Contactati-ne pentru detalii

Unul din lucrurile pe care le evit când vreau să cumpăr ceva este lipsa evidentă a prețului. Cum de exemplu, umbli prin târgul de mașini și găsești mașini simpatice, pe care scrie Pret Negociabil.

Am văzut asta, am ridicat ancora și am plecat. În clipa în care nu dai nici măcar o umbră de idee despre prețul produsului vândut de tine, înseamnă că ești un aburici, care se bazează pe vorbărie ca să te facă. Cât costă mașina asta? - Să îți explic, deci mașina asta e adusă de mine săptămâna trecută, are climaxtronic, trapă și... - Alo, și cât costă? - Imediat, stai să vezi. Și jante de aliaj și...

Înțelegeți? genul acela care se bazează foarte mult pe nesimțire și jena partenerului de conversație de a-i spune mai du-te-n mă-ta, cu tot cu cratimă.

La fel pe situl WorldClass. Nu ai nicăieri prețul unui abonament. Numai vorbăraie lungă și aiurea, cu buton Vreau să fiu contactat pentru abonament. Văzusem un banner prin oraș pentru WorldClass Titan, primii 1500 de abonați, nușce preț. Așa că dau un mail în care întreb textual Mai e valabilă oferta cu prețul de 1500 lei pentru primii 1500 de abonați?

Credeți cumva că am primit vreun răspuns la obiect? Nu, mi s-a mulțumit pentru interesul acordat și sunt așteptat la WorldClass pentru a studia oferta lunii martie. Voi merge vreodată? Aham.

Uitându-mă de ieri pe diverse situri ale hotelurilor din românia, am ajuns să am aceeași aversiune.
Și închid brusc situl unde nu există preț. Cum adică Contactați-ne pentru ofertă personalizată? E atât de greu să îmi spui direct pe site Camera dublă costă x lei? Nu știți cât costă o cameră și trebuie să studiați? Trebuie neapărat să purtăm o discuție stupidă și sterilă, ușor de evitat prin simpla afișare a prețului?

Se pare că trebuie.
Vrem să vindem în online, pentru că am auzit noi că pe online e ieftin și bun. Dar nu suntem în stare să punem un simplu buton amărât cu opțiunea Cumpără.

Oferim oferte ofertante. Personalizate.

__________________________________________________
Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi o bere virtuală BERE
Loading...

77 comentarii

  1. #1

    Stii care e explicatia astora?

    "In felul asta, va suna doar cine vrea sa cumpere, nu toti cioflingarii care suna la chiteala ca sa imi piarda timpul." Patita personal.

    Sa nu ii lovesti in gura cu o galeata de ciment?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. Se bazeaza pe faptul ca daca ajungi sa porti o discutie cu cineva de la departamentul vanzari, indiferent de ceea ce vinde respectiva companie, sansele sa cumperi sunt mai mari. Asta tine si de cat de bun e agentul de vanzari sau cat de slab e cumparatorul. Nici eu nu sunt neaparat de acord cu tehnica asta si ma enerveaza, dar sa va mai dau un exemplu:
    Eu am lucrat in vanzari de tigla metalica, tabla cutata, panouri sandwich, sistem pluvial, etc. Si sa zicem ca vrei sa cumperi un acoperis pentru casa. Multi producatori din domeniu aruncau un pret foarte mic la tabla. 4.5 euro +TVA, sa zicem. Ca tehnica de marketing functiona. Doar ca la un acoperis iti mai trebuie si coame, frontoane, dolii, sorturi de streasina, etc. Si un sort de streasina, o bucata de tabla indoita, ajungea sa coste si 20 de euro. In industria asta, chiar ai nevoie de o oferta personalizata ca sa poti sa faci o comparatie reala. Deci uneori e bine, uneori doar iti indepartezi clientii cu faptul ca refuzi sa dai pretul din prima.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #6

      una e tigla sau materialele de constructii si alta e sa imi spui cat mm e o camera de hotel pe noapte, pret pe care il ai MARE afisat la itnrare

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • De acord, dar ziceam in contextul general.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @Mircea eu iti spun direct, tehnica asta cu ascunsul pretului, inclusiv la tigla metalica and shit e de rahat. Mare.
      Eu ca si om care si-a facut casa am dorit sa stiu cel putin in mare ce costuri o sa am cu acoperisul. Si nu am putut afla nicaieri.
      Puii mei, spui acolo tabla costa atit, elementul cutare costa atit si fac eu calculul si vin la tine sa negociez pe urma.
      Dar num, trebuie sa stau minim 48 de ore ca sa primesc ceva raspuns la intrebarea mea in stadiul de planificare.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #9

      eu am ales sa caut de toate in afara romaniei. am ajuns cu costurile la aproape jumatate, cu transport inclus pana in curtea mea. fuck romania

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #10

      @ Arhi - De unde unde din afara Romaniei ?
      Multumesc

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #11

      in general, croatia

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @Jules. Te contrazic un pic. De ce? Pentru ca tabla e undeva pe la 5-6 euro +TVA. Vorbesc de tigla si vorbesc de calitate. Oricum, e o medie, nu vorbesc despre anumiti producatori acum. La o casa de 200 de metri, sa zicem, tabla ar costa 1000-1200 euro +TVA, da? Accesoriile pot insemna jumatate din valoarea asta, sau peste 1200 de euro. De ce? Daca nu ai un plan al casei, n-ai cum sa estimezi. Tu poate ai o casa simpla in 2 ape, caz in care ai nevoie de coame, borduri de fronton, sorturi de streasina. Dar la fel de bine ai putea avea nevoie, pe langa cele mai sus mentionate, de dolii, borduri de calcan, opritoare de zapada, anumite piese speciale, la care mai adaugi folie, sistem pluvial care costa diferit in functie de dimensiune, in functie de inaltimea casei, etc. Ideea care e? Daca n-ai un plan al casei, nimeni nu iti poate face o aproximatie. Sau macar o poza, ceva. Dar nu numai suprafata. Pentru ca e ghiceala. Tu zici 300 de mp. Eu zic 5000 de euro. Tu zici scump, pleci mai departe. De ce "ghiceala" mea ar fi 5000 de euro? Pentru ca eu nu stiu daca tu vrei sa-ti faci o casa simpla sau vrei palat cu turnulete si etc. Si poate la casa ta nici nu se preteaza tigla metalica. Poate iti trebuie altceva. Dar daca zic o suma mica pentru a te atrage si apoi cand vad casa in loc de 5mii zic 7, iara fugi.
      Nu zic sa fim intelegatori cu agentii de vanzarii, multi sunt jigodii si hoti. Am lucrat in domeniu, ii cunosc, stiu. Zic doar ca atunci ca tu vrei sa faci o investitie de cateva mii de euro in casa ta, poate ar fi o idee buna sa nu te zgarcesti la detalii si sa faci o analiza cat mai buna a pietei. Pentru ca atat timp cat tot ce-ti pot oferi e o oferta cat mai completa, nimeni nu te obliga sa si cumperi.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #13

      bre mircea, textual, ca am trecut prin asta.
      vreau acoperis.
      imi trebuie tigla + restul accesoriilor. pe care le am calculate ca numar, si am si plan de constructie.
      am mers pe la vreo 7 magazine/reprezentanti comerciali pana ne-am hotarat, a castigat omul care pe langa un pret decent ne-a si plimbat cu masina sa vedem cum arata acoperisuri montate cu tigla respectiva. vreo 2 ore. ca daca te uiti la o bucata, eu cel putin nu imi dau seama cum arata per total.
      la cei care nu ne-au zis preturile desi le-am trimis pe email un plan detaliat si o lista cu ce aveam nevoie, si doar ne-au invitat insistent la firma sa discutam, nu am fost. am pierdut ? posibil. dar fuck that. nu esti in stare sa imi faci o oferta pe email, si eventual sa imi zici la telefon discountul personalizat, nu avem ce discuta.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @user: N-ai pierdut nimic. Daca respectivii nu sunt in stare sa-ti faca o oferta pe mail, dupa ce le-ai trimis toate informatiile de care ai nevoie inseamna ca te invitau doar ca sa te vrajeasca. Acum, pe langa produsul pe care il alegi, de la compania X, conteaza extrem de mult si montajul.
      Exemplu: Acoperis de la Romatermit de 2 ani. E praf. Calitatea poate e indoielnica, dar montajul e dezastros. Am poze. Deci mare atentie. Dar mi se pare ca ai procedat decent. Si eu as fi zis fuck that in locul tau.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #15

      O firma serioasa poate include pe pagina web o mica fereastra unde cumparatorul sa-si introduca datele acoperisului si un calculator care iti spune exact de ce ai nevoie si la ce pret.
      Iar cum romanii se pricep la informatica nu e mare lucru sa faci asa ceva problema e lenea.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @mihai: Exista. Doar ca nu au acuratete.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #17

      1.avand in vedere ce zice si Arhi in articol, eu zic sa gandeasca si altfel, nu numai ca o conversatie cu un agent de vanzari poate sa creasca sansa unei vanzari ci poate sa creasca si sansa unui fault de cartonas rosu asupra aceluiasi agent :))))))))))))))))))))
      2. despre oferta personalizata : tatikule, tu zi-mi cat costa fiecare buca' de chichirez , ca de personalizat maghernita mi-o pot personaliza si singur nu trebuie sa-mi calculezi 'mneata cat de lung am burlanu' 😀

      Thumb up 0 Thumb down 0

  3. #18

    booking.com pentru hoteluri

    Thumb up 0 Thumb down 0

  4. Cel puțin când vine vorba de companii, pot să înțeleg că prețul poate fi variabil în funcție de niște parametri. Adică, na, de exemplu, mi se pare normal ca abonamentul pe lună să fie mai mare dacă-ți asumi că te duci acolo o lună și mai mic dacă plătești în avans pe un an. Dar tot mi s-ar părea normal să-mi afișeze pe undeva un interval de preț ca să mă pot orienta...

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. #23

    la WorldClass Titan abonamentul este acu de vro 700 EUR pe an, a fost 1500 lei in februarie... oricum sala este full acum iar seara stai o gramada sa prinzi ceva aparate

    Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #24

    Probabil le e teama ca daca vede publicul preturile, nu o sa mai intre neam in sala lor. Oricum, ofertele lor sunt mai mult pentru corporate.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  7. #25

    Si Worldclass nu iti trimit oferta pe mail sau telefonic daca le-o ceri? Eu cand mi-am facut abonament la ei nu am mers nicaieri, totul s-a facut prin telefon / mail. Prima data cand m-am dus la sala am semnat contractul, care era pregatit si agreat in prealabil si am ridicat cardul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #26

      nu asta e ideea articolului

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #27

      Ok, banuiesc ca ideea articolului este "daca vrei sa vinzi online, da-i omului posibilitatea sa finalizeze online tranzactia". Insa exemplele alese de tine nu prea ilustreaza asta, pentru ca:
      - Worldclass au un sistem de preturi mult prea complicat ca sa il implementezi online asa cum e acum. Sunt prea multe optiuni, la ce sali vrei sa mergi, la ce ore, ce programe, cu trainer sau fara, etc. De-aia pentru ei si strict pentru modelul lor de business, e ok asa cum fac.
      - Hotelurile - nu stiu la ce exemple te referi, in afara de cateva pensiuni obscure eu mereu am gasit preturile pe site. Evident, de multe ori dupa ce alegi perioada, ca sa iti zica si daca au camere libere si care sunt alea. Plus ca exista booking, cum zicea cineva mai sus, care iar rezolva problema asta.

      Sau ideea articolului era alta si am ratat-o eu? 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #28

      nu, ideea articolului e Spune-mi cat costa ce vinzi. simplu.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #29

      Uneori ceea ce vinzi intra la categoria "serviciu", nu "produs". Exemple: firmele de avocatura nu scriu pe website tariful / ora, aia care fac costume bespoke nu pun pretul pe metru liniar de material, firmele de recrutare nu scriu pretul pe duzina de CV-uri trimise la client iar cele care fac software nu dau pretul pe mia de linii de cod 🙂

      Cam la fel e si cu Worldclass, care incearca sa nu vanda doar intrarea la sala ci o chestie mai complexa. La hoteluri tot nu stiu la cine te referi, dar exceptand cazul in care e ceva mega-exclusivist, ar trebui sa aiba preturile, fie ca lista, fie in functie de data.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #30

      uita-te putin pe situl worldclass. ti se vand pachete punctuale. fara pret.

      Abonament Club
      Acces doar în clubul în care se semnează contractul şi asigură acces la toate facilităţile clubului. Oferă 1 şedinţă de evaluare de 30’ cu antrenor personal, 2 intrări pentru invitaţi pe trimestru. Toţi abonaţii pot beneficia de suspendarea contractului de abonament pentru o perioadă de maximum 30 de zile pentru abonamentele încheiate pentru perioade de 6 luni şi respectiv 12 luni şi pentru o perioadă de maximum 14 zile pentru abonamentele încheiate pentru perioade de 3 luni.

      Care e complexitatea aici?
      inteleg aburiceala asta, cu incercam sa vindem complexitati. eu, cetatean de rand, vreau sa stiu cat pula mea costa intrarea la sala pe abonamentul club, descris foarte exact in oferta. simplu. nu vreau sa vorbesc pe mail, nu am mail, nici telefon, nu ma intereseaza sa discut cu marketing managerul, NIMIC. vreau sa aflu, pe situl lor, cat costa pachetul pe care mi-l vand. atat. nu se poate sa scrii ca abonamentul de 6 luni Reprezintă 60% din preţul de listă al abonamentului anual dar sa nu ai nicaieri PRETUL DE LISTA.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #31

      De acord cu tine, suna ca dracu chestia aia cu pretul de lista care nu e publicat. Parerea mea e ca ei nu pun preturile pe site pentru ca nu vor sa fie comparati cu salile de fitness de cartier. In felul asta forteaza omul sa sune si cand ii spun ca e 1500 EUR/an DAR ca include si piscina si aia si aia si in primul an va facem 20% reducere ca sunteti nou, daca vine si sotia platiti doar 50% din abonament pentru ea, bla-bla-bla - omul are sanse mai mari sa ajunga client.

      Daca ar pune pe site lista de preturi cu 1500 EUR/an, foarte multi din potentialii clienti nu ar mai suna deloc.

      E ca in online daca vrei - site-urile au niste CPM-uri grandioase, in multe cazuri neafisate, dar toata lumea vinde cu rebate de minim 50% :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #32

      da, mi-a trebuit ceva vreme sa ma invat cu asta. ce rebate am? ai pe ma-ta. cu cratima

      Thumb up 0 Thumb down 0

  8. #33

    vezi ca n-ai înțeles? ei iți fac ȚIE o favoare pe banii tai! indiferent de serviciul prestat tu ai nevoie de ei și nu ei de tine, ingratule! 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

  9. Eu mi-am facut la WorldClass Titan abonament cand era la oferta in februarie. 1500 lei/an cu acces full + 8 invitatii pentru alte persoane + intrare gratuita la piscina pentru copil mic (nu mai tin minte varsta, cred ca pana in 8 ani sau ceva de genul).
    Acum abonamentul e 720Euro pe an (TVA inclus daca nu ma insel).
    Sala e destul de ok. Eu merg seara ~21.30 de obicei, dimineata ~07.00 si in weekend in jurul orei 17.00 si gasesc liber la aparate. N-am testat, inca, piscina + sauna. N-am avut suficient timp liber. Daca te hotarasti sa mergi, da-mi un semn si poate lucram impreuna la aparate.
    Cateva minusuri: trainerii din sala isi dau silinta sa-ti explice cum sa lucrezi la aparate doar daca platesti pentru personal trainer - sedinta aia de 30 de minute de evaluare pe care ti-o prezinta cand iti faci abonamentul n-am primit-o pana acum, o parte dintre cei care vin la sala sunt niste nesimtiti: intra cu adidasii plini de noroi in zona de aparate, lasa gunoi in vestiar, la buda urineaza pe jos/pe colac/pe capac.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • Si eu mi-am luat adidasi gri, marca Nike cu un pret competitiv.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #36

      Nesimtirea este un pic incurajata de WorldClass prin lipsa de reactie. La WorldClass de la Hotel Radisson la piscina/bazin de inot nu era obligatoriu sa porti casca de inot, dupa mai multe reclamatii la care primeam raspuns "nu avem ce sa facem, nu putem sa obligam lumea sa poarte casca" , a aparut si un afis in engleza in care se anunta ca este obligatoriu sa porti casca. Era dezastru cand inotam si simteam firele de par lung ale doamnelor si uneori ale domnilor. Crezi ca s a schimbat ceva ? Am vazut de doua ori ca "salvamarii/instructorii" ( sunt doi care freaca menta, asezati intr o zona in care oricum nu vad toata piscina foarte bine si care primele luni cand am fost citeau carti de la adevarul 😀 ) au atentionat doua domnisoare cu parul pana la fund ca trebuie sa poarte casca si le a dat un elastic sa si lege parul. In rest se duc mosii si babele sa se planga ca iar intra X si Y cu parul foarte lung si fara casca. AIA vad ca oamenii intra fara casca si nu reactioneaza in nici un fel. Plus ca in bazin am vazut si lumea in chiloti de bumbac sau pantaloni scurti de alergat, nu petru inot. Le spune cineva ceva? NUUU, ca banul vine si de la astia. La jacuzi de afara situatia este si mai rea, vina lumea de la sala in pantalonii scurti de acolo ..... isi spala toata transpiratia pe acolo. In vestiar sunt uneori si oameni de la WorldClass, angajati, dar nu spun nimic cand cineva arunca ceva pe jos, sau cand isi usuca tricoul transpirat la sala cu uscatorul de par ( uscatoare care se mai strica ca doar nu sunt facute pentru uscat tricoruri ) Maxim a fost cand a venit unul langa mine cand ma uscam pe par si el a venit sa si usuce .......................... suspensorul . Cum crezi ca miroase un tricou transpirat care este uscat cu uscatorul de par ? 😀 La suspensor am plecat imediat cu parul ud 😀 si nu pot sa ma pronunt :))) Personal cred ca reactia lor fata de nesimtiti este nula.

      De exemplu la alt club, erau instructiorii de inot si cand au venit 10 baieti ce pareau de prin Ferentari si doreau sa se arunce in apa imediat cum au ajuns, instructorii au mers si le au spus foarte frumos ca este obligatoriu sa faci un dus inainte sa intri in apa, au strambat putin cocalarii din nas si au comentat ceva dar pana la urma au mers si au facut dus. Si situatia s a repetat de mai multe ori, civiizat si pe un ton foarte amabil si lumea in general reactiona bine.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  10. pai e cam ca la ofertele de angajare.
    "Salariu atractiv" - nu vreau sa il fut ma. Vreau cifre. Sa vad "are rost sa ma stresez sau nu"

    Thumb up 0 Thumb down 0

  11. niciodată, dar niciodată când n-a fost preţul afişat produsul respectiv sau prestarea de servicii nu a fost mai ieftină. lucru valabil din piaţă până la site-uri de specialitate de orice natură. de îţi pare rău de minutele consumate la telefon, de timpul pierdut, etc... clar, dacă nu are preţ nu mai are sens să sun sau să întreb prin mail.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  12. #40

    Unu, 🙂 tu de ce nu ai preturile la reclama/ promovare pe blog la vedere? (eu nu le vad 🙂 )

    Doi, cred ca problema ta aici e mai degraba cu serviciile World Class si ca sunt marlani ca nu au raspuns. Si da, absolut normal pentru servicii cuantificabile lejer sa ai macar un pret de pornire si sa mentionezi ca in functie de ce mai vrei mai sare pretul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #41

      pentru ca reclama de la mine pe blog nu e un serviciu destinat maselor, ci e un serviciu discretionar, oferit de mine cui vreau eu

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #42

      Absolut corect, oferi serviciile cui vrei. Si atunci de ce ii scoti pe ei la tabla ca actioneaza cum vor ei?

      Apoi, chiar daca ma repet, cred ca problema ta este cu serviciile lor. A nu se intelege ca sunt de acord sa nu puna online pretul unui abonament la sala lor de fitness.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #43

      dude, amesteci niste termeni. un SRL nu are acelasi statut cu o persoana fizica. hai sa incheiem aceasta discutie retarda, in care tu habar nu ai despre ce vorbesti, iar eu nu am timp de pierdut cu mizerii.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #44

      Hmm.. asta sa fie fiferenta.. .
      Pai hotelu sau oricine are ceva de vandut nu isi poate selecta clientii cum vrea muschiul lui de pe copac ?
      In teorie nu, in practica...dohh.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #45

      Chiar ca trebuie incheiata discutia asta, pentru ca nu avem un numitor comun. Eu vorbesc despre actul de vanzare, tu imi zici de statutul firmei.

      Apoi, merci ca ma iei pe ciocan si ca detii adevarul absolut.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #46

      cu placere, sper sa te ajute in viata

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #47

      Sigur ma ajuta, e o lectie excelenta despre standarde duble.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @adi
      Din cate vad eu, informatiile de pe acest blog nu sunt de genu' "Buna, sunt Arhi si vand spatiu pe site, pret atractiv, contactati-ma".

      Asa ca esti un mare bou cand vorbesti de standarde duble.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #49

      @Sabotor
      :)))))))) esti tare

      Coane, chiar nu are rost sa ma repet si sa explic de doua ori acelasi lucru cand e scris mai sus - daca ti se pare ca ceva nu are sens nu inseamna ca este gresit si ca eu sunt un bou.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #50

      adi, e ok, poti sa te opresti cand doresti tu

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @adi
      pomenesti de standarde duble, atragandu-i atentia lui Arhi ca el nu are preturile afisate, da' comenteaza cand altii nu le au.

      Diferenta ce ti-a scapat tie din vedere e ca aia au o pagina web ca sa-si vanda produsul (serviciile de fitness) si sa ofere informatii de contact. E o pagina al carei SINGUR scop e sa te informeze pe tine cu detalii despre serviciile lor.

      In schimb, blogul lui Arhi nu exista pentru a vinde publicitate sau pentru a informa potentialii clienti cum pot cumpara publicitate.

      Ai inteles de ce nu pusca treaba cu standarde duble?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @sabotor
      Omule, nuanta e urmatoarea: fiecare isi organizeaza activitatea de vanzare si prezentare a produselor cum vrea (da preturi, nu da preturi, vinde online, vinde doar fizic, da mai ieftin online, etc); treaba asta e valabila pentru orice activitate care implica si vanzare (adica si blogul lui, care pe langa alte activitati gen crearea unei comunitati, jurnalism, informatii, campanii sociale, etc are si o componenta de vanzare)

      supararea lui, bine intemeiata, este pe faptul ca magarii aia ii zic pe pagina ca ii dau un pret si nu i-l dau (pretul de lista); si apoi, ca sa fie treaba completa, nu ii raspund nici la email si il ignora in continuare;

      ASTA este dupa mine problema adevarata si gogul care raspunde de treaba asta trebui sa si-o ia pe scufita de la sef ca nu raspunde la ORICE intrebare legitima a unei persoane interesate

      dar de aici pana la a trage o concluzie generala despre cum trebuie facut actul de vanzare, in general, mi se pare deplasat si cred ca se trece de la forma la fond, asa, fara nicio treaba (vezi si discutia cu materialele de constructii de mai sus)

      (@arhi: scuza-ma; fa ce vrei cu comentariul asta)

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #53

      adi, esti un tip ok, cu comentarii decente. nu vad de ce am fi certati

      Thumb up 0 Thumb down 0

  13. #54

    sunt multi cretini d-astia, la hotel e cel mai simplu sa mentii un pret afisat tot anul, faci un pret pentru sezon si unul pentru extra-sezon + preturi de sarbatori ca automat isi schimba si ei serviciile, mancarea, piscina, tot e mai scump atunci de merita sa platesti pret de dubai . si in thai am preturi pentru 2015 inmpartite pe 4 perioade. ei nu afiseaza un pret pentru ca stiu ca nu vor sa il respecte, mai ales la munte, a dat zapada au crescut pretul la 400 ron/noapte, nu e nimeni- 200 ron, avem aproape full - 500 ron/noapte. Japca, intelegi tu .

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #55

      Japca pe dracu. Pretul e in functie de cerere. Ca daca ti l tine 400 si cand nu e zapada o sa zici "ce preturi nesimtite au chiar daca nu e nici macar zapada"

      Thumb up 0 Thumb down 0

  14. #56

    In multe cazuri, firma vrea sa-ti "personalizeze" oferta calculandu-ti un adaos in functie de x si de y (un exemplu ar fi unele oferte de tip "transport inclus"); agentul nu prea are cum sa te ajute, ca alea ii sunt instructiunile, iar la pretul de fabrica nu are voie sa vanda, indiferent daca lucreaza cu/pe comision sau nu.
    Nu mi se pare ok, pentru ca e evident ca si clientii pot vorbi intre ei, iar cand vad o diferenta au tot dreptul de a cere o explicatie. Si au si dreptul de a n-o mai cere si de a se orienta direct spre altii care ofera mai multa transparenta.
    In alte cazuri, explicatia oficiala e aia cu feritul de cercetatorii de piata/iscoadele din partea concurentei. Care mi se pare nefondata, adica oricine se poate da drept Gicu de la scularie si, de pe o adresa de yahoo, sa-ti ceara o oferta de pret (si tu sa i-o dai).

    Thumb up 0 Thumb down 0

  15. #57

    Hm, vad ca ai inchis comentariile la "Sunteti de acord cu gratierea lui Gica Popescu?".
    Eram curios doar sa vad ce mai au de zis basistii despre dublagratiata de Basescu in chiar prima zi din cel de-al doilea mandat-stii tu-ala in care zicea ca n-a mai gratiat pe nimeni.
    Dar se pare ca nu se mai poate...

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #58

      se inchid automat dupa 15 zile

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #59

      Vad ca am deja 5 unlike-uri.Basisitii lucreaza.Oricum, cine n-a plans in 10 iulie 94, cine n-a iesit in chiloti in strada urland de bucurie in 3 iulie acelasi an, sau in 22 inuie 98 ori in 20 iunie 2000 n-o sa inteleaga niciodata de ce trebuie gratiat Gica Popescu.
      Si nici n-o sa comeneteze in vreun fel dublagratiere a unei infractoare care invia mortii si lasa oamenii fara case.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  16. #60

    Nu afiseaza pretul pentru ca se vor saituri de prezentare. Cand afisezi pretul pe sait se cheama comert electronic si se supune altei legislatii.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #61

      hai mai mihai, serios? asa se numeste afisarea unui pret, comert electronic?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Sa zicem ca eu, Muzeul orasului X, anunt pe site expozitia "Flori de nuca". Pret bilet: 5 lei. Am devenit magazin? Sau devin magazin doar daca vand flori de nuca? Trebuie sa-ti spun ca pretul biletului la expozitie este 4 lei+ TVA oare? Pot sa zic ca e negociabil?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #63

      Poate oferi cineva mai multe detalii, la obiect? Ca m-a facut curios situatia asta

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #64

      Probabil Mihai se refera la pret cu posibilitate de cumparare de pe site... pentru ca simpla specificare a pretului nu mi se pare nici mie = comert.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  17. Valabil şi la imobiliare ... Vând apartament, casă, etc ... însă fără să pună nici un preţ. Idioţi ...

    Thumb up 0 Thumb down 0

  18. #66

    La fel si distinsele florarese.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  19. #67

    Mai rau, eu am vazut si magazin online, din ce inteleg eu destul de popular, de lenjerie intima, ce nu are preturi pe site. Doar te uti asa ce e pe stoc, faci un cos de produse, dar habar n-ai cat vei avea de platit.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  20. #68

    Este evident ca unele produse care se vand la bucata/per serviciu nu au afisat pretul pe website din considerente care au fost mentionate - strategie de vanzari. Vor sa te prinda la telefon ca sa iti bage pe gat tot felul de oferte "de nerefuzat".
    Pe de alta parte, sunt de acord cu formularele pe care le completezi ca sa fii contactat: de exemplu un sistem informatic care poate fi modular (am lucrat in domeniu), si pretul se calculeaza luand in calcul multe variabile precum functionalitati, nr utilizatori, etc. Sau ganditi-va la un sistem de incalzire prin pardoseala, e clar ca un expert trebuie sa faca o evaluare ... sunteti de acord?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #69

      Andreea, in situatia data de tine, e logic. Cand vorbim de camere de hotel in schimb, nu mai e 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

  21. #70

    Uite, asta e un exemplu bun de contactati-ne pentru detalii: http://adsplatform.com/?adsid=91a8651859745d25095a46fdda893cfa

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #71

      http://www.korea-heating.eu/produse_rom.php asta e si mai bun.

      ce e asa de greu sa zici ca 1 m de teava, 1 termostat, 1 pompa costa atat, eventual sa adaugi ca pentru o lucrare completa oferi un discount in fucntie de lucrare + proiect gratuit, ma depaseste.
      dar no, cand vrei sa iti faci o baza de date cu telefoane si emailuri ca sa omori lumea la cap, e o strategie buna. eu de exemplu nu am chef sa stau 10 ore la telefon sa imi explice cineva ce tare e un sistem de incalzire prin pardoseala si ce prost sunt ca nu vreau sa iau produse germane certificate 1000000% mai bune ca cele chinezesti. stiu despre ce e vorba, si vreau preturile. nu sunt si nici nu vreti sa le dati public. asta e tot din punctul meu de vedere.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #72

      Eu ma vazut la multe firme de pe aici un plugin sau naiba stie ce unde iti desenezi camera, si ei iti fac automat calculul cu ce trebuie si cit costa.
      Daca altii pot romanii de ce nu pot?

      Thumb up 0 Thumb down 0

  22. #73

    Iar la telefon o sa-ti raspunda mereu un cetatean sau o cetateanca, cu gura plina de vorbe, care-ti transforma telefonul in sauna, incercand sa te abureasca.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  23. #74

    La ce preturi am vazut in hotelurile romanesti*, mai bine ca nu le afiseaza. La preturi suntem aliniati si ras-aliniati cu UE, in toate domeniile (fara internet si telefonie care-s ieftine). In schimb la venituri...

    *Am vazut niste "super-oferte" de 3-400EUR/3 nopti/persoana cu ocazia lu' Paste. Valea Prahovei si langa mine in Bucovina. Adica te duci 2 oameni si un copil si dai linistit un 700EUR pe 3 zile cu mic dejun inclus si poate o "cina de Paste"? Oare erau pe bune sau pacaleli de 1 aprilie?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  24. ANUNT!! "Angajam vanzatoare". Se prezinta o fatuca la interviu, patronul o ia si-o prelucreaza: "Fata draga, noi nu zicem NU la clienti chiar daca nu avem produsul in stoc.... ii aburim, ii amanam". Zis si facut, trece o luna, prinde fata manevra, intra un cetatean: - Manusi aveti? V: Pai, sigur... de care sa fie? de piele? tricotate? cu un deget, cu 2 cu 5? - De piele, normale, cu 5 degete V: Le purtati la palton sau la jacheta? - La palton, ca vine iarna V: Domnule, eu va propun sa veniti maine cu paltonul, sa vedem ce se asorteaza. Pleaca omul, cand sa iasa pe usa intra unul hiper-furios c-un colac de buda si c-o placa de faianta in mana: - Cucoana, uite asta-i capacul de la buda, asta-i nuanta la faianta, curu' ti l-am aratat ieri, acum imi dai hartie igienica?!!

    Thumb up 1 Thumb down 0