Il mai tineti minte pe tipul de la PeterHouse, cel ce mi-a gasit casa? Hai sa va zic ce misto se distreaza el din octombrie cu cel.ro.

In octombrie a cumparat un mouse wireless de la ei, mouse care s-a defectat dupa 3 saptamani. Logic, l-a trimis la garantie.

Dupa o luna a trimis primul mail in care se interesa de soarta mouselui. Nu i-a raspuns nimeni. A incercat sa ii sune. Cand au auzit ca e vorba de garantie, i-au inchis telefonul in nas.

Ultimul mail l-a trimis in decembrie, intreband daca nu ar fi cazul sa afle ce s-a intamplat cu mouseul. Pe 8 ianuarie, un anume Vasile i-a raspuns ca il va primi "saptamana viitoare".

Astazi, 25 ianuarie, s-a decis si Peter sa mearga maine la OPC si garda financiara, cu emailurile si desfasuratoarele de la telefon, sa demonstreze convorbirile cu cei de la cel.ro.

O sa fie distractiv, de-abia astept. Pentru ca 90% din cei ce practica comert online sunt nesimtiti, iar satisfactia clientului este ultima chestie care i-ar preocupa.

Hai faliment placut si voua!

LE: Alte experiente memorabile cu ei, la ionutg

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.