Eu înțeleg că există o oarecare frustrare referitoare la acest subiect și o înțeleg. Taxa de mediu e principală sursă de finanțare a Fondului de Mediu, principalul instrument în care putem să avem resurse financiare să întoarcem către cetățeni niște proiecte cu beneficii pentru mediu

…zice ministrul Laura Palmer (pentru conesiori). Să ridice mâna sus cel care a văzut vreun proiect cu beneficiu pentru mediu începând cu 2007, momentul în care Tăriceanu, pe atunci președintele asociației importatorilor de automobile și deținător de reprezentanță Citroen, a băgat taxa auto ca să protejeze, nu-i așa, industria auto.

Acest Palmer nu realizează că actuala taxă auto e o dobitocenie uriașă, e ceva extrem de incredibil.
Dacă nu credeți, voila.
Mașina nevestei, pe care am fost să o iau ieri de la Brăila, de aceea nu ne-am văzut la ochi, este din 2000. Știți de ce? Pentru că taxa auto pentru o mașină de acel gen și acea marcă, din 2000, este 350 de euro. Pentru una identică, dar din 2005, este 968 de euro.

Pentru că, conform minților luminate ce ne conduc, mașina mai veche trăiește mai puțin. Ce fac oamenii, în acest caz, inclusiv eu? Își iau mașini vechi, euro 3 și le arată guvernanților că ele trăiesc bine mersi 2-3 ani, cât durează proprietatea unui second hand. De ce să iau euro 5, mult mai bun pentru mediu? Ca să îi plătesc lui Palmer 1000 de euro?

Deci da, să păstrăm taxa și fondul de mediu etc. Ușor ușor, o să avem mai multe mașini înmatriculate în Bulgaria decât în românia.

În altă ordine de idei, pentru curioși, schimbi vitezele la ea ridicând piciorul de pe accelerație și atât. Just like that. Desigur, de vreo 2 ori era să sar prin parbriz, apăsând frâna ca pe ambreiaj.

Azi o luăm de coadă, să vedem ce avem nevoie ca să înregistrăm mașina la administrația financiară.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.