Nu călca frâna de picior ca un tembel. Roțile din fața vor înțepeni și tu te vei duce ca o sanie, în timp ce apeși cu disperare pe pedală. Folosește NEAPĂRAT frâna de motor.

Stai într-o treaptă de viteză superioară. Dacă mașina are nevoie de viteza a 2 a, tu stai într-a 3 a. Se transmite mai puțină putere de la motor către roți, deci mai mică șansă de a patina, plus că astfel poți folosi cu succes frâna de motor. (trebuie sa precizez, ca observ comentarii funeah, ca daca stai intr-o treapta imediat superioara, poti cobori inferior si face frana de motor. Daca esti intr-antâia, faci frână de motor cu mâna pe geam)

Dacă rămâi înțepenit, nu apăsa ca un nebun pe accelerație, sperând că poate prinde. NU VA PRINDE, tu de fapt formezi un strat de gheață, care te va ține pe loc și mai rău. Balansează mașina înainte-înapoi până capeți suficient moment al forței care să te împingă înainte.

Știu că ești un viteaz și frânezi în ultima clipă la semafor. Când ninge, pregătește-ți frânarea cu 100 metri mai devreme. Întâi frână de motor, după care călcat ușor pe frână, până la oprire. Altfel vei fi ca băiatul cu BMW de la Mihai Bravu, care s-a înfipt drept într-un tractor, că el are BMW, iar tracțiunea pe spate e cea mai tare pe gheață.

Dacă ești pieton, asigură-te că strada e goală înainte de a trece. Sau că mașinile au oprit total. Nu te baza că mașina va opri, așa cum am dat eu astăzi peste specimene care nu aveau treabă, erau pe zebră, era dreptul lor să moară cu dreptatea în mână.

Dacă ești femeie, un singur sfat. Stai acasă, lângă aragaz.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.