Reclamele nu sunt ceea ce par a fi

Știți câți bani se bagă în reclamele de la mașini? Enorm. Sume de neconceput pentru omul de rând. Pentru că glamour, pentru că prețiozitate etc.

Reclama de mai sus vrea să zică faptul că acea mașină e foarte tare și că întotdeauna vei încerca să te autodepășești la volanul ei.

Eu personal văd de fapt o reclamă la o bicicletă foarte tare, pe care nu o prinde nici măcar un crossover decențel.

Și un tip cu cojones.

__________________________________________________
Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi o bere virtuală BERE
Loading...

21 comentarii

  1. #1

    Au cheltuit aia o gramada de bani pe mesaj si au targetat oameni care nu vad bine. Naspa.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • auzi, uite ce e... pă mine m-au prins, m-au avut în target și m-au prins...
      Culmea e că remarca asta despre ăștia care nu văd bine e de la un crucișător :))

      Thumb up 0 Thumb down 0

  2. misto bicla.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Cu #bestiade130cai il haleai...*

    Thumb up 0 Thumb down 0

  4. la inceput credeam ca da peste el in garaj si ii rupea picioarele. s-ar fi terminat clipul prea repede.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. #6

    Eu vad asa: tipul cu Nissanul venea in vizita la o parasuta care avea bicicleta. Numai ca hotul i le-a furat pe ambele 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #7

    Mission: Impossible. fara Tom!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  7. #9

    ala de a facut regia are o bicicleta de vanzare

    Thumb up 0 Thumb down 0

  8. Iti dai seama ce hot pregatit? A venit la furat cu parasuta dupa el! :))

    Thumb up 0 Thumb down 0

  9. Partea urbană e filmată în București, cred.
    Altfel nu se explică lipsa pistelor pentru bicicliști ...

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #12

      altfel, dacă era la New York îl călcau de mult taximetriștii, nu mai apuca să se de la parașută

      Thumb up 0 Thumb down 0

  10. #13

    Plot twist, este reclama facuta de concurenta Nissan-ului, care o fi si aia, si vor sa arate ca o janghina de bicicleta este de 10 ori mai fiabila decat masina lor .

    Thumb up 0 Thumb down 0

  11. #14

    Eu am impresia ca e reclamă la ceva model de lecitină.
    Să-i explice cineva ăluia din masină că i-a rămas bicicleta undeva pe vârful muntelui, că el s-a luat cu treaba si a uitat după ce fugea.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  12. Și ăla, eul lui, tipul de aventurp, spidermanul ăla. A sărit cu parapanta și-a lăsat pe munte bunătate de bicicletă. Iar ăsta de la volan, corporatistul, n-a luat-o? De ce, nu-i încăpea ditamai bicicleta în mașinuța aia a lui? doar ce putea să-i fură ăla din garaj? Cheia de 10 și mâncarea pentru Grivei?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  13. #17

    Cred ca cea mai tare performanta este ca ramane curata orice ar face.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • e o vopsea pe baza de nush ce rahat de substanta, care-ti face ca masina sa fie protejata la murdarie. vazusem la o toyota reclama d-asta. si urca ala pe munti, prin noroaie si ziceai ca masina abia e scoasa prin jurul blocului

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #19

      Cine si-ar cumpara un SUV care ramane curat tot timpul? Pai tocmai asta e smecheria sa il aduci inapoi in fata blocului murdar tot de noroi, sa stie lumea ca ai pasiuni cu 4x4.

      In Bucuresti aveam un vecin cu un 4x4 pe care il suspectam ca pleaca de acasa doar ca sa ii refaca machiajul de noroi masinii (ca noroiul se usuca si cade de pe masina), lipsea cateva ore din fata blocului si o aducea inapoi perfect murdarita la loc...

      Thumb up 0 Thumb down 0

  14. #20

    Mai mult, Nissan încurajează șofatul sub influența narcoticelor. E clar că omu' are halucinații grave dacă fuge după el însuși. Și are și marfă bună.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  15. #21

    In USA cea mai vinduta bere este Corona desi e cotata c o bere proasta. Vinzarile mari se datoreaza reclamei care e omniprezenta.

    Thumb up 0 Thumb down 0