Puteți lupta cu Piedone, să știți

piedone arestat

Citeam acest articol crunt de pe Sereniti și realizam că da, are dreptate. Piedone există pentru că noi existăm în această formă, pentru că noi permitem gri-ul, în loc de alb sau negru, noi permitem albulești sau caramitri, noi, nu alții.

Și știți la ce mă mai gândeam?
Că dacă #colectiv a avut un impact ATÂT de mare printre locuitorii din sectorul 4, Piedone nu ar trebui să fie o problemă. Pur și simplu ar trebui să se mobilizeze toți tinerii, toți sataniștii și rockerii, toți cei care momentan au conducători pe liderii pensionarilor, cei ce împart pui și zahăr, și să meargă la vot. Sectorul 4 să aibă 100% prezență la urne. Să voteze cu oricine, nu contează, dar să scuipe pe Piedone și pe amintirea sa. Sunt convins că proporția de tineri vs pensionari e in favoarea tinerilor.

Știți ce mă tem?
Că de fapt procentul la vot va fi același ca în restul țării și nimănui nu îi va păsa. #colectiv a fost ok, am suferit, ne-au murit prietenii, dar dacă nu e pe facebook, eu nu merg, dă-i dreacu, toți e la fel.

Și Piedone va ieși tot primar. PENTRU CĂ NU VĂ PASĂ. Pentru că gesturile voastre sunt teatrale și artificial umflate, pentru că de fapt nu ați suferit după prietenii voștri și pentru că revoluția din voi este doar una de facebook.

De aia.

Știu, mă veți înjura și veți spune că nu am dreptate. Vom vedea după cei 30% de la votul din iunie.

__________________________________________________
Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi o bere virtuală BERE
Loading...

91 comentarii

  1. #1

    dacă vrei tu neapărat, pot să te înjur, dar sub nici o formă nu pot să spun că nu ai dreptate în cazul ăsta

    Thumb up 27 Thumb down 4

  2. lasa ca Marian Munteanu a zis ca n=a vazut tinerii ce au protestat dupa #colectiv implicati in actiunile bisericii, asa ca sa se duca tare

    Thumb up 19 Thumb down 4

    • #5

      biserica aia care nu era invitata?

    • #6

      mm s-a referit strict la profitorii dintr-o anume asociatie atee care in acele zile instigau multimea sa mearga la patriarhie si sa se rafuiasca cu patriarhul.
      evident ca nimeni din cei iesiti in strada nu a pus botul. raman in schimb revolutionarii de tastatura...

      Thumb up 3 Thumb down 18

  3. #7

    "Piedone e om bun maica, mi-o dat zahar, ulei si tacamuri de pui, eu pe el il votez maica"-o baba ca multe altele din sectorul 4.

    Thumb up 21 Thumb down 4

  4. #8

    Tara asta are nevoie de un Piedone sa ii puna pe toti la punct, dar de adevaratul Piedone, ala din filme. 😀

    Thumb up 13 Thumb down 4

  5. #9

    Cati dintre "satanistii si rockerii" aia revoltati din sectorul patru crezi ca au buletin de bucuresti?

    Thumb up 42 Thumb down 0

  6. #13

    Asta nu ar trebuit bătut cu pietre cum făceau evreii cu alea care permiteau parcarea pe pelvisu lor unor alți nene de prin vecini?Rahat, noi l-am avut 16 ani pe umflatu de Boscodeala așa că orice e posibil.

    Thumb up 4 Thumb down 5

  7. #14

    Mai tine minte ce s-a intamplat dupa Rascoala Taranilor din 1907?

    Exact.

    Thumb up 16 Thumb down 0

    • #15

      A urmat Revelion 1908?

      Thumb up 51 Thumb down 1

    • Da, Averescu - cel care a ordonat reprimarea rascoalei a devenit comandantul Armatei a II-a. Aia cu Marasesti, Oituz...

      Thumb up 17 Thumb down 0

    • #17

      pe bune ? adica ala cu bulevardul a reprimat o rascoala ? wtf ? dar nu era un alt general cu rascoala ? rebreanu ?

      Thumb up 4 Thumb down 0

  8. #18

    Locuitorii din sectorul 4 il vor inapoi pe Umflat pentru ca nu le-au murit lor rude , prieteni, etc in tragedia de la Colectiv. Ei sunt multumiti ca le-a pus panselute si parcuri misto. Daca crapau majoritatea din sectorul 4 era pusa altfel problema...
    Am mai spus-o , atat vreme cat mi-e mie bine..DA-I IN PULA MEA PE RESTUL !..asa gandesc majoritatea , din nefericire !

    Thumb up 28 Thumb down 2

    • #19

      Cati oameni ar protesta in Bucuresti pentru imbunatatirea nivelului de trai din Vietnam?
      Cati oameni ar protesta in Bucuresti pentru imbunatatirea nivelului de trai din Lehliu Gara?
      Cati oameni ar protesta in Bucuresti pentru imbunatatirea Prelungirii Ghencea?
      Cati oameni ar protesta in Bucuresti pentru izolarea blocurilor din alt sector?
      Daca nu ne afecteaza direct, nu ne pasa.
      As a youngster, you give fucks about your friends, about your grades, about your fashion sense, about strangers’ opinions. As you get older, you’re down to 1-2 fucks per month, and those fucks are pretty damn precious. Eventually, the fuck faucet runs completely dry and you’re out of fucks to give.

      Thumb up 10 Thumb down 12

  9. #20

    Cetin, hai sa nu ne mai credem importanti: unii-s alesi pe la provinciile nimanui, altii de la baza, sunt selectati si pusi. Atata mare, atata sare... daca Piedone va fi sustinut, asta va fi datorita cercului privat al lui Oprea+UNPR, PSD si restul, in timp ce restul se cam câcâie (si merita tot ce li se intampla, nenorocitii dracului).

    Iar daca tineretul are sub 18 ani... problema...

    Mai tii minte cand am intrebat cum ar fi daca ar iesi Fatatoarea la general si cu Wring la sector? Partidul USB face autodelete si intra sub aripa anturajelor. Punct, si de la capat...

    Thumb up 6 Thumb down 2

  10. #21

    Ca sa ridic suspansul putin: ce se mai aude de Rares Manescu?

    Thumb up 6 Thumb down 0

  11. Ce păcat că tu mergi să-l votezi pe Alexa la Cluj. Puteai să votezi împotriva lui piedone.

    Thumb up 8 Thumb down 2

    • #23

      nu, ptr ca am buletin de sector 3

    • #24

      atunci sa nu uiti sa votezi cu Negoita 🙂 Daca se baga si frate-sau geaman al actualului edil, avem 3 Negoiti. Cepoi cum ar veni

      Thumb up 11 Thumb down 0

    • #25

      trebuia sa candideze zerul la sectoru 4.

      Thumb up 3 Thumb down 2

    • #26

      "Și Piedone va ieși tot primar. PENTRU CĂ NU VĂ PASĂ. Pentru că gesturile voastre sunt teatrale și artificial umflate, pentru că de fapt nu ați suferit după prietenii voștri și pentru că revoluția din voi este doar una de facebook."

      Ca sa nu avem niciun dubiu, Piedone trebuie sa dea o tura pe la racoare si apoi sa se reprofileze, caci primar nu ar mai trebui sa fie nici la o comuna din Teleorman.

      comentariu imbecil, sters de mine

      Thumb up 0 Thumb down 0

  12. E o vorba din batrani: cine voteaza Piedone, Vanghelie, Firea, Basescu sau Negoita, ma-sa e curv@.

    Thumb up 22 Thumb down 5

    • #28

      ai uitat sa spui de Ponta si Iohannis.

      Thumb up 7 Thumb down 12

    • Astia nu candideaza la Primaria Capitalei. Cel putin Iohannis.

      Thumb up 2 Thumb down 1

    • #30

      Tu ești cam prostălău. Mă-ta n-are nicio vină, săraca. 🙁

      Thumb up 0 Thumb down 0

  13. Ma poate da in judecata daca zic ca-i mincinos? Dar flamand? Nu de alta, dar poza asta...

    Thumb up 21 Thumb down 1

  14. eu nu am buletin si nici viza pe casa mea. Oricum, asta iese. Pur si simplu oamenilor nu le pasa. De morti. De infractiuni. De jeg. Ei stiu ca sectorul arata mai bine asa ca nu le pasa

    Thumb up 12 Thumb down 1

  15. #41

    Nu-i doar vorba ca e flamand. Pentru ca stie ca DNA-ul e cu ochii pe fiecare miscare si fiecare hartiuta de-a lui de-acum inainte.
    Mi se pare mai degraba impins in fata din umbra, ca o marioneta. o marioneta grasa in spatele careia sa te ascunzi apoi. tot in umbra. ca sa continue mangleala.

    Thumb up 6 Thumb down 2

  16. @cetin: Exact!
    Dovada:
    http://cetin.ro/trebui-prezinte-toti-candidatii-primariile-romaniei-2016/#comment-1499767
    Deci se vorbea asa, fara nici-o treaba si la asta cu piedone: 1-7
    Asta e, sintem idoti ca natie, ca neam. Om fi noi destepti luati individual, dar ca grup - sorry.

    Thumb up 3 Thumb down 0

  17. #44

    Ce parere aveti de Razvan Sava?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  18. #45

    Cetin pe ce adresa iti pot trimite un email cu 2 poze atasate? noreply@arhiblog.ro imi da eroare

    Thumb up 0 Thumb down 0

  19. #47

    Fitii atenti poveste cool de acum patru ani de la vot, cand s-a auzit prima oara de shordan:

    Stateam cu doi amici la o bere, mari facebookisti, fani Nicusor, o sa faca o sa dreaga o sa umble maidanezii cu covrigi in coada etc. Eu zic "Ba, uite, pentru tine ma duc sa votez cu el. Stau in Pantelimon, dar inca am buletin de sector 4 - ma duc acolo la scoala Marin Sorescu si dau cu stampila pe nicusor". Si m-am dus - intai la S4, apoi sa voteze (viitoarea, pe atunci) nevasta in Baneasa.
    Luni il intreb pe amic (dupa ce shordan a luat mucu si de la un PPDDD): "ia zi pretene, cum a fost la vot","Paai nu baa, eu am fost in Vama... nu avea frate sanse, plus ca nu are sustinere in consiliu - eu am fost la sedintele alea, e un circ... nu avea cum, asta e".

    De atunci m-am lamurit eu cum e cu sustinatorii astia - e totul misto pana cand trebuie sa-si rupa Vama de la gura.

    Thumb up 39 Thumb down 0

    • #48

      De acord cu tine. O soluție ar fi sa votezi electronic sau prin poștă. Știu ca e "imposibil" dar...

      Thumb up 1 Thumb down 1

    • #49

      nici macar nu e vorba de rupt vama de la gura. e vorba doar de oameni care sunt cocosi pe internet.

      Thumb up 4 Thumb down 0

  20. #50

    Vad pe Discovery situatii de genul: 2.3 lei ataca o turma de boi. Isi aleg o victima si pur si simplu se servesc. Asta in timp ce ceilalti boi ori fug speriati ori stau impasibili la cativa metri de locul in care leii le devoreaza semenii. Probabil ca se uita cu coada ochiului si multumesc providentei ca nu sunt in locul victimei. In foarte putine cazuri boii hotarasc sa se uneasca iar atunci leii ies sifonati si nemancati.
    Intrebarea e de ce boii nu constientizeaza ca smecheria consta in a fi unit, nu fiecare pe persoana fizica?

    Orice asemanare cu poporul roman e pur intamplatoare.

    Thumb up 30 Thumb down 1

    • #51

      pai boii aia is mai destepti decat aia din sectorul 4 penru ca leii vaneaza mai intai pensionarii din turma. Si astia-i lasa, asa sa nu faca legea aia in turma

      Thumb up 12 Thumb down 2

    • #52

      Bah ejti nebun, cum mah uniti, singura data cand au fost uniti romanii a fost in 1601 pentru maxim 1 minut, dupa fiecare si-a vazut de treaba lui...

      "PENTRU CĂ NU VĂ PASĂ" - la intrarea in Romania ar trebui sa scrie mare sub Welcome/Bine ati venit/ plm.,. NU NE PASA:
      - daca vi se strica masina in gropile de pe sosea
      - daca se supra soseaua
      - daca muriti pe drum/ pe drum spre spital/ in spital/ in drum spre un spital din afara
      - daca nu aveti bani de medicamente
      - daca nu mai avem doctori
      - daca profesorii nu isi fac treaba
      - daca copii nu invata sau ce invata copii
      - ...

      De fapt rezumatul ar fi "Nu ne pasa daca ne respectati, noi oricum nu o facem". Nu ne pasa in general de nimeni si nimic, si generalizez aici pentru ca asta este majoritatea covarsitoare, chiar daca suntem 100/1000/100.000 de mii maxim care ne pasa, de curatenie, de cel de langa noi, de blocatul intersectie, de somnul vecinul de dedesubt, de interactiunile interumane in general, de orice vreti voi care nu priveste persoana proprie, restul de 18.900.000 e mult prea mare ca sa poata fi combatut.
      Si trist este ca la aceasta concluzie am ajuns de cel putin 3 ani. Nepasarea a ajuns mai presus de nesimtire.

      "Iesiti din casa daca va pasa"... irony level over 9000

      Thumb up 9 Thumb down 1

    • #53

      exemplul cu bivolii e dubios. leii si-o cam fura de la aia pt ca bivolii astia obisnuiesc sa calce in picioare lei. la greu. asa ca poate chiar te uiti la documentare gresite.

      Thumb up 1 Thumb down 2

  21. Eu va arata atat: 2012 alegeri locale, dupa un mandat, Piedone 80,69%.
    Pana si Vanghelie a avut atunci 54,83%, acolo unde spaga electorala e pe fata.

    Daca tu crezi ca acest procent in Bucuresti se obtine doar cu basini si vrajeala, inseamna ca nu intelegi nimic. Prin urmare Piedone o sa castige iar sector 4, pentru ca: strazi curate, spatii intre blocuri giugiuc, caini lipsa, piete curate, singurul parc de copii functionabil, amenajat Tineretului, strazi curatate iarna, etc.
    Da, lumea stie de tragedie, dar se sperie ca vine un neica nimeni Manescu freaza misto si se 'ute-n ea de treaba.

    Thumb up 6 Thumb down 6

    • #55

      "functionabil"?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • "va arata" "functionabil" "freaza"...mea culpa, vb si la mobil cand am scris

      Thumb up 1 Thumb down 1

    • #57

      @corcodusul: ori sunt foarte obosit, ori uit si bruma de romana pe care o mai stiam. M-am chinuit 15 minute sa inteleg ce ai ma cu "bietul" om...
      @mm: inca odata, poate te prinzi: functionabil?

      Thumb up 1 Thumb down 0

    • #58

      Boss da n-ai fost in sectoru 3 se pare....
      PE de alta parte oricat l-as uri pe Negoita ca a futut IOR-ul cu terase tarasuce, a schimbat cum arata strazile cu gazonul ala verde.
      Da stiu a furat maxim si asa mi departe, insa 50 de ani nu a facut nimeni nimic pt spatiile alea verzi, acum arata cam bine...

      Thumb up 1 Thumb down 4

  22. #59

    Piedone o sa dispara din sectorul 4 cand va aparea altcineva care sa faca ce a facut el pentru aceasta zona a Bucurestiului, sau macar sa arate intentia ca vrea. Nu vad pe nimeni, si pana sa vina el, nu a fost nimeni. Intelegeti odata ca procentele si suportul pe care l-a avut omul asta doua mandate aici nu s-au obtinut cu ulei si faina, nici nu stiu daca s-a organizat vreodata asa ceva la noi in sector .

    Thumb up 3 Thumb down 10

    • #60

      Ce e ma, s-a facut dimineata in Venezuela?

      Thumb up 10 Thumb down 2

    • #61

      Pai sunt acasa mosule. Da, stiu, Caracas si Bucuresti - Berceni, sunt un om al locatiilor exclusiviste .

      Thumb up 4 Thumb down 5

    • Locatii de cacat, mai bine zis

      Thumb up 1 Thumb down 4

  23. 25 martie 2016

    Ziua de joi a fost, la Senat, ziua în care nu mai puţin de 11 legi au fost adoptate tacit! Printre legile care au trecut tacit se numără şi cea privind introducerea votului obligatoriu la alegeri, iar o alta se referă instalarea de camere de supraveghere în secţiile de votare şi imprimarea buletinelor de vot după modelul bancnotelor. „Votul este obligatoriu pentru toţi cetăţenii români cu drept de vot”, prevede proiectul de lege, iniţiat de mai mulţi senatori şi deputaţi PSD şi UNPR. Conform proiectului, sunt scutiţi de “obligaţie” cetăţenii care au peste 80 de ani şi pentru cei care suferă de boli cronice.

    Ce păţesc cei care nu participă la vot? Conform proiectului, sunt sancţionaţi cu 1.000 lei amendă!

    În plus, iniţiatorii propun şi introducerea pe buletinul de vot a unui patrulater alb pentru alegătorii care nu vor să acorde votul nici unui candidat. Acest patrulater ar urma să aibă sintagma „nici unul dintre candidaţi nu corespunde”. Conform iniţiativei, în cazul în care voturile alegătorilor din patrulaterul alb însumează 50% plus unu, se va organiza un nou tur de scrutin.

    https://all4romania.eu/legea-votului-obligatoriu-trecut-tacit-de-senat-ce-patesti-daca-nu-votezi/

    Thumb up 1 Thumb down 8

    • hai ca asta e tare bine ca nu au prevazut pedepse daca votezi "la misto''. Sau daca pui stampila pe doi candidati ca na nu te-ai decis...

      Thumb up 1 Thumb down 0

  24. Piedone a fost eroul unei părți a copilăriei mele. Să-i zici ăstuia Piedone e ca și cum ai spune că Badea e Van Damme.

    Thumb up 16 Thumb down 2

  25. #66

    Eu am aflat ca existau oameni care, in timp ce Piedone spunea ca-si da demisia ,,de onoare", se intrebau cine le mai inlatura lor frunzele din fata blocului. ,,Pai ce, daca au murit aia trebuie sa avem noi frunze pe strada?" Multi dintre acesti oameni sunt tineri. DNA-ul poate ridica o mie de umflati, dar nu are cum sa instaleze un organ moral in cetatenii tarii. Redusii mintali care isi fac griji pentru frunzele din fata blocului nu sunt cinici, ci sociopati. Asa s-a intamplat si in cazul lui Liviu Babes(diferenta e ca omul a dorit sa moara, cei de la Colectiv nu). ,,Pai ce, acum tre' sa ne dam cu toti foc'', se intrebau redusii mintal ai vremii respective. Acesti oameni nu sunt cinici, pentru ca cinismul este un lux al oamenilor inteligenti. Sociopatia instaleza frica-n Romania, nu cinismul.

    Thumb up 12 Thumb down 0

    • #67

      Domnule, dumneavostra vorbiti despre Liviu Babes... Citi de aici stiu cine a fost? Cati dintre cei de atunci auzisera de Jan Palach?
      Sacrificul lui Liviu Babes a fost unul care pentru poporul roman nu a avut nicio semnificatie, spre deosebire de cel al lui Palach.
      Nici nu stiu daca pe partia Bradul mai exista acea placa memoriala...

      Thumb up 7 Thumb down 0

    • #68

      @dufu: mai exista acum vreo doi ani, dar era la baza partiei de ski si baetii dastepti voiau sa o mute pentru ca strica feng-shuiul turistilor. Asa tara, asa oameni 🙁

      Thumb up 5 Thumb down 0

    • #69

      @marcian Pai cum sa strici energia pozitiva a oamenilor, baaaa? Coelho la putere, Babes genereaza prea multa energie negativa.

      Thumb up 3 Thumb down 0

  26. Fara implicare politica, da voi vedeti ca Piedone de cand a mai slabit, seamana cu Cetin?

    Thumb up 7 Thumb down 1

    • Au fost vreodata vazuti in acelasi loc, in acelasi timp ?

      Thumb up 3 Thumb down 0

  27. Exemplu de cit de timpiti suntem noi, romanii:

    http://www.stiripesurse.ro/gabriela-firea-a-luat-cu-asalt-ratb-nu-e-normal-ca-peste-100-de-autobuze-sa-fie-piese-de-schimb_991403.html

    No, admirati poza aia. Dupa 26 de ani, e tipic Scanteia: 2 cucoane de Apaca si toa'rsa Pandele cu zimbetul de photo-op, ceva de genul 'dintre oameni, pentru oameni'. Iar stirea e 'da bine', e vb de productie, sindicat, indicatii pretioase etc.
    Pai nu suntem luati cu totii de imbecili? Ca ceea ce suntem de fapt.

    Thumb up 9 Thumb down 0

  28. Nu au facut astia mici din parlament/senat votul obligatoriu de curand? Cu alternativa amenda? Parca asa auzisem....

    Thumb up 1 Thumb down 0

    • #74

      da, dar nu mai stiu ce s-a intamplat la deputati

    • #75

      Nimic, deocamdată. Doar a trecut tacit de senat.

      Thumb up 1 Thumb down 0

    • #76

      O lege nu poate să treacă tacit prin AMBELE camere. Ăsta da noroc chior. 🙂

      Thumb up 0 Thumb down 0

  29. #77

    o sa mai curga multi rahati pe dambovita pana se va prinde taranul urban ca votul e esential pt directia in care va merge viata comunitatii. e simplu sa te dai sensibil si implicat in #oricekktdepefacebook
    am ratat prezenta la revolutie pt ca nu primeau ciumpalaci de 10 ani, asa ca cea mai tare experienta a fost mitingul liceelor din bucuresti impotriva introducerii mai multor examene pt bac. atunci am inteles pe pielea mea ce inseamna cu adevarat sa te exprimi si sa ceri ce consideri ca e corect. atunci a picat un ministru. mai nou, a pierdut ponta alegerile si un an mai tarziu dupa colectiv a cazut guvernul ponta. e bine sa iesi sa urli ce te doare. doar ca nu e comod.

    Thumb up 1 Thumb down 1

  30. #82

    Piedone nu poate candida. sentința e definitivă.

    Thumb up 6 Thumb down 0

  31. #85

    Trinomul a invins, nu poate candida.

    Thumb up 2 Thumb down 1

  32. Putem lupta? Dar cum e cu poza aia cu vaccinurile, via der :)?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  33. Cui dracu' ii pasa de sectorul 4?

    Thumb up 1 Thumb down 1

    • #88

      Sectorul 4 nu prea e în București, de fapt. Pentru cei care nu știu, Bucureștiul este format din Nord și provincie.

      Thumb up 1 Thumb down 0

    • Provincie ar fi bine...bantustan.

      Thumb up 1 Thumb down 0

  34. Tu vorbesti serios cand zici ca tinerii sunt mai multi decat pensionarii in sectorul 4? Ca mi se pare ca esti ironic, nu de alta. Si in plus, nu doar pensionarii voteaza cu Piedone.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  35. #91

    Realitatea mea este asa cum am perceput-o pe pielea mea in acesti 26 de ani si am scris-o. Amarnica. Multumesc pentru incredere.

    Thumb up 0 Thumb down 0