UPDATE: Case closed, m-au sunat de la ING si mi-au explicat ce s-a intamplat. Totul bine.

Am o întrebare, referitor la ING, pentru că la call center ING nu prea am pe cine să întreb și să îmi dea un răspuns coerent.

Am un card de debit la ING. Debit, da? Pun bani pe el, am bani, nu pun, nu am.
Luna trecută, intru pe homebank, surpriză, minus 300 de lei. Cum adică minus 300 de lei, că doar e card de debit, nu e credit, nu am cerut credit de la ei, nici măcar nu mi-ar fi dat, fiind în bazele de date cu datornici.

Sun la bancă, vorbesc întâi cu Maria (protip – daca o injuri pe Maria și nu îi dai atenție când pune întrebări stupide, până la urmă ești transferat unui operator uman. Sau feminin.) Îmi răspunde operatorul feminin, care se gândește, ia o pauză, caută și revine victorioasă:

– Ați făcut o plată la Optimed, iar Optimed a cerut banii mai târziu.
– Cum adică a cerut banii mai târziu?
– Păi da, a cerut decontarea mai târziu.

Nu am reușit să înțeleg. Pentru că, în momentul plății, mie mi se retrag banii din cont. Am băgat pinul în POS, gata, eu nu mai am bani în acel cont, apar ca fiind în plată către furnizor. Și, dacă nu îi mai am în cont, înseamnă că nu îi pot folosi. Și nu îi mai aveam, pentru că nu aveam mulți bani pe el.

Prin urmare, nu reușesc să înțeleg cum lucrează ING și de ce. Oricum, pe moment nu plătesc niciun ban.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.