bucuresti

Știți de ce se construiesc șosele în lume? Nu, nu ca să puteți voi merge la mare, munte sau grătar. Știu că vi se va părea senzațional, dar de fapt se construiesc pentru traficul de mărfuri, pentru comerț. Pentru că dacă mărfurile nu circulă, totul se oprește, joburi, economie, absolut orice.

Prin urmare, în orice țară mai spălată sau în orice oraș cu apă caldă, centura de ocolire a orașului este vitală. Este locul pe unde pleacă și vin mărfurile, hainele, mâncarea și locurile de muncă ale oamenilor din orașul respectiv.

Doar în București nu e așa. În București, centura orașului, care și-așa e zdrobită în mare parte, dă prioritate intrării și ieșirii din orașe. Nu sens giratoriu, semafor sau orice altceva, nu. Pur și simplu, dacă un biciclist iese din oraș, centura se oprește. Prin urmare, cozi de câțiva kilometri de tiruri, camioane și altele.

Iar când apar #capdecretă în intersecții, rețeta de dezastru e gata. Știu, există mitul că ne plângem de ei din obișnuință. Ei bine, nu. La ieșirea dinspre Popești, unde nu aveam cretofolini, am trecut decent, în maxim 10 minute. La Berceni, 25 de minute pe ceas.

Foarte, foarte trist.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.