Frumos, de la Altex

Azi am făcut comanda la telefonul pe care îl voiam. De fapt, la altex poți face rezervare în magazin, așa că am dat rezervare. Din păcate, am primit mail de la magazinul din Unirea că e o greșeală și nu îl au pe stoc.

Năpădit de durere, mă pregăteam să ies din casă, cu gândul la un nokia ceva (remember Jucu!), când primesc telefon. De la același magazin Altex, îmi spunea că nu au pe albastru, cum comandasem eu, dar au pe alb. Nu vreau pe alb?

Am vrut pe alb. Am fost, l-am cumpărat.
Mi s-a părut un gest de profesionalism care merită remarcat, în contextul discuțiilor vizavi de răspunsul mârlănesc al celor de la PC Garage.
Atât.

__________________________________________________
Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi o bere virtuală BERE
Loading...

50 comentarii

  1. #1

    Cand te depaseste flanco, macar cu profesionalism sa incerci...

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. la flanco, acelasi telefon, mai scump cu 150 de lei.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. #3

    Tu chiar traiesti cu impresia ca nu stie lumea cine esti?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • nu cred ca au auzit toti de miraculosul cetin ametcea

      Thumb up 0 Thumb down 0

  4. #5

    tu chiar traiesti cu impresia ca el nu stie ca lumea stie cine este?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #6

      Nu. Tocmai de aia nu m-as grabi sa remarc profesionalismul.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  5. #7

    Eu de la PcGarage nu mai cumpar in viata mea. Am cumparat o husa de telefon ( am primit-o rupta), boxe ( le-am primit cu firele rupte) si o pereche de casti ( s-au stricat dupa o saptamana ).

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #8

      Sigur daca ai fi cumparat acelasi model de casti de la alt magazin nu se mai stricau

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • @Andrei Grigoras. Pai nu stii ca asa fac producatorii. Ba am unele mai fragile aici. Ce fac cu ele? Da-le ma la aia la PCGarage!

      Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #10

    saptamana trecuta am vrut sa iau un ipod cadou, l-am gasit pe site la unirii, l-am rezervat in magazin dar m-au sunat ca nu mai au pe stoc la unirii dar ca il au la promenada si daca vreau sa il rezerve acolo. am zis bine, ma duc pana in floreasca iar tipa mi-a raspuns "nu e nevoie, am dat noi comanda sa ne aduca 3 bucati aici la unirii, puteti sa il ridicati la ora 19" . si pe mine nu ma cheama ametcea 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #11

      le voila

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Mișto "gest", dar fă-mă să înțeleg de ce te-au anunțat că au pe stoc la Promenada deși oricum ți-l ridici de unde optasei inițial.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #13

      Iulian
      ca sa nu ma duc la 11 dimineata cand alea ajungeau la 7 seara.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  7. #14

    Altex si stocurile, de cate ori am vrut sa comand ceva cu ridicare din magazinul acela nu aveau, practic n-au mai nimic, mortii lor cu site-ul lor si cu cine updateaza stocul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • Azi am rezervat 2 tastaturi fara fir HP si o periuta de dinti electrica la Altex Liberty. Din pacate, cand faci rezervarea nu poti sa precizezi si numarul de bucati separat, eu l-am indicat langa nume. Am ajuns, erau la promotie, dar trebuia sa fac 2 rezervari separate pentru tastaturi, pentru a beneficia de reducere, conform procedurii lor, insa mi-au acceptat astfel rezervarea si totul s-a rezolvat repede si amiabil.
      Nu zic ca nu se mai intampla si incurcaturi, insa eu nu m-am lovit de ceva care nu s-a putut rezolva repede si cu bunavointa din partea lor. Totul este sa nu te porti sau sa vorbesti urat cu ei.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  8. #16

    Fratioare, stai ca nu inteleg... Deci concluzia de la articolul cu PcGarage e ca aia sunt marlani?!?!
    Adica se vede din avion ca lacheul ala cu tastatura e prost de pute si nu pricepe ce inseamna "produs nefunctional sau defect de fabricatie".
    Regulile alea nu le-au inventat aia ci asa sunt peste tot in Europa

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • Italia, luat televizor,adus acasa, nu mi-a placut ca nu facea ce vroiam eu.
      Sunat la magazin,returnat produsul fara alte intrebari,luat altul.
      De care Europa vorbesti?
      Si,in caz ca aduci vorba, si pe persoana juridica e exact la fel.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #18

      Hai sa mori tu! Deci aia de la magazin au un depozit separat cu produse care nu i-au convenit lu' Alin sau Vasile dar care sunt perfect functionale. Arata-mi mie prostul care cumpara de nou tv-ul desigilat cu amprentele tale unsuroase pe el

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • FYI : nu a fost bagat in priza. Scos din cutie, admirat, nemultumit, dus inapoi.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #20

      alin: "nu facea ce vroiam eu"

      Pai prostane! Un televizor ca sa faca ceva trebuie intai sa-l bagi in priza :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • pwlache ,mai usor cu cuvintele ca nu vb cu ma-ta.
      Te rog.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #22

      Ai eu confirm ce apune Alin. am returnat la Media Markt si Saturn produse care pur si simplu nu mi-au placut, pers juridica. In 48 ore. Dar daca politica magazinului e alta nu inteleg de ce faci scandal dupa.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #23

      eMag - retur PJ oricand in 30 de zile fara intrebari. Banii se dau numerar pe loc. Deci se poate

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #24

      Oameni buni, in epoca in care exista sute de showroom-uri sau alte locuri unde puteti vedea si testa produsul pe care doriti sa il achizitionati e de foarte prost gust sa iei un produs si sa il trimiti inapoi a doua zi doar pentru ca nu-ti mai place...sau ca brusc a aparut acealasi produs cu 50 de lei mai ieftin in alta parte.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Băi aspirină, tu ai returnat vreun produs in ro, ue sau sua???
      Sunt convins că nu, așa ca mucles. Dacă lucrezi în domeniu, nu introduce mârlania si pe bloguri.
      @Arhi. cer permisiunea sa-I rup dinții lu aspirină folosind doar tastatura din dotare

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #26

      S-a spart conducta cu pareristi pe subiectul asta
      Legea in Romania spune clar ca orice produs poate fi returnat in termen de 30 de zile ,vanzatorul, avand posibilitatea de a retrage o suma ce reprezinta eventualele urme de uzura. Pentru comertul la distanta , perioada este de 10 zile din momentul semnarii primirii produsului.
      Abatere de la aceasta lege o fac produsele consumabile si toata gama de produse alimentare (da stiu ,tot consumabile dar e specificat totusi in lege treaba asta ca poate vrei sa te speli la fund cu suc de mere).
      Personal am "abuzat" o singura data acest drept in Ro cand am cumparat un ZTE Tania de la emag. L-am folosit 12 zile ,mi-am dat seama ca-i o mizerie si l-am returnat fara sa ma intrebe nimeni de ce. Returul banilor s-a facut pe loc .

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #27

      @Alexandru C

      Nu e asa, ca nu te duci in showroom sa te apuci sa-l conectezi la alte accesorii, showroomul te ajuta sa-ti faci o impresie sumara. In mediul tau e total diferit.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #28

      are dreptate Alin. Tot in italia am returnat un router, o masina de tuns, un monitor si un telefon (de vreo 300 euro). Pur si simplu nu mi-ai placut cum se manifestau cand am ajuns cu ele acasa. Nu primesti banii inapoi, dar iti poti lua altceva de ei.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #29

      George: nu mi-au placut nu e totuna cu "nu pot conecta deviceurile dorite"

      E ok sa returnezi daca iti dai seama ca tv-ul cumparat nu stie sa decodeze anumite mkv-uri(un exemplu) sau sa afli dupa 10 zile ca ceea ce ai cumparat e o balarie, dar sa returnezi in 24 de ore pe motiv de nu mi-a placut...mi se pare aiurea.

      Nu am returnat nimic pana acum pentru ca ma gandesc bine inainte sa cumpar.

      Din cauza unei obligatii stupide, vanzatorul mai umfla putin pretul produselor ca sa suporte si cheltuielile cu retururi/drumuri facute de curier aiurea etc.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #30

      @Alexandru C

      Duci la extrem o idee. Poate sa nu-ti placa designul conceptual atunci cand este conectat la un accesoriu, chiar daca el functioneaza. Poate pur si simplu sa nu se potriveasca cu biroul, desi in mintea ta mergea la fix. Sunt suficiente cazuri plauzibile, motiv pentru care si exista serviciile astea. "Nu mi-a placut" e o scurtatura a unui motiv plauzibil. Poate crezi ca ti s-a bulit placa de baza dar de fapt era sursa. In plus mai e comfortul mental foarte important. Faptul ca tu nu intelegi nu deranjeaza pe nimeni, magazinele serioase inteleg de-aia si invart banii pe care ii invart.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  9. #31

    Chiar frumos. Eu am rezervat un fier de calcat de voiaj. Odata ajuns la magazin am fost intrebat daca nu vreau sa renunt la rezervare si sa il iau direct ca ei trebuie sa faca trecere intre gestiuni....bla bla. Am zis Nu si am avut rabdarea super omeneasca sa stau 20 min sa faca 3 randuri de facturi 2cu plus si 1 cu minus. Yep....profesionalism 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #32

      Dar care a fost idea din spatele refuzului tau ? Iti place sa te simti regele client sau exista un motiv plauzibil ?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #33

      Eu am returnat un aspirator cumparat de la emag si un produs de la f64. Atata timp cat ai legal dreptul de a returna un produs nu vad de ce atata agitatie. In acelasi timp pt partea cu cine cumpara un produs scos din cutie si returnat, crede-ma ca depinde de reducerea care o ai si de scopul aparatului respectiv

      Thumb up 0 Thumb down 0

  10. Sa mor de nu.
    Jur si pe rosu daca vrei.
    De ce as scrie asa ceva daca nu ar fi cum zic?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  11. Plm, pina si nevasta o poti da inapoi in termen de 48 ore dupa ce ai luat-o!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  12. m-am luat cu altele si am uitat sa v-o arat pe vara-mea, ca ziceam ca e mai frumoasa decat calu' ala ce o luat Miss cea mai bruneta din lume. Eu iii zic EBA.
    https://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/10273808_767761943242406_2843019164711884029_n.jpg

    Thumb up 0 Thumb down 0

  13. #38

    offtopic: inteleg ca Putin a zis ca aia din ransnistria trebuie sa isi hotarasca singuri viitorul.
    E cam pe principiul 97% din Crimeea au vrut cu Rusia.
    Mi-e tare fica de faptul ca in curand o sa avem l nord si est acelasi vecin despre care am invatat in generala...Doar ca atunci era republica prietena...acum...

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #39

      nu au fost prieteni niciodata rusii.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #40

      noi personal nu, clar. era vb de zona de influenta in prietenia aia.
      Poate nu ai auzit legenda cu laserul lui Ceausescu care a taiat tancu sovietic in 2 si a anulat atacul alora 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #41

      Davai ceas? Davai palton?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #42

      Oare i-o fi anuntat si pe aia din Cecenia ca de acum pot sa isi hotarasca singuri viitorul?

      Thumb up 0 Thumb down 0

  14. #43

    Si daca Flanco iti dadea acelasi pret ca si Altex?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  15. Asa-i Cetin, frumos din partea lor, de data asta. Problema e cand stai la telefon cu zecile de minute in 2012 si nu iti raspunde nimeni la serviciul clienti. Dupa care se intampla acelasi lucru si in 2013. Pur si simplu am lasat telefonul pe masa si mi-am vazut de ale mele, cu aceeasi melodie pe fundal. Ba chiar am mai si vorbit cu altcineva pe alta linie.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  16. #46

    Incearca sa-l desfaci din tipla si apoi sa il returnezi pe motiv ca degetele tale groase depasesc conturul fin al tastelor si asta iti cauzeaza un disconfort mental. Mai vorbim dupa.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #47

      inca am ceva discernamant...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #48

      pai si-atunci de ce il compari cu cazul de la pc-garage? e cu totul alt context (indiferent de ironie au ba).

      Thumb up 0 Thumb down 0

  17. mie mi se pare un comerciant care se respectă. când deschizi o afacere clientul, oricare ar fi ăla, e stăpânul tău. că de pe urma lui îţi vin banii. dacă nu eşti în stare să te pliezi după mofturile clientului atunci faci altceva. restul sunt discuţii.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  18. #50

    flamers, flamers everywhere.
    ce e asa greu de inteles?
    puteau aia de la altex sa se opreasca la "ne cerem scuze, a fost o gresala?" dupa care sa viseze la pasca si miei? PUTEAU!
    s-au scremut macar putin asa... sa multumesca un client si sa-i ofere o alternativa? S-AU SCREMUT!

    e clientul multumit? (presupun ca) DA!

    Thumb up 0 Thumb down 0