58 comentarii

  1. #1

    Are sa-mi dea si mie cineva 1000 de euro, si ii dau eu inapoi? Multumesc anticipat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. tocmai ce l-am găsit și eu și vroiam sa-l trimit
    http://rusdtp.ru/20858-video-uzhasnogo-dtp-v-podmoskove-drugoy-registrator.html

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. #4

    pai a vrut se pare un destept sa intoarca pe autostrada si de acolo a inceput totul...

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #5

      asta a fost si reactia mea initial.

      apoi m-am uitat mai bine, se vede cum o masina alba e infipta in curul masinii care s-a intors , probabil ca ala o fi pus frana si l-a acostat din spate

      oricum, e fabulos cum de a mai existat cineva in acelasi timp cu camera sa filmeze accidentul ala. dat fiind ca e in Rusia totusi, nu e exclus sa mai apara 4 versiuni :)))

      Thumb up 0 Thumb down 0

  4. #6

    Sigur mergea si fara centura

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. #9

    Si totusi nu cred ca e vorba de smecherie si te grabesti sa pui etichete oamenilor. Se circula totusi pe autostrada si cat il priveste pe cel de a zburat nu stiu in ce masura era de vina, in afara faptului ca poate putin prea multa viteza si conducere preventiva nema avand in vedere ca era foarte aproape de contrasens.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • deci nu era de vina, desi avea viteza mare si nu avea o conduita preventiva. corect

      Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #11

    ma voi iar umblati cu drobu de sare prin online ? 😐

    Thumb up 0 Thumb down 0

  7. #12

    Mă uit a 4-a oară la filmuleț și nu prea văd cu ce-a greșit ăla. Nu "mergea prea aproape de contrasens" ci mergea absolut normal pe banda a 3-a. Viteza nu ai cum s-o estimezi dintr-o filmare, dar chiar și-așa, a ținut banda, n-a croșetat, l-a depășit pe ăsta care filma și mergea pe banda a 2-a civilizat. Pe contrasens s-a întâmplat ceva, nu se vede clar ce. Și când a intrat ăla cu botul pe sensul ăsta, l-a agățat pe ăla cu gipanul.
    Și da, se ducea așa spectaculos și dacă avea 90-100km/h. Nu trebuia să aibă 150.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • avand in vedere ca era autostrada si filmatorul era pe banda a 2 a, am dubii ca avea 90-100 la ora. la viteza aia nu ii asigura inertie sa il arunce la 40 de metri in aer

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #14

      Aia nu e autostrada. Una din conditiile obligatorii ca un drum sa fie incadrat la categoria autostrada, este aceea ca trebuie sa aiba sensurile de mers despartite printr-o zona care sa nu permita trecerea de pe un sens pe altul.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #15

      Tetelul, e M9, face parte din E22.
      Deci are o limită pe undeva pe la 100-110km/h.

      @Arhi, bre, chiar dacă mergea cu 10-20km/h în plus, tot nu văd vreo eroare făcută de el. N-a tras de volan, n-a făcut nimic greșit. E exemplul perfect de cum poți s-o mierlești oriunde, oricând, fără să fie vina ta. Da, putea să conducă pe banda 1 cu 70km/h.
      Și chiar o să urmăresc știrea să văd dac-o să zică pe undeva cu ce viteză mergea.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #16

      eu am zburat 20 de metri prin parbriz, dupa un impact cu un copac, aveam doar 7 ani, dar m-au gasit la 20 de metri de locul impactului stand in cur si cu mana la falca pentru ca aveam o taietura pe fata, acul masinii intepenise la 95 la ora.

      sfatul meu, sa nu lasati niciodata un copil fara centura chiar daca este pe bancheta din spate. eu am avut mare noroc ca am scapat din accidentul ala.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #17

      in coltul din stanga jos al ecranului se vede viteza cu care mergea cel care a filmat. urca de pe la 83 pana la maxim 90 de km/h in momentul impactului. nu cred ca suv-ul avea mai mult de 120..

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #18

      Am impresia ca cel din spatele lui l-a impins putin , suficient sa-l intoarca si sa ajunga pe celalalt sens.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  8. #19

    Eu am gasit asta pe un forum despre care nu stiu nimic:"
    "Big accident occurred yesterday on route M9 (Baltic Highway). Seven vehicles collided 30 km from Moscow on 18th of August at approx 20:30 local time. This accident left 2 dead: one of the two victims was 26 y.o. prosecutor in Moscow, returning home from the gym. 3 people were injured, one of them is in critical condition. As reported by Interfax, a car swerved into oncoming lane for some reason, hitting "Mercedes Gelaendewagen" SUV, which in result bounced into oncoming lane as well, hitting 5 other cars. 33 y.o. woman and 26 y.o. man in Mercedes SUV were pronounced dead. 64 y.o. woman, who was injured due to this accident, is now in critical condition."

    De aici luat: http://www.ign.com/boards/threads/people-say-that-words-are-just-words-and-shouldnt-be-taken-seriously.453287737/

    Thumb up 0 Thumb down 0

  9. #20

    De data asta, mortul nu e de vina...
    @bitpsychobyte: aia nu e autostrada.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #21

      My bad, incercam sa evidentiez altceva decat detaliile. 😀

      Thumb up 0 Thumb down 0

  10. #22

    Conform ecuatiilor cinematicii si caderii libere, pentru aruncarea pe verticala se poate determina viteza initiala pe care trebuie sa o aiba un obiect ca sa fie aruncat pana la inaltimea h cu formula:

    v = SQRT(2*g*h)
    unde g este acceleratia gravitationala 9,8 m/s2
    Aproximativ, ca sa arunci un obiect la 10 metri in sus trebuie o viteza de 14 m/s adica 50 km/h
    Ca sa arunci la 20 m trebuie 20 m/s adica 72 km/h

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #23

      baga si greutatea in ecuatie, mama ei de biologie

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #24

      Esti asa sigur CA COnteaza greutatea? Poate frecarea cu aerul, daca vrei sa te dai interesant. Ai luat bacul?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #25

      inlocuieste pt mintea ta "ecuatie" cu "calcul". Conteaza si forma obiectului, ca doar nu e in vid.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #26

      Desi n-ar trebui sa ma obosesc sa-ti mai raspund, forma obiectului intra la frecarea cu aerul. Sunt ecuatii, pentru ca formulele de calcul se deduc din niste ecuatii de energie. Credeam ca dupa ce ai inghitit galusca cu greutatea o sa taci, dar vad ca nu te lasi pana nu te da cu capul de tabla ca sa intelegi. Nu ai raspuns la intrebarea aia cu bacul?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #27

      tetelu, vreau adresa ta de mail sa iti ofer ocazia de a ma da cu capu de tabla. Bac-ul l-am luat din prima dar despre asta discutam cand ma duci la tabla. de p#la

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #28

      cu mine poti sa te bati dar cu legile fizicii nu.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  11. #29

    Criminal conceptul asta de drum tip "expres". Inteleg ca nu sunt bani de autostrada, care implica supra-traversari, borne S.O.S., toalete, garduri impotriva animalelor, etc., dar macar niste separatoare din beton sunt obligatorii, fiinca vitezele sunt mari, la fel ca si neprevazutul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #30

      In mod normal autostrada separa prin pereti de beton/metal cele doua directii de trafic pentru a elimina posibilitatea unui accident frontal.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #31

      cele doua SENSURI, mama ei de biologie!

      Thumb up 0 Thumb down 0

  12. #32

    era zona cu limitare la 60, se vede semnul pe dreapta la secunda 4... http://i.imgur.com/EYsmTvm.png

    cu siguranta efectele erau mai putin dezastruoase daca se respecta limita de viteza

    sper ca nu conduceti la fel de prost cum comentati

    Thumb up 0 Thumb down 0

  13. #35

    Ce mă amuză pe mine e faptul că un G-Klasse de câteva zeci de mii de euro se face praf ca una de câteva mii, cu toată tehnologia germană şi sistemele de protecţie.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #36

      Aici a fost ca la judo, si-a folosit propria energie ca sa se faca praf sau pe romaneste, buturuga mica rastoarna carul mare.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #37

      G-classe e masina pana la urma, nu tanc......la viteza aia si in curba la ce te asteptai? Aia nu este autostrada si cu lumina soarelui in fata (eu mor cand vin la ora aceea de la servici cand tot soarele este intr-o culoare de nu mai vezi nimic) faci usor acident. Crezi ca are importanta diferenta de mii de euro?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #38

      Mihaela, da, are importanţă diferența de preț. Cât la sută din preţul unui Mercedes o reprezintă sistemele de siguranță a pasagerilor, comparat cu al altei mașini mai ieftine?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #39

      Conteaza sistemele de siguranta cand boul nici centura nu si-a pus-o?.....nici daca s-ar transforma instant foam (spuma poliuretanica)de jurul imprejurul lui nu l-ar ajuta sa nu zboare prin parbriz.
      Cu sistemele de siguranta prea multe poti ramane naibii in masina de mori de claustrofobie. Numai hai ca ne luam G-classe ca nu mai facem accidente oricat de boi am fi la volan! Aaaaa... accidente putem face ca noi sunte safe ce conteaza cati omoram in jurul nostru!

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #40

      Nu mă refeream la centură, ci la protecţia habitaclului: stâlpi, ranforsări etc.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #41

      Ionut tu esti blonda si ai Porsche Cayenne. Este?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #42

      Ăsta fiind argumentul tău la...?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #43

      @Ionut acum ca ti s-a confirmat teoria, sa nu mai ai niciun stress: poti sa-ti iei o Dacie la cateva mii. Ai dracu nemti cum jefuiesc ei clientii!

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #44

      Pe zi ce trece incep sa cred ca "m"ihaela e Arhi.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #45

      @Bogdan: îmi permiți să fiu în continuare amuzat de faptul că la acțiunea acelor forțe structura unui G-Klasse se rupe că bețele de chibrituri? Îmi dai voie? Mulţumesc.

      @Ionuţ W: Mihaela probabil conduce un F-16. Își pune centura şi catapultează scaunul în caz de impact.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #46

      @Ionut: F-16 nu, dar am condus Cessna. Stiu din plin si de turbulente si de picaje ca sunt in zona cu multi curenti de aer. N-am ajuns la catapultari dar cat de curand te anunt daca se intampla ceva. Am masina cu vreo 200 de mii la bord in 6 ani si iti spun ca terenurile si schimburile de lumina, caldura etc sunt bruste pe unde traiesc...conduc cum trebuie zic. Pana acum n-am avut incidente nici pe sosea si nici in aer. La ce raspuns ai dat zic acu ca esti chiar blonda natural.
      @IonutW.: Arhi poate sa-ti dea raspunsul la intrebare dar iti spun ca nu semanam catusi de putin. Nici macar la sex.
      @ amandoi: toti pe care se numesc Ionut sunt blonde?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • nu semanam, dar ne potrivim:))))))))))))))))

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #48

      mihaela: sa nu tragi brusc de volan cand "conduci" cessna ca ca are servo foarte usor si te rastorni :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #49

      Alexandru si C: very funny dar tocmai raspundeam la intrebarea unuia dintre ionuti. Daca iti raspundeam tie as fi avut alt raspuns. Uitat pus ghiulumele de rigoare. Na! Happy?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #50

      @Arhi Ii sotia ta?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • doar daca ar fi de acord sa imi fie a 2 a nevasta

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #52

      mihaela: nu te ambala! Nu era o remarca rautacioasa, glumeam.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #53

      si uite asa iti baga lumea mortu' in casa?

      Thumb up 0 Thumb down 0

  14. #54

    http://www.youtube.com/watch?v=f2pWSN5Vj3g asta e ca in hangover 3 :)))

    Thumb up 0 Thumb down 0

  15. #55

    Smecheria si valoarea combinate cu prostia si neatentia duc la tragedii.
    Condus cu 120 pe tronson limitat la 60, centura de siguranta ioc. Macar a murit repede, nu s-a chinuit.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  16. #56

    Ce dracu' va tot dati cu parerile atata, ca viteza, ca depasiri ca plm... Nu v-ati gandit ca s-o fi catapultat?

    Thumb up 0 Thumb down 0