Scris de Cosmin

Salut Cetin,

Am scris un comentariu acum aprox. 1.5 luni la un articol de-al tau legat de o problema pe care am avut-o cu FAN Courier.
Nu mai gasesc comentariul, dar tu probabil poti sa afli repede pentru ca e postat cu aceeasi adresa de e-mail.
A raspuns cineva la comentariul meu si ma ruga sa fac public si verdictul situatiei, asa ca iti trimit mailul acesta.

Am trimis un colet in data de 06.02.2017 cu ‘Deschidere la livrare’ ce continea un Iphone 7 – ramburs colet/valoare declarata 2520 lei.
Cineva, nu pot sa spun ca destinatarul, dar cel mai probabil e el, a deschis coletul si a inlocuit telefonul cu o replica identica, dupa care a refuzat primirea coletului.

Norocul meu a fost sa ridic coletul retur in sediul FAN Courier si chiar sa il verific la primire.
Am facut un proces verbal de constatare diferente cu angajatul care mi-a predat coletul, am scris acolo toate diferentele dintre telefonul trimis si cel primit retur + poze din anuntul de pe olx.

De asemenea, am facut si o reclamatie in care ceream despagubire valoarea declarata de 2520 lei.
A doua zi am facut o reclamatie ‘in avans’ la ANPC, asa m-a sfatuit doamna de acolo pentru ca poti reclama la ANPC in maximum 30 de zile dupa ce s-a intamplat cumpararea/serviciul, iar termenul maxim de solutionare a reclamatiilor la FAN este de 3 luni de zile.

Astazi, 16.03.2017 am primit de la FAN Courier despagubire de 2520 lei + transportul platit de mine.
E bine de stiut ca esti protejat si ca vanzator, mai ales ca nu m-a verificat nimeni cand am trimis pachetul daca chiar era telefonul original in el. Nici macar nu am scris IMEI-ul complet, era limita de spatiu in campul ‘Numar Serie’.

Daca vrei sa faci un articol din ce am scris eu aici e foarte bine, daca nu, macar sa-l anunti pe baiatul care era interesat.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.