Acum ceva timp, mai exact pe 1 iunie, am primit pe mail, spotul acela de la bestjobs de se difuzează în general seara, că probabil e mai ieftin, cu rugămintea de a-mi da cu părerea despre el. Fiind la FITS, am uitat, din păcate, dar mi-am adus aminte acum, văzându-l la televizor.

Deja e prea târziu pentru a mai face eu vreo analiză pe text şi, la urma urmei, specializarea mea nu este de publicitar pentru că, deşi tot absolventul consideră că cel mai mişto e în publicitate, eu cred că e unul din cele mai grele joburi posibile. Dar divaghez, ca deobicei.

Revenind la spot…

DACĂ ÎMI ARATĂ CINEVA UNDE SCRIE CĂ BESTJOBS E UN SITE DE INTERNET, ÎMI MĂNÂNC iMACUL.

Adică faci ditai spotul, cu cheltuieli de mii de euro, dar omiţi să spui cine e bestjobs şi unde poate fi găsit? Cui se adresează o campanie pe TV? Oamenilor care folosesc internetul în mod obişnuit şi nu se uită la televizor şi cu atât mai puţin la reclame? Oamenilor care folosesc internetul, au auzit de bestjobs, dar nu vor să îl folosească?

Nu cred, cred că targetul este pe populaţia care nu foloseşte internetul în mod obişnuit şi nu ştie de mana cerească numită bestjobs. Ori dacă tu te adresezi unor oameni care nu au tangenţă cu internetul şi nu au auzit de tine, CUM VREI SĂ FII GĂSIT? Serios, când s-a făcut primul brainstorming pe tema asta, nu s-a pus întâi problemă, primordială după părerea mea, bă, noi cui ne adresăm?

Doar întreb aşa, ca nespecialistul….

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.