Reclamele nu sunt ceea ce par a fi

Știți câți bani se bagă în reclamele de la mașini? Enorm. Sume de neconceput pentru omul de rând. Pentru că glamour, pentru că prețiozitate etc.

Reclama de mai sus vrea să zică faptul că acea mașină e foarte tare și că întotdeauna vei încerca să te autodepășești la volanul ei.

Eu personal văd de fapt o reclamă la o bicicletă foarte tare, pe care nu o prinde nici măcar un crossover decențel.

Și un tip cu cojones.

21 comentarii

  1. #1

    Au cheltuit aia o gramada de bani pe mesaj si au targetat oameni care nu vad bine. Naspa.

    Thumb up 0

    • auzi, uite ce e... pă mine m-au prins, m-au avut în target și m-au prins...
      Culmea e că remarca asta despre ăștia care nu văd bine e de la un crucișător :))

      Thumb up 0

  2. misto bicla.

    Thumb up 0

  3. Cu #bestiade130cai il haleai...*

    Thumb up 0

  4. la inceput credeam ca da peste el in garaj si ii rupea picioarele. s-ar fi terminat clipul prea repede.

    Thumb up 0

  5. #6

    Eu vad asa: tipul cu Nissanul venea in vizita la o parasuta care avea bicicleta. Numai ca hotul i le-a furat pe ambele :)

    Thumb up 0

  6. #7

    Mission: Impossible. fara Tom!

    Thumb up 0

  7. #9

    ala de a facut regia are o bicicleta de vanzare

    Thumb up 0

  8. Iti dai seama ce hot pregatit? A venit la furat cu parasuta dupa el! :))

    Thumb up 0

  9. Partea urbană e filmată în București, cred.
    Altfel nu se explică lipsa pistelor pentru bicicliști ...

    Thumb up 0

    • #12

      altfel, dacă era la New York îl călcau de mult taximetriștii, nu mai apuca să se de la parașută

      Thumb up 0

  10. #13

    Plot twist, este reclama facuta de concurenta Nissan-ului, care o fi si aia, si vor sa arate ca o janghina de bicicleta este de 10 ori mai fiabila decat masina lor .

    Thumb up 0

  11. #14

    Eu am impresia ca e reclamă la ceva model de lecitină.
    Să-i explice cineva ăluia din masină că i-a rămas bicicleta undeva pe vârful muntelui, că el s-a luat cu treaba si a uitat după ce fugea.

    Thumb up 0

  12. Și ăla, eul lui, tipul de aventurp, spidermanul ăla. A sărit cu parapanta și-a lăsat pe munte bunătate de bicicletă. Iar ăsta de la volan, corporatistul, n-a luat-o? De ce, nu-i încăpea ditamai bicicleta în mașinuța aia a lui? doar ce putea să-i fură ăla din garaj? Cheia de 10 și mâncarea pentru Grivei?

    Thumb up 0

  13. #17

    Cred ca cea mai tare performanta este ca ramane curata orice ar face.

    Thumb up 0

    • e o vopsea pe baza de nush ce rahat de substanta, care-ti face ca masina sa fie protejata la murdarie. vazusem la o toyota reclama d-asta. si urca ala pe munti, prin noroaie si ziceai ca masina abia e scoasa prin jurul blocului

      Thumb up 0

    • #19

      Cine si-ar cumpara un SUV care ramane curat tot timpul? Pai tocmai asta e smecheria sa il aduci inapoi in fata blocului murdar tot de noroi, sa stie lumea ca ai pasiuni cu 4x4.

      In Bucuresti aveam un vecin cu un 4x4 pe care il suspectam ca pleaca de acasa doar ca sa ii refaca machiajul de noroi masinii (ca noroiul se usuca si cade de pe masina), lipsea cateva ore din fata blocului si o aducea inapoi perfect murdarita la loc...

      Thumb up 0

  14. #20

    Mai mult, Nissan încurajează șofatul sub influența narcoticelor. E clar că omu' are halucinații grave dacă fuge după el însuși. Și are și marfă bună.

    Thumb up 0

  15. #21

    In USA cea mai vinduta bere este Corona desi e cotata c o bere proasta. Vinzarile mari se datoreaza reclamei care e omniprezenta.

    Thumb up 0