Știți distracția cu reînnoirea datelor lăsate la bănci, când îți reînnoiești buletinul. Am scris, am făcut mișto de ea, dar asta e, unde e lege, nu e tocmeală, cum zice poetul.

Problema e cum tratează băncile acest subiect.
Astăzi, mulțumită compatriotului Cristi P. aflăm ce se întâmplă la ING. Distinsul nostru coleg a vrut să facă o depunere în contul propriu, moment în care ING l-a anunțat că are poprire pe cont.

Ați citit ieri de femeia care a murit, făcând un șoc la primirea unei somații greșite de la fisc?
De exemplu mama cred că ar face infarct să audă că are poprire pe conturi.

Care era de fapt problema?

Sun azi dimineata si aflu ca nu este vorba de proprire, ca ala e un mesaj nu foarte corect, dar ca nu mai pot face depozite pentru ca nu mi-am actualizat datele

Deci da? Nu e un mesaj foarte corect, nu are cum să îți pună cineva poprire pe conturi doar că i s-a sculat unui funcționar bancar. Doar v-am amenințat, ca să vă speriați și să ne sunați hahaha nu-i așa că a fost distractiv.

ING, sincer, când v-ați angajat oamenii, i-ați angajat în funcție de cât de proști sunt? IQ-urile de 70 intervievează și trimit acasă tot ce e trecut de 100? Înțeleg că rromânia e sat fără câini și poți face orice, cât timp ești bancă, dar oare un mic proces pe temă v-ar aranja?

Nu vă chinuiți să îmi răspundeți, știu că sunteți ocupați să vă ștergeți dârele de salivă din colțul gurii.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.