43 comentarii

  1. #1

    Asta fiind un ciortohâldăr ?

  2. Dacă aș fi în departamentul tehnic de la vreo companie în mod sigur aș trolla lumea așa. Lipești un post it cu vreun mesaj d-ăsta, fie criptic („cod XX23ABC reparat”) fie ceva aiurea (gen „n-are bre nimic, așa tre să zăngăne”)

  3. #5

    eu sper sa ma intorc cu niște bere. După multa bere tot efectul coanda ai

    • #6

      Meekuu,
      Sa inteleg ca nu te-ai lasat de bere?
      Cat stai in TM?

    • #7

      Ba m-am lăsat dar o terapia tot beau. și am primit ordine de pe la părinți și frați sa nu vin cu mana goala

    • #8

      Meekuu, Terapia simpla nu intretine arderea. Daca nu catalizezi cu un iaurt sau o fasolica, faci flameout.

    • #9

      Dani Corban » ce-as manca o fasole scazuta, cu carnati proapeti, lejer prajiti...

    • #10

      Cand mai vine Hary prin Bucuresti, va chem la mine sa mancati. Fac carnati de casa pe gratar ( din aia naturali, facuti de tata, jumate porc, jumate vita, cu mult usturoi ) , fasole la ceaun si friptura de curcan in vin. ( curcan crescut natural la Olanu si vin de tara moldovenesc )

    • #11

      Dani Corban » sunt eu satul de aburelile mele...

    • #12

      Nu ma crezi, nu ? Bineee, să-mi cadă mie palele si sa crape anticuplul, daca nu fac asa .

  4. #13

    celebra cursa rot608 care a ajuns la 8 si 20 pe otopeni?

  5. #14

    il repara cu poxipol

  6. #15

    eu as zice ca e cu leucoplast

  7. #16

    Sunt singurul care nu stie ce e chiestia aia ?

  8. #20

    E un motor de avion.

  9. #21

    eu nu inteleg tot ce scrie. am reusit sa inteleg doar "nu e un defect". seems legit. :)))

  10. #22

    Aia e banda izoler sau doar o gaura frumoasa? Si pe eticheta aia din dreapta ce scrie?

  11. #23

    Scrie ceva pe peticul alb sau mi se pare mie?

  12. #24

    Nu e un defect. Bun venit!
    It's a feature not a bug :D

  13. #25

    Prognoza meteo , Baneasa:
    METAR: LRBS 021130Z 06011KT 030V090 9999 OVC006 05/04 Q1015 NOSIG
    Traducere : Valabil pentru Aeroportul International Baneasa, ziua a doua din luna curenta ( adica astazi ) , ora 11:30 zulu time ( adica ora locala ) vant de 11 noduri din directia 60 de grade, variabil intre 30 si 90 de grade. vizibilitate 10 km , sau mai mult. Cer total acoperit la 600 de picioare, Temperatura, 5 grade, punctul de roua 4 grade. QNH ( presiunea atmosferica la nivelul marii ) 1015.
    long-TAF: LRBS 021100Z 0212/0312 07014KT 9999 OVC005 BECMG 0216/0218 5000 RA BKN010 OVC030 TEMPO 0220/0304 1500 RA SHRA BKN005 SCT025CB OVC030 BECMG 0304/0306 26014KT 9999 NSW
    Traducere : Aeroportul Baneasa, emis in ziua curenta la ora 11:00 zulu time. Valabil de astazi, ora 12, pana maine la ora 12. Vant din 70 de grade cu intensitatea de 14 noduri. Vizibilitate, 10 km, sau mai mult. Total acoperit la 500 de picioare. In devenire, astazi de la ora 16 pana la ora 18 , vizibilitate 5 km, ploaie moderata, Nori fragmentati la 1000 de picioare, total acoperit la 3000 de picioare. Temporar, intre ora 20 astazi si si ora 4 , maine dimineata, vizibilitate 1500 de metri, ploaie si burnita, nori fragmentati la 500 de picioare, nori imprastiati la 2500 de picioare, cumulonimbus. Total acoperit la 3000 de picioare. In devenire, intre ora 4 si ora 6 maine dimineata, vant de 14 noduri din 260 de grade, vizibilitate 10 km sau mai mult, fara fenomene meteo notabile.
    Ce inteleg eu din asta ?
    In cursul zilei de 2 decembrie si in dimineata zilei de 3 decembrie , cer total acoperit cu o dispunere verticala a norilor pe mai multe straturi. La baza, nori stratus, urmati de nimbostratus si cumulonimbus. Temperatura la nivelul solului este de 5 grade, iar punctul de roua 4 grade, deci foarte apropiate.. Atunci cand temperatura va egala punctul de roua, vom avea un aer coplet saturat. In conditii de vant calm, s-ar forma o ceata deasa. Vantul este moderat si cu directie variabila, deci va obliga ceata sa urce spre baza norilor stratus, incarcandu-i suplimentar.In mod sigur vom avea precipitatii astazi si la noapte. Dar...si acum mare atentie! Dar, daca ploaia va incepe nu in seara asta, ci in primele ore ale zilei de 3 decembrie, atunci spre dimineata zilei de maine e posibil sa avem in Bucuresti lapovita. Maine ne dam cu saniuta, nenica !!! :D

    • #26

      Dani Corban » chiar de ziua mea. nu ar fi rau

    • #27

      Ehh..am sperat, dar degeaba. A inceput ploaia prea devreme, deci ciucu zapada maine :p

  14. #28

    Am fost cu fiul meu al mic la film, o poveste cu mos craciun, iepurasu, mos ene, zana maseluta si jack gheata vs. Bau-Bau.
    Plm, m-am trezit plangand la film...:-))

    • #29

      Cum ai plans, ca trebuie sa ajung si eu la ala, cu copkiii. Dupa bani, sau a fost chiar bun??

    • #30

      Costi, sub ochelarii 3D curgeau lacrimi de fericire. Momentul cu fiul meu a fost perfect. Am fost dfoar eu cu el. Si povestea a fost frumoasa. Merita sa mergi..
      Ultima oara cand am plans la un film era acum ca. 30 de ani la The Champ, Campionul. Eram copil. Atunci am plans cand a murit campionul ..
      Si acum ma cutremura scena....

    • #31

      Da. Imi aduc aminte de "Campionul". Care nu a fost impresionat, copil fiind?

    • #32

      Costi » care, e ala cu sergiu nicolaescu, boxer prin germania, vorbind pitigaiat Iti mai aduci aminte, Herr Koch, chend ma bateai in lagher

    • #33

      Nu, ala cu nea Sergiu se chema Ringul. Campionul cre' ca a fost cu tata' lu' Angelica Joli, sau Angelica Pit, sau cum o mai cheama...

  15. #34

    Arhi, ti-am zis ca Dani Corban nu este doar un zmeu virtual... Omul este autentic.
    Si mai si gateste, ca si mine. Mi se pare mie sau chiar ne-a facut o invitatie la el?

    • #35

      Hary, daca ai vreodata ocazia sa vorbesti cu anumiti colegi de-ai mei , iti vor confirma. Gatesc bine si natural. Cand invit pe cineva , folosesc produse naturale, carne si legume crescute ca pe vremuri in miniferma de la Olanu : ))
      Nu va dau plastic din Carrefour. Cand mai treci prin Bucuresti, il iei pe Arhi si pe cine mai vrei ( incapeti vreo 6 la masa ) si sunteti bineveniti.

    • #36

      Dani Corban,
      mi-ar place sa ne intilnim direct in Olanu, ca sa fie si mai autentic.
      si cu ocazia asta ne intilim si cu primarul si poate ca negociem si pretul final...:-))

    • #37

      Iar lui Arhi o sa ii fac cadou insigna de onoare de la primul zbor in simpla comanda. Asta asa...sa nu ma mai creada Batman ;)

    • #38

      La Olanu stau mai mult de o ora doar de Craciun si de Paste. : ))

  16. #39

    Lasa ca eu am venit din Tunisia la Roma cu un avion al celor de AlItalia si avea geamul lipit cu banda. Asta ar mai fi putut sa aterizeze pe vreundeva dar ala daca avea vreo problema picam peste vreun vas in Mediterana.

    • #40

      Dude..wtf?? La noi in tara de la Balotesti si pana astazi nu a existat UN INCIDENT soldat cu victime civile in aviatia comerciala. Adica in aproape 20 de ani de aviatie comerciala NU A MURIT NIMENI !!!!. Au murit sute de mii, poate milioane pe sosele, au murit si in tren, ba , da'in avioane nici macar unu. Asta e un motiv sa tremuri de frica atunci cand pasesti in Boeing-ul carpit cu ata de papiota, nu ? A, in legatura cu Boeing, stii care e palmaresul lor? Un incident major la 10 milioane de curse! Asa ca mai lasati-o dracu de vrajeala si vedeti-va de treaba. Cea mai rapida, cea mai ieftina, cea mai sigura si cea mai confortabila cursa pe distante lungi este cea cu avionul. Am ca argument istoria ultimilor 15 ani. PUNCT !

    • #41

      Astea , ca vedeti voi o ata atarnand de geam , sau un plasture pe fuselaj, sau pilotul urcandu-se cu sticla de palinca la mansa...sunt nimicuri. Acum 4-5 ani am zburat cu un avion facut din panza. 1000 de cai putere , motor in V, fuselaj facut 100% din panza. Ba, uite ca n-am muirt si nici nu m-am smiorcait ca o fetita. Cativa ani mai tarziu s-a prabusit, au murit vreo 20 de oameni si a fost scos din uz. Eroare de pilotaj, avionul era foarte bun.

    • #42

      Da, da, de la banda aia picati voi in Mediterana. E clar, astia care repara avioanele "e" niste idioti, bine ca se pricep pasagerii. Daca pilotul considera ca aia e carpeala si nu tine, atunci nu plecai din Tunisia cu avionul ala.
      As putea sa adaug la cele zise de Dani Corban faptul ca in 2011 nu s-a inregistrat niciun incident major in Europa (exceptand Rusia) care sa implice avioane de pasageri , iar in 2012, pana acum, la fel. Asta din cauza masurilor precare de siguranta si a specialistilor slabi pregatiti care peticesc geamuri/motoare.

  17. #43

    Mai nou, pilotii romani pregatesc piloti straini.
    Sit back, relax and enjoy your flight :)
    http://observator.a1.ro/social/Pilotii-lumii-fac-scoala-in-Romania_73481.html