Cam asta se numeste customer service

raspuns emag

Mai mult de atât nici nu aș putea să comentez.
Hai, băgați-o pe aia că de fapt mi-a răspuns mie așa, pentru că sunt un senior al internetului, șef al blogurilor și stăpân al tuturor specialiștilor social media pasionați de social media.

__________________________________________________
Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi o bere virtuală BERE
Loading...

50 comentarii

  1. #1

    Pai, Arhi... Am comandat un S3 acum 3 saptamani, aparea ca fiind "in stoc". A doua zi primesc mail ca nu il mai au in stoc si ma vor anunta curand cand mi-l pot livra, in functie de ce zice furnizorul. Trec 3 zile si nimic, ii sun eu. Mi se comunica faptul ca il voi primi in saptamana in curs. Mai trec 3 zile, mai dau un telefon. Ah, stiti, habar n-avem cand vi se poate livra, persoana care tine legatura cu furnizorii nu e aici, va va contacta in cursul zilei de azi si va anunta. La 6 seara mi se comunica pe email ca habar n-au daca si cand il vor mai primi de la furnizor si daca vreau sa mai pastrez comanda.

    Poate n-am avut norocul sa dau de Alina Oancea, nu stiu...

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #2

      @Marius M: Probabil ca tu nu ai blog si notorietate. Ghinion. 🙁

      Thumb up 0 Thumb down 0

  2. #3

    Pai asa si e 🙂
    Pe mine cei de la ORANGE m-au contactat dupa si in urma articolului de pe arhiblog, apoi chiar daca ramasese ca o sa primesc un raspuns, probabil ca s-a desfiintat firma ca raspuns nu am mai primit.
    Eh, francezi...

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #4

      Hai sa mai spun ceva ca ma doare rau
      Cand m-au sunat cei de la Orange, mi-au propus ca la acelasi cost al abonamentului, sa-mi dea jde mii de minute si net la greu sau eventual sa-mi reduca suma de plata lunara de la 8 la 6 euro/luna.
      Le-am explicat ca nu am nevoie nici de minutele lor, nici de netul lor, ca au procedat mizerabil si din punctul meu de vedere,o rezolvare decenta a problemei, ar fi sa faca o donatie, nu conteaza suma, unui ONG care se ocupa de copiii cu probleme.
      Nu au mai dat nici un raspuns.

      PS. Scuze de off topic, dar atitudinea lor chiar ca este mizerabila.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  3. #5

    e ceva normal. patit si eu o data ceva asemanator -> platit cu card, venit colet cu ramburs.
    am sunat la ei, m-au rugat sa tin curierul cateva minute pana rezolva la curierat, dupa 10 minute a fost sunat curierul si mi-a lasat coletul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  4. Ti-a facut tie așa, pentru că esti un senior al internetului, șef al blogurilor și stăpân al tuturor specialiștilor social media pasionați de social media.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. #9

    hai ca emagul e ok din punctul asta de vedere. si pe mine m-au rezolvat acum cativa ani cu un laptop la care nu mai aveam certificatul de garantie. probabil se uita in baza de date ca esti client vechi si nu daca au avut probleme cu tine te ajuta fara prea mult comentarii.
    si tot nu ma cheama ametcea 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #10

    Esti chiar asa de naiv si crezi ca statutul tau nu a contribuit cu nimic la raspunsul primit? Sau ca primeai acelasi email daca nu postai despre problema avuta?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  7. #12

    Ha ha. Am avut un show cu emag la o comanda de ~ 3000 lei... pe site la istoric comenzi scria ca a ajuns comanda la mine si am stat o zi in casa, pentru ca am primit mesaj ca vine comanda. Am zis initial ca e o mica eroare de imi scrie ca a ajuns si am asteptat sa vina. Era vineri.
    Spre dupa amiaza, cand deja ma plictiseam in casa, am sunat la emag si mi-au zis ca a fost luat coletul de la ei si e la curier si ajunge in ziua aia (a, si stateam si cate 20' pe fir pana imi prelua apelul cineva).
    Am sunat la firma de curierat, mi-au zis ca acel colet nu e la ei, dar si daca il iau de la emag, nu ajunge la mine pana luni-marti, ca nu lucreaza in weekend.
    Am sunat iar la emag, au verificat din nou, imi spun ca de fapt coletul e la ei in depozit. Atunci m-am cam ratoit la ei, pentru ca in afara de faptul ca statusem acasa, urma sa plec vreo saptamana din oras. Comanda nu era o urgenta, dar m-a enervat faptul ca nu au recunoscut de la inceput ca nu a plecat coletul de la ei si ma si anuntasera sa stau acasa.
    Pana la urma, dupa mici certuri si cu emag si cu firma care facea livrarea, am primit comanda sambata.
    Era o perioada aglomerata pentru emag, dar asta nu mi se pare o scuza. Puteau sa imi spuna ca trimit comanda peste cateva zile de la inceput si nu ar fi fost nicio problema.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #13

      se intampla, si eu am patit asta
      am comandat un tv, plata cu card, intr-o zi de vineri
      i-am sunat apoi, am trimis si email, ca sa-l livreze saptamana urmatoare, luni-marti.. si mi-au confirmat ca e ok, va fi livrat luni sau marti

      sambata dupa amiaza, fiind la sute de km distanta de domiciliu, suna un curier emag ca e in fata usii cu tv-ul si nu raspunde nimeni 🙂
      ce sa-i zic, i-am explicat ca eu am solicitat sa NU livreze sambata; omul zicea ca habar nu are, coletul i-a fost predat sa-l duca la destinatar, ce face cu el acum??..
      pana la urma am vorbit cu un vecin care era acasa si i-am zis sa-l lase acolo, asa am rezolvat

      nu e prima data cand patesc treburi din acestea, cred ca e o problema de comunicare pe acolo dar in general e ok, garantiile si eventualele defecte sau retururi s-au rezolvat cu bine in ceea ce ma priveste
      am comenzi de peste 50000 lei la emag, probabil si asta conteaza

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #14

      @add: Problema e la curier. Recte Fan curier.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  8. Adică acum o zi postai pe blog despre comanda respectivă (ce-i drept, nu în stilul "mi s-a stricat becul, nu mai am bonul") și acum primești produsul? Ar putea fi o coi incidență, ar putea fi...

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #16

      pai bai, eu am sunat si la emag si la curier, anuntand ca refuz comanda. voi vedeti doar varful aisbergului

      Thumb up 0 Thumb down 0

  9. Ultima oară când am făcut o comandă pe emag de 400 și ceva de lei, am primit produsul stricat acasă. L-am trimis înapoi, au fost foarte amabili, că îl repară, și l-am primit destul de repede... ghici ce, tot stricat. :)) Abia din a treia încercare, cu noroc, am primit ceva funcțional.
    Așa că, ... deh, fuck emag. Eu îs sătulă de ei.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #18

      De ce ai acceptat sa ti-l repare? 🙂
      Tu ai platit pentru un produs nou, in perfecta stare de functionare. Daca voiai un produs reparat luai de pe mercador.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  10. #20

    Ce gandire ... injura producatorul nu comercianutul pentru produsele DOA

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #21

      Dead On Arrival presupune ca retailerul ti-l schimba cu altul nou.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  11. Din experienta proprie stiu ca eMag mai incurca din cand in cand borcanele, dar in general rezolva problemele intr-un mod decent. La tine, intr-adevar, poate faptul ca esti maharajah al blogurilor a accelerat un pic procesul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  12. Ești Maharajahul URL-urilor, Iluminatul link-urilor și Țarul social media!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  13. #24

    Nu e graba, asteptam 🙂
    http://goo.gl/vgFdPM

    Thumb up 0 Thumb down 0

  14. #25

    Acum serios, se astepta cineva ca dupa articolul de ieri cei de la emag sa nu se sesizeze si sa remedieze problema? Doar era rost de good PR.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  15. #26

    Sunt 20 de comentarii... in vreo ~15 lumea se plange ca nu s-au rezolvat problemele lor. E bine ca arhi a rezolvat, totusi. :)))

    Thumb up 0 Thumb down 0

  16. #27

    Ai putea macar pentru prieteni sa dai tu comenzi in online-ul romanesc.Asta asa ca sa dovedesti ca nu exista tratament preferential. :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

  17. #28

    Da, ti-a raspuns asa pentru ca esti un senior al internetului :))
    Eu am facut o cerere de oferta pt 20 telefoane in urma cu vreo 3 luni, atat telefonic cat si prin mail, nici pana in ziua de astazi nu am fost contactata.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #29

      ha, poti sa ceri oferte "speciale" personalizate de la emag??

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #30

      Aparent da, cel putin asa mi s-a comunicat telefonic.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  18. un fel de sauron nu? că ăla vede tot. până să vină Frodo. dar cine să fie Frodo?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  19. #32

    Ete ca esti tu senior al internetului, locomotivar al blogurilor ...gata stim...femeile e moarte dupe tine bre!

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #33

      cucoana, sunt insurat. trebuie sa ne cunoastem mai bine de atat, inainte... :)))

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #34

      Parca ai fi stigmatizat cand zici ca esti insurat.....n-are voie nimeni sa se uite la tine daca esti insurat? Sa-ti facem rost de o burca? Ca tot ziceai ca ai o printesa in tine.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #35

      ah, credeam ca nu ne oprim la uitat si ma lasam greu...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #36

      PUDÍCULE

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #37

      tu vorbesti, care te codesti sa imi trimiti un FFN de vreo 2 ani...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #38

      ce-am promis?...bre ma lasa memoria ca-s batrana, blonava si lipsita de vitamin....am zis eu ca trimit ce?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #39

      nu ai zis, te codesti sa o faci:))

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #40

      Daca n-am promis atunci....nu se pune! Ce vrei sa vezi...oul din fata si din profil?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #41

      pffft...women. cant live with them, cant live with them. and yet, you cannot shoot them.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  20. #42

    Trimite ceva in service sa vezi ce se vor grabi sa te caute. Le-am trimis de marti un desktop cumparat tot de la ei (pe componente). M-au cautat pe dracu sa-i pieptene, a trebuit sa-i sun eu azi (dupa ce i-am sunat si ieri si m-au asigurat ca pc-ul e in service). Azi, fatuca de la tel. habar n-avea de faptul ca desktopul meu a ajuns p-acolo.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  21. Avand in vedere ca pe mine m-au trimis sa ridic o comanda de Craciun si am gasit tot inchis si lumina stinsa. Cu alta ocazie s-au plimbat cu livrarea de pe o zi pe alta si n-au tinut minte sa ma anunte cand e gata. Pe langa asta, timpii lor de livrare sunt mai mari decat cei ai Amazon UK cam des, nu mai zic de preturi ca de-abia la promotii gen asta de acum devin interesanti fata de magazinele normale din UE.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  22. #44

    Si il mai iei, sau ai gasit alt telefon?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #45

      l-am luat. acum ii dau restart, pentru ca s-a blocat, a 40 a oara

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Iar din cauza acestui comentariu maine o sa primesti in Note 4. 😀

      Thumb up 0 Thumb down 0

  23. #47

    Intre emag si curier (DPD) este colaborare 0. Fac joi, cu ocazia reducerilor, o comanda. Totul in regula pana aici. A doua zi dimineata in jurul orei 9:00, primesc mesaj de la emag, cum ca voi primi comanda in data de 28.06 (sambata). A venit ziua de sambata, de la curier nu primesc niciun mesaj si am zis sa-i sun. Ii intreb de pachet, ii intreb de livrare, iar cei de acolo imi spun ca nu pot face livrarea din cauza celor de la emag care nu au optat pentru livrare sambata (28.06). Sun la emag, imi spun ca nu este adevarat, ca am primit informatii false ci voi primi comanda astazi. Sun din nou la curier: "nu va putem livra pachetul, curierii oricum au plecat pe traseu". Sun si la emag a doua doara, imi spun ca ii vor contacta pe cei din depozit sa-mi fie rezolvata problema, dar sa mai astept cateva ore si sa stau linistit pentru ca soseste astazi. Dupa ore de asteptat, sun la emag a 3-a oara, imi este spus clar ca nu au ce sa faca, iar singura solutie este sa astept pana luni, sau ma pot duce in Crangasi pentru a ridica de acolo comanda, bineinteles fara reducere. Din pacate, fiind astfel plecat saptamana viitoare a trebuit sa anulez comanda, pierzand astfel si reducerea. Nici macar nu stau departe, in Pantelimon.

    Multumesc emag cat si dpd pentru seriozitate si serviciile oferite. Nu mai apelez la voi.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #48

      DPD o suge cam tot timpul. numai ieri ce I-a spus curierul dpd unui prieten ca nu vrea sa ii livreze coletele. daca vrea, sa mearga la sediu. din fericire, emag baga cu fancurier mult, care e mai mult decat decent

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #49

      Nu inteleg de ce colaboreaza in continuare, din moment ce se plang foarte multi de ei. Intradevar, cu FanCurier nu am avut probleme.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  24. Ca expeditor este mult mai usor sa modifici un ramburs decat sa incerci sa livrezi un produs pe care nu il ai in stocul tau.

    Thumb up 0 Thumb down 0