Citiți și restul AICI.

Prietenul meu este trimis inapoi la birou, nu i se permite sa mai lucreze, dar nici sa plece (si nici nu ar fi plecat pentru ca nu vrea sa incalce intelegerea contractuala cu privire la cele 8 ore/zi de munca) nu i se permite sa iasa din sala, sa mearga la toaleta, sa mai foloseasca mailul de serviciu. Din fericire are smartphone, asa ca reuseste sa imi trimita aceste informatii pe care vi le-am povestit, sa caute numerele de telefon de la institutiile pentru protectia angajatilor, sa filmeze. Unele momente sunt asadar inregistrate pe telefon, nu foarte multe pentru ca in tensiunea momentului Mihai nu s-a mai gandit si la asta. astept sa le primesc pentru a vedea exact ce se intelege din ele. Din pacate, pentru ca nu ii mai dau acces la mail, toate somarile lor de lucru in plus fara plata, avertismentele si informatiile despre proceduri de lucru si targeturi de vanzari nu le avem disponibile. Dar cred ca povestea spune destule.

Cam asta este viața de angajat într-un call center, cum ar fi CGS. Este criză, orice zdreanță cu funcție poate să își bată joc de tine cum vrea ea, vorba aia, ca tine sunt sute la ușa mea.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.