Să primim servicii civilizate, zic

Îmi scrie un user de pe unpol.ro, nemulțumit de faptul că el a plătit bani și vânzătorul, care vinde ceva backlinkuri pe site-uri EDU și GOV, vezi doamne, nu îi răspunde. Întâmplător, sistemul îl raportase cam în același timp, pentru același lucru. Îi dau mail tipului, îl rog să aibă răbdare 2 zile, dacă nu se întâmplă nimic, sistemul îi va face refund.

Dau un mail vânzătorului, explicând-i că i se va șterge contul, dacă nu prestează munca respectivă, văd după aceea în admin că se reactivează și începe să ofere serviciul pentru care fusese plătit, totul era ok.
Dau un mail userului nemulțumit și îl întreb, totul e ok, e în regulă, serviciul e mulțumitor?

Răspuns?
Nexam. Eu vedeam în dashboard că primise tot și se făcuse livrarea. De ce ar mai fi fost politicos sau cu bun simț, după ce își văzuse interesul?
Păi, nu? Bunul simț trebuie să fie doar de o parte a baricadei...

__________________________________________________
Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi o bere virtuală BERE
Loading...

30 comentarii

  1. Arhi, se merge dupa principiul: no feedback is good feedback...:-))

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #2

      @hary:...pai si acum zici ?! 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #3

      Attilla, cum să zici, n-ai zis mai ieri că dai o "p**ă pentru civilizaţie de la tine?" :):):)

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Attilla,
      prefer intotdeauna un feedback, indiferent daca este pozitiv sau negativ.
      insa nu ma astept neaparat la el.

      insa in cazul articolului Arhi are dreptate, omul ala chiar era nesimtit.
      pentru ca Arhi i-a cerut un feedback si a vrut sa se asigure ca totul este ok si ala nu a raspuns...

      no feedback is good feedback, merge atunci cand oferi un serviciu si nu primesti feedback negativ. deci totul ok.
      insa cand cand ai o reclamatie, o rezolvi si ceri ulterior feedback si nu primesti, se numeste nesimtire.

      Attilla, mersi inca odata pentru feedbackul tau.
      M-a uns pe suflet....:-))

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #5

      @hary: crede-ma ca as fi fost si mai fericit daca as fi putut da acel feedback in totala cunostinta de cauza...sper sa-mi treaca mucii in 2-3 zile si sa vad apoi daca am nimerit-o bine 😉
      PS. am inceput sa caut modalitati sa te conving sa-ti cresti desfacerea (din punct de vedere al diversitatii) 🙂

      @anatati: am zis ca dau una la civilizatia descrisa in acel articol...la fel cum am zis si ca sunt multe basini hipsteriste. un feedback tine de bun simt nu de civilizatie...iar bunul simt tine de fiecare (si de obicei vine ca raspuns la un alt bun simt) pe cand "civilizatia" tine de societate...d'aia inclusiv tu ai dreptul de a avea o parere despre ce inseamna civilizatia...chiar daca nu este sustinuta si poate chiar proasta (raportat la bunul meu simt)

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #6

      mda.... ca-n bancul cu femeia de serviciu de la multinationala, care dupa ce a sters pe jos un etaj, statea in mop asteptand.... feedback 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #7

      Hary, astepti sau iti si place sa-l oferi ?
      Daca il ofereai la timp (mai ales ca il cer tuturor) nu-ti mai trimiteam bonus, palinca cu propolis. Eram multumiti amandoi. Asa daca a venit mai tarziu, acum sunt numai eu, ca stiu ce nu-ti place.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • albinuta,
      ai dreptate in privinta palincii cu propoilis.
      prima oara am zis ca nu-i frumos sa zici omului ca nu-ti place bonusul. cum ii aia, primest ceva mokka si zici ca nu-ti place? nu se face asa ceva. asta nu ar fi fost feedback ci nesimtire.
      a doua oara cand ai trimis acelasi bonus am stiut ca trebuia sa zic ceva, pentru ca poate ca ai impresia ca mi-a placut...:-))
      acusi nu mai am miere!!!!
      plm, de cand iau miere de la albinuta, am devenit dependent de ea...:-))
      nu exista mic dejun fara mierea ta, albinuto...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #9

      @hary: combina berea ta gold (am inceput sa-mi recapat din simturi si se pare ca am nimerit bine din prima) cu mierea si palinca cu propolis de la albinuta si poate iese un "adio mama" eco 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

  2. #10

    Na, ce așteptări ai și tu Arhi 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #11

      Nu-i asa? Foarte multi proprietari de bloguri nu raspund mailurilor primite prin formularul de contact... Ti-ai facut treaba...paaa!

      Thumb up 0 Thumb down 0

  3. #12

    nu se comunica in Romania, este un lucru general, nu se comunica intre firme si clienti nu se comunica intre oameni, este obiceiul asta rromanesc ca ... nu se cade, poate il deranjez, eu nu am invatat d-astea la scoala, nu stiu cum se face, oare ce-o crede daca ii spun asta, de ce sa-i mai spun si eu e normal ca el sa stie ce gandesc fara sa-i zic lucrul asta, eh chestia asta e la mintea cocosului nu trebuie sa i-o mai zi si io, asta nu e obligatia mea ...

    Thumb up 0 Thumb down 0

  4. #13

    Ar fi util un sistem de rating si de comentarii pentru joburi din partea clientilor pe unpol.ro, la fel cum e pe Fiverr sau pe okazii. Asa s-ar cerne mai bine ofertantii neseriosi si ar fi promovati cei de incredere.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #14

      Hai sa fim seriosi, pe Okazii baietii isi fac rost de conturi ca sa-si umfle singuri calificativele. Iar pe Fiverr rar gasesti oameni neseriosi, multi iti ofera chiar si bonusuri daca te porti frumos cu ei si livrezi exact ce ai promis.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #15

      Si vrei sa spui ca nu ar fi util pe unpol.ro?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #16

      Ar fi util doar daca s-ar face ca pe fiverr 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

  5. #17

    Salut, eu sunt userul nemultumit si mai apoi "indiferent".
    Povestea este exact asa, doar ca ultimul email nu a ajuns la mine si pentru acest motiv nu am raspuns.

    O fac aici: da, am primit serviciul platit, multumesc.

    In ce priveste oferta respectiva nu o recomand, e ieftina si proasta.
    Siteul insa are potential.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #18

    Rectific, m-am uitat si emailul a ajuns la mine, doar ca..
    primul tau mesaj a fost de la cetin.am...@, al doilea (salut, am inteles ca a inceput sa miste? e in regula?) de la unpol.ro. Nu am deschis mesajul de la unpol.ro ci m-am logat direct in cont pentru ca am crezut ca e o atentionare atomata sau un alt mail trimis de sistem.

    Cam asta este explicatia lipsei de politete si de bun simt.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  7. #22

    Nu-i problema 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

  8. #23

    Servicii civilizate in romania? ASta tine de dmeniul fantasticului.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • mihai007,
      da, se poate si in Romania. stiu multe exemple. in special la micii producatori.
      am cunoscut oameni simpli, foarte simtiti si orientati spre service.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  9. #25

    Deci daca ii tragi un pic de urechi, prieteneste, se rezolva problemele de ambele parti.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  10. #26

    tester >> Este vorba de pagini de parasirea a unor siteuri .gov sau .edu. Pur si simplu modific URL-ul si ai un astfel de link. Mie mi se par destul de periculoase sau, in cel mai bun caz inutile. "Din fericire" majoritatea acestor pagini sunt blocate din robots.txt, deci google nu le vede oricum.
    Una peste alta, am cumparat pachetul pentru ca eram curios ce fel de linkuri sunt oferite, nu ma asteptam la cine stie ce.
    Trebuie sa mai spun ca userul respectiv mi-a oferit ca bonus si 10 link-uri in comentarii pe diverse bloguri (la fel de inutile in ce ma priveste).
    Si daca tot e forba de feedback, ar fi tare bun sa poti contacta ofertantul inainte de a cumpara. Eu as fi vrut sa il pot intreba cam ce anume ofera, pentur ca din descriere nu era foarte clar. Poate exista o astfel de posibilitate pe site si nu am gasit-o eu.

    E bine cu asa feedback, domnu' Arhi?

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • userul nesimtit » feedback iz fifty:))

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #28

      De ce periculoase?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #29

      Eu am spus ce ofer, ai fost de acord si gata. Cat despre bonus: am spus clar daca il vreu sau nu, tu ai vrut si eu l-am oferit asa ca...

      Thumb up 0 Thumb down 0

  11. #30

    Nu stiu care e acel user din cei patru care au comandat dar ii urez pe cale frumoasa sarbatori fericite. Timpul de livrare a serviciului a fost de 2 zile doar ca eu nu am fost activ online in ziua in care acel user a comandat.

    Thumb up 0 Thumb down 0