By Alina
Eu sunt in Marea Britanie momentan si folosesc cardul BCR in RON. La fiecare utilizare (plata POS/ retragere ATM) se opreste un comision de 3%, schimb valutar etc etc zic na, ok, e de asteptat, n-am alta alternativa deci inghit in sec la ideea pierderii catorva sute de lei lunar. De mentionat, comisionul respectiv se opreste INSTANTANEU din soldul coldului, data procesarii in Online Banking fiind afisata cu cateva zile intarziere.

Acum cateva zile, primesc un transfer in cont – neaccesand cardul, ci verificand doar soldul prin Internet Banking. Soldul apare zero, ma gandesc ca nu s-a updatat informatia Online – desi la ghiseu s-a comunicat ca suna va fi in cont instantaneu. Mai trec inca 48 de ore, sold zero. Verific tranzactiile constatand cu stupoare ca, aparent, s-au oprit niste comisioane de retragere pentru 10 ZILE IN URMA, desi comisioanele respective mi s-ar fi retras din cont automat in momentul retragerii. Verific istoricul tranzactiilor din nou, unde e clar ca sunt niste bani in cont care ar trebui sa fie disponibili (diferenta dintre suma creditata si suma debitata)

Contactez cu drag suportul BCR, mi se spune ca sunt dificultati cu Click 24 Online si erori de afisare, sa revin azi. Sun astazi plina de entuziasm, pornind un apel de 24 de minute cu o domnisoara (amabila, n-am ce sa zic). Sunt pusa in asteptare de cateva ori, imi fac o cafea cu telefonul la ureche fredonand agale prin bucatarie. Primul raspuns – ‘este intr-adevar o suma blocata, pentru o retragere de £40 din data de 3 mai, ati retras niste bani’. Zic da, am retras deja suma respectiva, v-ati oprit si comisioanele, cum poate fi blocata aceesi suma din nou, dintr-o realimentare ulterioara? Mai astept putin. Raspuns final: ‘in acest moment, va pot ajuta cu preluarea unui incident, termenul de rezolvare este de 30 de zile’.

30 DE ZILE. In conditiile in care sunt banii mei, am comisionat tot ce era de comisionat, nu folosisem cardul in ultimele 8 zile, suma apare in tranzactii ca fiind existenta, totusi soldul e zero, din cauza unui ‘incident’. Sunt multumita.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.