chiar daca este criticata la greu pentru actiuni de spionaj si influenta geopolitica nefericita. Iese in fata si-si justifica actiunile cand nu mai poate pune batista pe tambal, nu se apuca sa omoare ziaristi. Pe Snowden il vaneaza pentru tradare de tara, islamul ce ar face cu un tradator ?

      Inceteaza sa le mai gasesti scuze. Esti indoctrinat si tu pentru ca traiesti printre ei. Apucaturile medievale nu au ce cauta in 2014 pe o terra in curs de globalizare. Intelege ca puterea sta in mana stiintei, niste oameni cu apucaturi medievale care s-au nascut pe un petic de petrol nu au cum sa dicteze geopolitic, pot influenta decizii, pot pune bete in roate, dar atat. Terra se conduce de pe Wall Street si pe de alta parte din MIT, Standford, Cambridge si orice alta universitate care participa la progres, nu la aparat tot felul de ideologii medievale si monstrii sacri.Nu le mai lua apararea pentru comportamentul medieval, pentru ca o faci degeaba. Nici un european sau american nu va accepta cultura lor. In schimb ei sunt foarte fericiti cu cultura europeana si americana cand vine vorba de libertati si facilitati. Fara cultura occidentala lumea ar stagna, fie ca accepti tu sau nu. Iti place macbookul ? Iti place www, dar cand vine vorba de gandit obiectiv alegem sa-l aparam pe Allah. I-a cerele sa renunte la bmwuri, plasme si smartphonuri in numele lui Allah si vezi cum gasesc imediat o scuza. Ei vor sa faca fork la cultura noastra, sa o rescrie intr-un mod incombatibil cu noi si apoi noi sa facem merge in master. Fugi ma de aici.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #107

      @George
      Boko au ucis 11000 de persoane în 2014. Știai? Dacă nu, point proven. Ne oripilăm cu dublu standard.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #108

      @Sandu

      Nu, nu stiam. Dar asta nu schimba cu nimic ceea ce am spus eu mai sus. Ori sunt eu prost, neatent si nu inteleg cum argumentul asta combate argumentele mele, ori esti tu neatent, prost sau nu citesti textul inainte sa comentezi. Am spus clar si raspicat, occidentul face, a facut si va mai face multe crime in acest teritoriu (prin armata, sau prin suport financiar al altor grupari teroriste). Ce vrei sa demonstrezi de fapt ca nu inteleg ?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #109

      Ce nu intelegi tu este ca pot sa se omoare la ei in tara/ regiune cit vor si cum vor. Dar cind emigreaza in alta tara sa lase apucaturile barbare acasa. Asta e esenta.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #110

      @George
      Eu vorbeam de dublu standard și atât. Nu încercam să te contrazic. Am scos în evidență ce a spus exvpa.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  35. #111

    Pina dimineata se claseaza cazul. Tipii aia sint treji deja de ceva timp. Vor obosi, o secunda de neatentie, un glont in cap sau un gaz paralizant. Tancul si elicopterele sint doar pentru deliciul presei.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #112

      Exact la asta ma gandeam si eu. Cam cat poti sa stai treaz fara sa cazi din picioare ? Au dormit bine inainte de atentat ? Au avut atat sange rece in ei sa doarma relaxati inainte de asa ceva. Un martor spune despre ei "ca-s baieti de treaba domne'".

      Thumb up 0 Thumb down 0

  36. #113

    sa sune la baietii care l-au rezolvat pe obama.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  37. #114

    osama*

    Thumb up 0 Thumb down 0

  38. #116

    http://youtu.be/XTbmadduDsc
    E ok. Totul e sub control!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #117

      chill the fuck up, they got this!

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #118

      Cainele cred ca s-a tinut dupa ai nostri la vreun schimb de experienta in Franta, ca pare descurcaret ca romanul. Sau o fi vreo rasa nemteasca daca nu e maidanez de shawormarie bucuresteana, ca prea face nota discordanta...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #119

      astea sunt trupele de elita care or sa elibereze ostaticii si or sa prinda teroristii

      Thumb up 0 Thumb down 0

  39. #120

    Live, pentru cei interesati: http://www.itele.fr/direct

    Thumb up 0 Thumb down 0

  40. #121

    Keep calm and watch tv... soon will be over

    https://imgflip.com/i/g70ix

    Thumb up 0 Thumb down 0

  41. #123

    doar nu s-or grabi, boss, ce arde? gendarmerie nu-s polizei, mai un croissant, mai o cafea si-o tigara, poate ies teroristii sa se predea de plictiseala.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  42. #124

    In Rusia numai terorist sa nu fii.
    https://www.youtube.com/watch?v=pbvKhdVGOoo

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #125

      Sau numai ostatic sa nu fi.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #126

      De-asta nici nu au rusii multe atentate teroriste, pentru ca aia omoara tot ce e in jurul teroristilor.
      Acum cativa ani, in apele teritoriale rusesti era o ambarcatiune turca, ce bracona intr-o veselie. Stii ce au facut rusii? Au tras cu lansatoarele de rachete in braconieri.

      Thumb up 1 Thumb down 0

    • #127

      Deci mai fac si fapte bune. Mai rar dar le iese si lor din cand in cand. Glumesc

      Thumb up 0 Thumb down 0

  43. #128

    Cica gata. Interventie in forta, s-a facut dreptate.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  44. #130

    Gata, au ucis teroristii. Probabil este cea mai de succes misiune militara a Frantei de la victoria lui Napoleon la Austerlitz.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #131

      si retineti, NU S-A PREDAT NICI UN FRANCEZ!

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • eu stiu ca francezii au facut ordine in nordul mali in 2013, cand mai proclamasera niste cretini un stat islamic si acolo

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • si in africa centrala anul trecut. si in cote d'ivoire acum cativa ani.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #134

      si cand au vrut sa voteze romanii dupa ora 21 la ambasada din paris au fost viteji tare

      Thumb up 0 Thumb down 0

  45. #135

    Tocmai vad live ca ostaticii au fost eliberati; e drept ca pentru porte de vincennes nu e clar daca toti.
    Desi personal ii consider mai buni pe GSG9 si pe alea din .il, eu cre'ca baietii de la antitero au facut o treaba "aproape" buna. Cu adevarat buna era daca ii prindeau vii si ii trimiteau de exemplu in Iordania. Acu' is martiri. Cicat, vorba lui tetelu.
    Stau in Franta, e drept ca atmosfera incepe sa fie stresanta, dar macar incepe bine weekendul.
    cat despre politiile de pe aici, multe de zis, ma socheaza si pe mine cum tolereaza asa zisa mica infractionalitate, dar incearca sa mergi cu 100 prin localitate, ca-n .ro

    Thumb up 0 Thumb down 0

  46. #136

    Sigur nu se asteptau la asa ceva francezii. De obicei ridicau bagheta sus, iar in varf avea steagul alb...

    Thumb up 0 Thumb down 0

  47. #137

    faza tare e ca niste islamisti care au ucis niste jurnalisti au fost ucisi intr-o tipografie. allah e mare :)))

    Thumb up 0 Thumb down 0

  48. #139

    Sa vina virgineleeeee, sa vina virgineleeee laaaa băăăăăăieeeeeeeeeți!
    [galerie de fotbal voices]

    Thumb up 0 Thumb down 0

  49. #140

    Ala de la magazinul cacher a reusit sa impuste vreo trei ostatici inainte sa crape.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  50. #142

    offtopic:pe catalin radu tanase caruia i se face pielea de gaina acum in direct pot sa-l bat macar sa stea cateva luni intr-un spital sa nu-l mai vad la stiri seara de seara?:)))

    Thumb up 0 Thumb down 0

  51. da' de unde stie desteptu ala din poza ca ahmed politistul era musulman? poate era ateu.
    si mi-e atat de scarba de cati am vazut ieri si azi cu 'je ne suis pas charlie'', pt ca nu e frumos sa te iei de ce considera altii sfant. incearca si ei sa zica ca nu sunt de acord nici cu atacul terorist, dar pun pariu ca daca jurnalistii aia ar fi fost batuti bine in loc sa fie omorati, ar fi aplaudat. si mai mult, probabil 99% din cititorii postului astuia cred ca la jigniri verbale/scrise e justificat sa raspunzi cu mai mult sau mai putina violenta fizica. baietzasii astia de la paris sunt doar un caz extrem. ganditi-va si schimbati-va.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  52. #147

    Mda... e cam transata situatia. http://www.cnn.com/2015/01/09/europe/charlie-hebdo-paris-shooting/index.html

    O mai cauta astia pe gagica aia.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  53. #148

    Pana la urma francezii au rezolvat treaba rapid si cat de cat eficient. In realitate e mai complicat ca in filme si in situații din astea tb sa fii calm, nu isteric cum prouneai indirect.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #149

      20 de morti, 90.000 de politisti in strada, doua zile de haos in mijlocul Europei, o natiune umilita in direct la televiziune - intr-adevar este eficienta!

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Totul e sa poti ramane calm cand esti ostatic, de partea cealalta a unei usi care se deschide incet, foarte incet ... https://www.youtube.com/watch?v=NZX6Bjp--VU
      A, si da, sa poti ramane in viata !

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #151

      Pai da, asta înseamnă un pic de democrație, nu poti sa urmărești tot si sa spionezi strict proprii cetățeni, aia se cheamă Securitate. 2 zile e rapid, pe sniperii ila din state care împușcau aiurea oameni cat de repede i-au prins?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • bugsy, asta ai inteles din ce-ai vazut la televizor?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #153

      @m; imi explici tu, te rog, ce ar fi trebuit sa inteleg?

      Thumb up 0 Thumb down 0

  54. #154

    În primul razboi mondial au murit 1.400.000 de francezi. De-aia s-au predat în WW2.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • s s-au predat o parte. de gaulle si restul, nu.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • si tot e mai bine decat ce-a facut romania. cu ungurii eram ALIATI si i-am lasat sa ia transilvania de nord. si am fost aliati si dupa. luptam cot la cot cu ei prin rusia.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #157

      @m: am fost aliati si nu prea. La Stalingrad germanii au avut geniala idee de a pune alaturi pentru a a apara flancurile unitati romane si unguresti. Pina cind le-a spus cineva ca ar fi mai bine sa intercaleze intre ei unitati croate sau italieniesti, pentru ca altfel nu ar mai fi fost nimeni sa apare flancurile de rusi. Bine, nu ca a contat, dar ca idee...

      Thumb up 0 Thumb down 0

  55. #158

    Bai, doar eu am vazut ce-a declarat presedintele lor, ca atacatorii si chestiile intamplate nu au absolut nici o legatura cu religia musulmana? Cum era aia, "ramai prost" 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #159

      ---
      Presedintele francez, Francois Hollande a denuntat intr-o declaratie televizata “actele antisemite ingrozitoare” comise in magazinul evreiesc din Paris de catre teroristul extremist Amedy Colibaly, incident soldat cu moartea a patru ostatici, noteaza AFP. “Astazi, in acest magazin evreiesc, a avut loc un act antisemit ingrozitor”, a declarat, vineri, Francois Hollande, adaugand ca “cei care au comis aceste acte de terorism, acesti fanatici, nu au nimic de-a face cu Islamul”.
      ---

      Atat! Eu v-am spus de ieri ca-s unguri.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #160

      Asta nu face decat sa agite si mai rau spiritele si alimenteaza si mai mult rasismul. Nu vrea nimeni sa-si asume luare unor masuri pasnice dar "incorecte politic".

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #161

      Si acum, dupa 17 morti, ei gandesc tot "vai sa nu-i suparam, sa nu-i jignim". Poate au dreptate, cine stie cati islamisti cetateni francezi or fi fiind prin Paris.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #162

      Ma, astia dei dati inainte cu islamul, puneti mana de la mana si omorati cate-un turc, ca vi s-a parut voua ca se uita dusmanos. Uite, io mai iau carne de la o macelarie arabeasca din Colentina, maine ma duc cu brigada sa-l spanzuram pe Hussein de picioare si sa-i dam cu fum de piper pe la nas pana ne da numarul de telefon al fie-sii. Ca are Hassan o fata anu 2 la medicina de-ti face imineii stramti numa ce-o vezi.

      La dracu, din cate inteleg nici Arhi nu era departe de-a se-nchina legal la taica Allah din motive de familie. Macar 2-3 rosii in cap cred ca merita. Io promit sa-i trag o cheie pe masina cand il prind prin oras....

      Stiti care-i problema cu "islamul e de vina"?

      Ca reactiile astea viscerale de-a doua zi le vezi aici pe blog la oameni cu studii si castiguri peste medie. De-astia inofensivi, de tastatura.

      Da' si aici ca si in Franta, o sa gasesti usor din astia de le patineaza musca pe creier si in 2-3 zile, daca declari ceva oficial sau sugerezi ceva impotriva TUTUROR adeptilor unei religii te trezesti c-o epurare etnica asa cum numai Kigali a mai vazut.

      Asa ca so pe ei ostenii mei. Hai la shaorma la Genin ca s-a rarit coada.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #163

      Habarnam, dar pe aia care iau ostatici si ucid clientii unui magazin, pe aia e voie sa-i omoram? Sau pe cei care omoara jurnalisti, e ok?

      Nu stiu ce te zbati asa, vezi vreun roman aprinzand torte si plecand sa caute otomani? Vezi vreun francez in stare de epurari etnice? Pai aia si la tigani le dadeau 300 de euro doar sa-i vada dusi de pe teritoriul lor, chiar ii vezi trecand la acte de epurare contra tuturor musulmanilor? Poate le dai totusi voie sa nu-i mai trateze cu atat de multa ingaduinta pe cei care organizeaza "brigade islamice", pe cei care demonstreaza cerand aplicarea sharia pe teritoriul Frantei/Germaniei/Olandei, pe cei care bat "necredinciosii" care nici nu stiu ca au intrat pe teritoriu exclusiv islamic (cartiere din Londra, din orase suedeze).

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #164

      @Hanarnam Sa critici un islamist nu inseamna sa-ti doresti sa-l omori. E la moda sa-l faci extremist sau nazist pe orice om ce nu se supune "corectidunii politice". Vai, dar ce spui tu e incorect politic, esti un extremist, omori oameni.(intonata pitigaiat de o pisi ce vrea sa para inteligenta)

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #165

      Frate @Habarnam. Germania putea evita macelul pe care l-a facut daca oamenii nu erau inhibati cu corectitudini politice. Au fost atat de disperati de corectitudinea p.. incat au votat un descreierat. Daca aia ar fi luat minime masuri pasnice de rezolvare a problemei nici nu ai fi stiut de numele Hitler vreodata.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #166

      @Eugen& George
      Da, aveti dreptate, nu vezi. Si aveti din nou dreptate ca francezi si in general vesticii sun prea ingaduitori.
      De-aia e si riscanta o schimbare brusca de atitudine. Extremisti exista si in franta. Ba mai mult, franta cred ca are una dintre cele mai mputernice curente nationaliste de prin zona. Mai mult chiar decat nemtii. Lucru putin vizibil in orasele mai mari, dar probabil cu o crestere observabila peste tot.
      O declaratie categorica impotriva practicantilor unei religii, si nu impotriva unor grupari extremiste ( care i-ar categorisi automat si pe cei dintr-o prsupusa contraofenziva ca extremisti) ar incuraja o actiune tampita din partea unei alte grupari extremiste.

      Si stii ce-i nasol la extremisti, de oricare parte ar fi ei? Sunt lasi si-si aleg tinte sigure.
      Asa ca n-ai avea de-a face cu o grupare musulmana care terorizeaza o bucata de periferie din paris, cum nici jigodiile astea doua nu s-au luat de bataie cu armata si politie franceza, ci probabil cu spanzurarea de bojoci a lui Hassan, macelar de treaba, cu familie si copii cu tot.

      Asta cred eu ca se incearca cu disperare sa se evite.
      Altfel cum am mai spus, sunt pentru pedepse cat ma dure aplicate celor care participa direct sau indirect, indiferent de gravitatea sau gradul de complicitate, la acte de terorism. SI probabil, ceve in directia asta se va schimba.

      Dar un raspuns direct, care sa incurajeze vreun skinhead tampit sa puna mana e briceag e cel mai gresit lucru care se poate intampla.
      SI o spun din perspectiva unui om cu ferme convingeri nationaliste.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  56. #167

    Andrei Badin de labe1 e prostul proștilor. El a inteles ca frății aia au plecat din Paris pana in Pirinei si inapoi, asta pe lângă faptul ca pune niste intrebari de elev naiv de clasa a 10a. Link http://www.flux24.ro/ce-ascund-francezii/

    Thumb up 0 Thumb down 0

  57. #168

    Ceva amuzant:

    http://www.theguardian.com/world/2014/jul/02/french-police-lose-explosives-marseille-airport

    Locuiesc in Franta de ceva timp, iar recent m-am mutat in Paris. Pot spune ca am interactionat cu o multime de oameni, din diferite domenii/educatie diferita/etc, in cei 5 ani pe care i-am petrecut aici, iar concluzia, sincera, este ca sunt lenesi, aroganti si incompetenti.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • Bucura-te ca sunt asa altfel erai in Congo 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #170

      Asta venind din partea unuia ce provine dintr-o tara de hoti si pupatori de moaste cu o cultura zero. Asta nu inseamna ca ei nu sunt aroganti sau lenesi, dar sa spuna un roman despre francezi, ca natie, ca sunt incompetenti..., chiar daca el se simte mai competent individual, asta e de rasul curcilor. Incompetenti sau nu azi la nivel de individ, ei ca natie si cultura sunt mult mai competenti decat este romania. Isi vor lua peste bot un mic faliment pentru lene si incompetenta individuala, dar au o mostenire culturala pe care noi nu o vom avea niciodata. Despre noi nu stie lumea, nici macar ca suntem aroganti, stie doar ca suntem o tara estica plina de comunisti cu multi tigani si cam hoata, asta e cultura noastra.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  58. #171

    http://www.liveleak.com/view?i=869_1420833044

    Atentie, imagini cu... cum era aia, "cu puternic impact emotional".

    Terorist viu la 00:40, terorist mort la 00:45.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  59. #172

    Toată treaba se rezumă la un individualism crâncen: fiecare dintre părţi a murit pentru convingerile sale. Fiecare a avut libertatea să își exprime ideile. Libertatea de exprimare a unora a prelevat cu Kalashnicovul asupra libertăţii de exprimare a altora, care le va răspunde apoi în stil propriu. Iar între timp forțele speciale și-au exprimat și ele convingerile. Concluzia e că libertatea asta se rezumă de multe ori la "decât să plângă mama, mai bine să plângă mă-ta".

    PS1: Eu aș fi intitulat caricatura englezilor de la The Independent (http://i100.independent.co.uk/image/15360-f557lc.jpg) "From Paris with love". Unde "love" are aceeași încărcătură de joc de cuvinte sexual pe care o au unele expresii din franceză.
    PS2: tare tristă trebuie să fie viața în paradis după ce ai dezvirginat tot lotul de fecioare rezervat ţie. Iar pe tanti martire cine le așteaptă acolo, instructori de pilates?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #173

      Da, pentru ca individualismul asa se defineste: "un om care se simte jignit ii baga un glont in piept celui care l-a jignit" Asa fac mai toti individualistii.

      Puteti impacheta ideea asta cat de frumos doriti, nu exista vina comuna cand un om ucide alt om pentru a-i inchide gura, indiferent ce scoate pe gura sau deseneaza.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #174

      De principiul "vae victis" ai auzit? Câștigătorii au întotdeauna dreptate.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #175

      Când o să judeci lucrurile la rece, fără pasiune și subiectivism, ai să constaţi că după propriile convingeri fiecare are dreptate în felul său. Doar că "lumea civilizată" nu e de acord cu metodele "radicalilor islamici", valabil și reciproca. Pentru ei e normal să îţi bage un glonţ în căpăţână pentru o rezolvare rapidă și de moment a problemei (pentru că pe termen lung nu rezolvă de fapt nimic), iar pentru noi e normal să negociem. Fiecare are metodele sale, total incompatibile una cu alta. Ocazional una dintre metode se impune în faţa celeilalte, cum a fost de exemplu regimul taliban, sau cum e ISIS. Avem însă încredere că americanii le vor submina opiniile și îi vor aduce "pe calea cea bună" în câteva zeci de ani. Pax Americana, zic.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #176

      Am inteles, abstractizezi ideea "cine are dreptate", si la nivel abstract iti impartasesc credinta. E adevarat, nu poti defini nimic in termeni absoluti, pentru ca universul functioneaza dual. Totusi, noi nu avem cum sa ne lasam condusi de dualitate, trebuie sa depunem energie pentru a combate entropia civilizatiei noastre, altfel, nivelul de dezorganizare ar creste neincetat. Asa ca dreptatea trebuie definita in termeni absoluti, agreati de toti memebrii civilizatiei de pe Terra. Drept urmare, dreptatea pe Terra va fi definita de cultura ce va reusi sa se impuna cel mai puternic, daca va reusi vreodata. Asta este principalul motiv al globalizari. Cultura cea mai puternica va fi cea care va reusi sa livreze cel mai mult progres si bunastare.

      Momentan stiu o singura cultura care aduce progress si bunastare (nu vorbim de trecut, vorbim de prezent) si asta e cultura occidentala. O gusta si islamistii din plin, o gusta si asiaticii, si rusii. Marile imperii au dat faliment pentru ca au incercat sa se impuna cu forta. Daca occidentul va incerca sa-si impuna valorile prin forta, va pieri precum toate celelalte imperii. Eu cred cu tarie in aceasta unificare culturala pentru ca respecta o lege fundamentala, si aceea ca entropia doar creste, cred ca nivelul entropic al organizarii culturale va creste pana in momentul in care nu va exista nici o diferenta culturala intre noi, ca vom reusi asta in 100 de ani, ca vom reusi in 1000 ani, ca ne vom distruge inainte sa reusim, habar nu am, dar teoretic este posibil. Nu am nici o certitudine, dar greu imi vine a crede ca islamul poate fi cultura care va hotara vreodata ceva la nivel planetar. Urmatorul pas in globalizare este sa distrugi religiile pe cale pasnica, adica sa le tai accesul la bunastare si progress. Stiinta trebuie sa declare razboi cultelor religioase si prostiei, asa cum Wall Streetul lupta neincetat cu parvenitii. O fi Soros un jegos in ochii celor bagubiti de actiunile lui, dar nu il poti acuza de prostie, iar el in jegosenia lui crede ca face bine ce face. Avem nevoie de oameni puternici si inteligenti, nu de prosti cu suflet mare. Pana una alta dreptatea e hotarata de cea mai puternica cultura, azi de occident, iar occidentul spune ca nu e drept sa omori pentru o jignire, indiferent de cat de grava este aceasta jignire, ce cred islamisti e treaba lor, atat timp cat ei au nevoie de acces la cultura noastra, ceea ce cred ei este egal cu zero. Cand noi vom avea nevoie de acces la cultura lor, va fi randul nostru sa tinem ciocul mic.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  60. #177

    scenariu-hollande si trupa de bugetari din franta, camera; mass media aservită
    think about smart ass

    Thumb up 0 Thumb down 0

  61. #179

    Au avut bani sa mobilizeze 90.000 de politisti dar n-au avut 600 de euro sa le dea alora 2?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  62. #180

    Nu am nici cea mai mica urma de mila fata de dobitocii aia, dar serios, crezi ca ingradirea "dreptului" de a-i jigni pe altii ca persoana/grup/natiune/etc, iti va limita tie libertatea? Numa' zic si eu

    Thumb up 0 Thumb down 0

  63. #182

    《Marie mai povesteste ca o clienta a încercat să se apere: „Era în spatele nostru, a vrut să îşi scoată arma însă nu a reuşit să tragă. Atacatorul i-a tras un glonţ în cap”.》
    Bai tata, ce regim al armelor si munitiilor e in Franta, daca una care se ducea la cumparaturi avea pistol cu ea?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  64. #183

    O glumă:
    http://www.youtube.com/watch?v=AksKtVrLmu0

    Despre cei morţi... nu cometez. Ei n-au nici o vină!

    Thumb up 0 Thumb down 0