Cum șantajează Quickmobile jurnaliștii

MORAR-CIORDITOR

Totul a pornit când Vlad Andriescu de la Adevărul a primit de la QuickMobile un Galaxy Note 4 pentru a-l testa. Cei de la QuickMobile au trimis zeci de emailuri oferind telefoane iPhone 6 și Note 4 la test, inclusiv eu am primit (dar nici n-am răspuns), și multe telefoane au circulat de la ei, inclusiv câteva campanii probabil pe bani menite să le spele imaginea.
După ce a returnat telefonul, cei de la QuickMobile i-au trimis lui Vlad un email în care îi spuneau că telefonul are urme de uzură excesivă și că a suferit un șoc mecanic, așa că există două variante: fie le plătește telefonul, fie le oferă “publicitate relevantă” în secțiunea Tech a ziarului Adevărul.

Un magazin de țepari rămâne un magazin de țepari. Zecile, sutele de țepe de care e plin netul (2000 de rezultate pe căutarea quickmobile teapa), ba cu garanții, ba cu prețuri ba cubacu ar fi trebuit să le atragă atenția celor care s-au grăbit să pună mâna pe telefoane. Da, știu, vrei să fii primul, dar chiar nu se poate să colaborezi cu oricine. Nu cu QUickmobile.

Și, dacă îmi aduc aminte, a fost și nuștiuce mizerie de campanie pe bloguri atunci, cu un iPhone 6 oferit de ăștia. Probabil s-a înghesuit poporul, doar na, nu contează de unde e, cât timp e un iPhone.

În final, dacă tipul de la Adevărul cedează, e un mare fraier și deschide o cutie a Pandorei pentru toți șmenarii ăștia dornici de îmbogățire rapidă.

via nwradu

__________________________________________________
Dacă ți-a plăcut articolul, dă-mi o bere virtuală BERE
Loading...

60 comentarii

  1. #1

    Labagii!Sau in 2 cuvinte Mihai Morar sau in 3 cuvinte Mihai Morar suge sau in 4 cuvinte Mihai Morar suge inghitind sau...

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. #3

    Uzura excesiva ?
    Adica a vorbit la el pe perioada testelor ?
    In acest caz, au dreptate cei de la QuickMobile sa pretinda contravaloarea aparatului

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • Seems legit... sa le dea la teste in huse de aliaj in plm mea... ca doar tre sa vanda terminalele dupa ...
      Si mama masii cum sa folosesti telefonul la vorbit? asa de rau am ajuns...ala e pt fb, net si yutube...

      Thumb up 0 Thumb down 0

  3. Avand in vedere ca nu cunosc procesul birocratic prin care cineva primeste 'in teste' un telefon sau alt hardware, sunt curioasa: se semneaza vreun contract in care e stipulat ceea ce se intampla daca telefonul cade pe jos? Si, pana la urma, cat de subiectiva e constatarea "urme de uzura excesiva"?

  4. #6

    Jurnalistul a vrut să vada cu ochii lui dacă se îndoaie.
    Și s-a îndoit, dar asta nu se numește uzură excesivă ci calitate excesiv de slabă.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  5. #7

    Cand vezi ca o firma da la testari niste produse si i se uzeaza toate (ba, da' toate!), ar trebui deja sa intri la banuieli.
    Sa zicem ca ii presupunem pe toti nevinovati. Variantele ar fi:
    - ori firma isi alege testeri care sunt fortosi si au o apasare de degetel de ro egal 500% pe suprafata plana
    - ori e o conspiratie a testerilor (nerusinatii!) sa treaca peste ele cu buldozere, din motive necunoscute
    - ori firma comercializeaza/da in testari produse extrem de proaste/contrafacute/stricate in prealabil, cu ambalaj din plastic subtire
    - ori firma face o manarie scarboasa.
    Eu mizez pe ultima varianta. E prea suspect.
    Ar trebui sa fie deschise niste cercetari, daca toate produsele date de ei au suferit uzura.
    Ar trebui sa fie pusi sa dovedeasca modul si momentul petrecerii "uzurii", pentru ca situatia este, oricum ai lua-o, foarte dubioasa si nerealista, in orice conditii.
    Vla-de! Nu ce-da! Si da-i in ju-de-ca-TA!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  6. #18

    Sau nu mai înţeleg eu nimic, sau lumea a luat-o cu "susu-n-jos"...
    Termenul este de "TEST", da?
    Cum ar fi trebuit să fie testat produsul respectiv? Numai conform indicaţiilor manualului de utilizare? Fără a depăşi limitele standard prescrise pentru exploatare?
    Fără a depăşi oricare limită de funcţionalitate sau de anduranţă?

    Cum Dumnezăo poate apoi un tester să-mi scrie apoi mie, profanului, un articol publicat într-un suport media de circulaţie destul de importanată, articol din care să pricep că merită să dau un "car de bani" pentru un anume produs, ba mai mult că mă şi incită să fac acest efort şi, ergo, să consum acel produs? Conform teoriei everybody's happy at the end?

    Cred că pe plaiurile dâmboviţene totul devine încet-încet din ce în ce mai scelerat, mai mizer şi obligatoriu "mai umplut" de - ca să folosesc un eufemism - "orientalitate".
    Şi termenul este folosit NU în sens pozitiv.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #19

      Si totusi ce testeri sint astia? Adica de ce le trebuie sa foloseasca un telefon ca apoi sa scrie compuneri despre cit de frumoase sint telefoanele?
      Nu fac nici un test real, nu pot scrie nimic despre partea tehnica decit ce citesc in prospect...

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #20

      @ mihai007

      Tocmai pt. că nu se vrea un raport strict tehnologic. Ăla îl scriu alţii, poate mai versaţi, mai plătiţi, mai altfel... Se vrea un raport al unui utilizator, care poate identifica punctele tari vs. punctele slabe, prin tocmai prisma lui, nededicată unui anumit segment de percepţie.

      Nimeni nu e perfect. Acesta tester este utilizatorul final. Mai scapă produsul pe jos, mai face un test de instalare, de software/ firmware dacă produsul e din gama respectivă, încearcă tot ceea ce nu e imediat prevăzut de un proiectant/ developer/ producător.

      Există - sau exista mai de mult - un aşa zis "test al nebunului" - prin care orice produs era trecut spre identificarea problemelor prin mâna/ utilizarea lui de către neiniţiaţi. Aceştia întotdeauna găseau "hibe" pe care proiectanţii, construcotrul şi cei de la metodologie nu le putea prevede, în ceea ce priveşte utilizarea curentă, şi le corectau în versiunile ulteriore.

      Ori întocmai, un produs cu speranţă de mass-usage ar trebui să poată trece de aceste teste. Tot aşa e exclus ca tu, un user/ power user să nu te confrunţi cu un eveniment neprevăzut de gen. Tocmai de asta testările de gen outdoor vin să completeze, să confirme sau să infirme calităţile strigate de marketingul produsului. Aceste teste întrunesc cu mult mai mult succes decât orice alt test in-house imaginea reală de care se va bucura desfacerea şi succesul de piaţă al acestui produs. În plus, dacă aceste teste sunt făcute de un eventual "trend-setter" sau un "extern" pot genera cererea ulterioară pentru tocmai acel produs.

      De aia îi zice test.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #21

      Te-as crede daca produsul nu ar fi fost deja in vinzare. Odata existent pe rafturi nu mai e in testare. In plus e vorba de un magazin de telefoane si nu de firma producatoare. Sint deja citeva zeci de miloane de iphone 6 pe piata si cica le mai testeaza tocmai in rromanica.Ma faci sa rid.
      Aici e vorba de reclama 100% si nimic mai mult. Au stricat marfa...o platesc.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #22

      @ mihai007

      Totul a pornit când Vlad Andriescu de la Adevărul a primit de la QuickMobile un Galaxy Note 4 pentru a-l testa. Cei de la QuickMobile au trimis zeci de emailuri oferind telefoane iPhone 6 și Note 4 la test, inclusiv eu am primit (dar nici n-am răspuns), și multe telefoane au circulat de la ei, inclusiv câteva campanii probabil pe bani menite să le spele imaginea.
      După ce a returnat telefonul, cei de la QuickMobile i-au trimis lui Vlad un email în care îi spuneau că telefonul are urme de uzură excesivă și că a suferit un șoc mecanic, așa că există două variante: fie le plătește telefonul, fie le oferă “publicitate relevantă” în secțiunea Tech a ziarului Adevărul.

      Despre ce vorbim noi aici?
      Da, te face să râzi, cu siguranţă...
      Nu eşti singurul.
      Mulţumesc.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #23

      Deci au trimis telefonul pentru "teste" ca pina la urma sa fie interesati de publicitate.

      Acum reciteste toata filozofia aia legata de testarea telefoanelor pe care ai scriso si accepta ca ai dat cu oistea in gard.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #24

      @ mihai007

      Zici tu:

      Odată existent pe rafturi nu mai este in testare.

      Omule, tu ai vreo logică în argumentație?

      Și probabil, menționatea anterioară ai scris-o doar ca să îmi "strici gardul cu vestita oiște".

      I rest my case, now.
      Pace ție!

      Thumb up 0 Thumb down 0

  7. Si cand te gandesti ca puteau scrie "telefon testat si garantat de Vlad Andriescu" si-l vindeau mai scump ...

    Thumb up 0 Thumb down 0

  8. #26

    Bine ca nu i-au zis ca a stricat butoanele telefonului.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  9. Ca idee cat costa telefonul asta?...sa stim si noi cat mai este publicitatea in adevarul.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  10. #29

    Eu n-as numi asta "santaj", as numi-o mai degraba "seductie", seamana cu fututul care contine cateva etape pregatitoare, spre deosebire de fututul brusc, prin surprindere.

    Urmeaza indeaproape modelul "hai sa iti dau sa sugi o acadea iar acum daca am stabilit ca stii sa sugi, putem sa mai diversificam acadeaua".

    Cand te duci la o intalnire acasa la un negru bine dotat e un pic ipocrit sa te plangi ca negrul nu s-a limitat doar la a-ti arata colectia lui de timbre, asa cum promisese initial.

    Ipocrit sau naiv. Sau amandoua in acelasi timp.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  11. #30

    Daca teparii erau pesti cu bordel si ar fi dat curvele in teste pe la blogari mai era cum mai era.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #31

      Daca ii invinetesti un ochi, trebuie s-o iei de nevasta sau sa le faci reclama.

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • Daca le voiau inapoi tot virgine?

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • #33

      @deedee Mie asta mi se pare o alternativa rezonabila si pentru cuplurile obisnuite.

      Adica atunci cand ea vine cu un amenintator "Iubi, cand ma iei de nevasta?" un raspuns fairplay din partea lui ar putea fi "decat sa te iau de nevasta nu mai bine iti fac niste reclama?"

      E adevarat ca e o varianta care se potriveste mai mult jurnalistilor si bloggerilor.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  12. #34

    bah, sa ma piste cineva de cur, poate ma trezesc...
    nu pot sa realizez ca exista oameni asa tampiti in sec. 21...

    Thumb up 0 Thumb down 0

  13. #40

    Astia si-au dorit nespus de mult premiul "CEL.RO - tepari fara frontiere" pe 2014.

    Si la cate mizerii facute de teparii de la QuickMobile sunt povestite in detaliu pe net, nici nu exista miscare mai inspirata decat un scandal prin care sa atragi toata atentia asupra ta.

    Apropo, se pare ca cel.ro si pcgarage cumpara de la ei asa ca in caz de probleme sa nu visati la garantie onorata.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  14. #42

    Adica piscoturile au fost otravite. Ce tragedie!

    Thumb up 0 Thumb down 0

  15. #43

    aaaah! mereu mi-am dorit sa fiu blonda, sa am macar 1.75 si sani.
    mai mari.
    dar sunt barbat... si nu sunt deloc complicat 🙂
    OFF -> domnu' Senior o idee (poate, cine stie) - daca iti trimitem cateva poze fiecare cu locul in care ne gasim si ce facem, o mica prezentare a fiecaruia - ca material pentru unele zile mai fara inspiratie - pentru socializare, etc.
    am observat ca exista si unele afinitati pe-aici (de ex. DeeDee cu... ahem) ma rog.
    poate te invita careva si la cununie/paranghelie ca s-au cunoscut oamenii aici, in campul ideologic al suferintelor noastre...
    sau poate nu?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  16. Urme de uzură? după cât timp de folosire? O lună? Hai mă...
    Eu am luat diverse telefoane-n teste (nu de la ăștia, evident), și le-am mai scăpat, le-am băgat în apă la mall, de față cu toată lumea (Xperia Z) și nu s-a plâns nimeni că n-au fost ok telefoanele (4 firme diferite).
    Ăștia nu știu ce speră să câștige din toată treaba asta, însă să fi fost în locul gagiului de la ziar, le-aș face reclamă. Proastă. Foarte proastă.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • #46

      Banuiesc ca asta e cauza pentru care unii cumparatori cinstiti cumpara telefoane noi cu rodajul gata facut.

      Thumb up 0 Thumb down 0

  17. #47

    @DeeDee - nu a fost nici un apropos din partea mea. scuze daca am fost inteles gresit.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  18. #53

    ar fi trebuit sa trimit mesaju' in privat...la domnu' Bo$$
    da' na! m-a macat in cur sa vreau binele comunitatii..off

    Thumb up 0 Thumb down 0

    • arhi b0s senior [insert alint], pe cand un tutorial video cu "cum sa raspunzi in reply" ?!

      Thumb up 0 Thumb down 0

    • nu ai cum, reply e doar pe un nivel

      Thumb up 0 Thumb down 0

  19. #56

    Off: ai dus copilul la grădiniță azi? L-ai luat? Daca te-am ajutat sa iti amintesti un lucru important de care ai uitat azi...zi un multumesc, de asta suntem aici, sa te ajutam 🙂

    Thumb up 0 Thumb down 0

  20. #57

    Uite vezi, aici e lumea civilizata. Daca uiti copilul la gradinita iti dau telefon sa-ti aminteasca de el si de faptul ca te costa 60$ ora peste program.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  21. #58

    Nu stiu cum sunt toate telefoanele de la Quick Mobile, nu stiu daca la toti sunt tepari... stiu doar ca am trimis destule telefoane in service ale clientilor. Telefoane sigiliate, nou-noute (bag seama ca-s refurbished). Stiu doar ca de la ei primim in magazin telefoane.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  22. #59

    Banuiesc ca un marketing manager cu cap pune in fata "testerului" un contract unde scrie ce poate si ce nu poate. Si mai ales ce se intimpla daca incepe sa critice fara rost firma/produsul.
    Bine...exceptie rromanica.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  23. #60

    Am avut si eu o experienta identica prin intermediul PC Garage:

    1
    Data: 2014-10-30 10:42:30
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna ziua, recent am intampinat o problema destul de grava cu acest produs. Aparent, bateria nu se mai incarca deloc
    Nr: 2
    Data: 2014-10-30 10:57:08
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    Produsul dumneavoastra a venit insotit de un certificat de garantie emis de catre service-ul autorizat QuickService. Va rugam sa luati legatura cu service-ul autorizat pentru a putea rezolva in garantie, problema reclamata: http://www.quickservice.ro/

    Va multumim pentru intelegere,
    O zi buna in continuare.
    Nr: 3
    Data: 2014-11-04 11:35:58
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna ziua din nou, pe certificatul de garantie nu este specificat nici o informatie legata de Quick service, ci ca departamentul tehnic al PC Garage se ocupa de aceste proceduri. Inainte de a trimite produsul la acest Quick Service, as prefera sa ma asigur ca nu pierd timpul degeaba. Multumesc pentru intelegere, si va rog sa verificati si sa confirmati
    Nr: 4
    Data: 2014-11-04 11:53:46
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS: discutam de o comanda din data de 02.05.2013 (poate va ajuta la verificari)
    Nr: 5
    Data: 2014-11-04 12:14:07
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS -- PS: as prefera sincer sa evit solutionarea problemelor prin acest QuickService. O sa va rog sa gasiti o solutie directa de la PC Garage pentru rezolvarea problemei. La momentul in care am facut comanda, si primit certificatul de garantie, nu se lucra cu QuickService, altfel as fi anulat comanda

    Linkuri utile :

    -- http://www.cotosra.ro/quickservice-pe-dracu/

    -- http://www.sebastianbargau.ro/2012/10/23/ … t-rahatul/
    Nr: 6
    Data: 2014-11-04 12:27:39
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    In cazul acesta puteti trimite produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

    Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

    Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.

    O zi buna in continuare.
    Nr: 7
    Data: 2014-11-13 11:43:11
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna Ziua, am primit in sfarsit produsul inapoi. Si as vrea sa semnalez problemele pe rand :
    1. din feedback-ul primit de la service, si ce am citit in articolele de mai sus rezulta faptul ca acest produs a fost trimit TOT la Quick Service (pt ca zic ei ca produsul nu a fost utilizat corespunzator, si se va tine cont la urmatoarea semnalare de garantie)

    2. M ati pus sa platesc transportul la returnarea produsului desi nu ar trebui sa fie problema mea faptul ca nu functioneaza corespunzator

    3. Am probat produsul si tot nu se incarca atunci cand il bag in priza

    4. Am incercat sa va sun si linia voastra este in permanenta ocupata

    ASTEPT O SOLUTIONARE URGENTA DIN PARTEA DVS SAU VOI APELA LA UN AVOCAT, OPC SI ORICE ALTA ENTITATE CARE IMI VA ACORDA SPRIJIN IN ACEASTA SITUATIE PENIBILA PE CARE O CREATI
    Nr: 8
    Data: 2014-11-13 12:21:34
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS: puteti sa imi spuneti de ce nu mi-a fost trimis inapoi CERTIFICATUL DE GARANTIE ?
    Nr: 9
    Data: 2014-11-13 15:09:18
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Am observat un apel pierdut pe telefonul fix de la dvs. Puteti sa incercati sa ma sunati si pe mobil (inca mai are 10 % baterie pana nu va mai putea fi functional, avand in vedere ca nu se poate incarca)
    Nr: 10
    Data: 2014-11-13 18:52:04
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    In urma preluarii produsului in service s-a constatat faptul ca acesta prezinta urme de socuri mecanice: http://postimg.org/image/aswwpaof5/ iar in urma acestei constatari, produsul a fost trimis mai departe catre service-ul autorizat al importatorului (QuickService) pentru o decizie finala privind acordarea garantiei.

    Service-ul autorizat al importatorului a constatat respectivele urme de socuri mecanice si a decis sa solutioneze defectul reclamat gratuit, in baza garantiei (cu mentiunea ca la urmatoarea solicitare de acordare a garantiei nu se vor mai face exceptii, asa cum este stipulat si nota de iesire din service).

    Conform conditiilor de garantie, conditii pentru care v-ati dat acordul in momentul plasarii comenzii, nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc.

    Daca dumneavoastra intampinati in continuare probleme cu respectivul produs, il puteti retrimite catre service-ul autorizat Quick Service: http://www.quickservice.ro/ sau catre departamentul Service PC Garage (in cazul in care optati pentru cea de-a doua varianta, produsul va fi trimis mai departe tot catre service-ul autorizat al importatorului Quick Service), dar trebuie sa tineti cont de faptul ca este posibil ca service-ul autorizat sa respinga garantia produsului din cauza urmelor de socuri mecanice.

    De asemenea, asa cum este stipulat in certificatul de garantie, in cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). In cazul dumneavoastra, solicitarea garantiei a fost nejustificata deoarece produsul nu respecta conditiile de garantie.

    Va multumim pentru intelegere,
    O zi buna in continuare.
    Nr: 11
    Data: 2014-11-13 19:36:46
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna seara,

    Am primit raspunsul dumneavoastra extrem de detaliat insa in esenta impertinent, obraznic si jignitor/insultator la adresa inteligentei mele; insa pentru a ramane intr-o atmosfera civilizata fata de cititori (pentru ca intentionez sa fac aceasta conversatie publica), nu voi detalia la randul meu sentimentele/parerile/trairile pe care le am in acest moment.

    Nu as vrea sa subliniez decat urmatoarele:

    -- ma voi adresa catre toate institutiile, entitatile care imi pot deservi interesul ca si client, inclusiv catre un avocat

    -- este inadmisibil sa invocati faptul ca un telefon prezinta acest tip de urme de socuri mecanice; haideti sa fim seriosi, orice utilizator de telefon mobil (fie el si smartphone), CEL PUTIN O DATA in perioada utilizarii, se intampla sa il scape pe jos … Acesta este motiv de anulare al garantiei ? WOW, WOW, WOW ! Nu stiu, poate dumneavoastra, sau stimabilii domni de la garantie, faceti o exceptie. In acest caz, sunteti foarte norocosi ca veti putea beneficia de conditiile de garantie atunci cand veti achizitiona un telefon mobil

    -- am inceput colaborarea cu PC Garage din 2007, si de-a lungul timpului am fost foarte multumit de felul in care ati lucrat (chiar va invit sa verificati istoricul comenzilor, garantiilor si suma totala pe care am alocat-o catre DVS). Constat cu tristete acum, ca ati ales va schimbati modul de lucru: VA BATETI JOC DE CLIENTI pentru a va reduce pierderile sau maximiza profitul. Nu stiu care este motivul real, si sincer nici nu ma intereseaza. Ma intereseaza insa ca ma afecteaza pe mine pentru ca sunt CLIENT. Dragilor, voi ar trebui sa imi oferiti mie cele mai bune (macar decente, corecte) conditii pentru ca v-am ales pe voi si nu pe altii. Piata este mare, competitia stransa, am de unde face o selectie

    In concluzie, datorita faptului ca am avut destul de multe comenzi la voi, si la o valoare totala substantiala, PC Garage m-a incadrat ca si CLIENT DIAMOND (cea mai mare ierarhie in cadrul politicilor de fidelizare a companiei pentru clienti). Si voi chiar asa va bateti joc ? Nici nu vreau sa imi imaginez cum tratati toti ceilalti clienti

    In fine, colaborarea mea cu PC Garage se incheie aici

    Nu va multumesc pentru nimic (pentru ca nu meritati)
    Si va doresc un faliment frumos in continuare.

    Thumb up 0 Thumb down 0