fancuier

Serios, ăștia de la fan curier nu glumesc? Chiar li se pare normal ca într-o zi de muncă, la mijlocul săptămânii, să mă anunțe că trebuie să stau acasă între 9-17, că am șansa de a-mi fi livrat un pachet? Pe bune? Păi și poștașul are o oră a lui când trece prin zonă, iar o trimitere cu poșta face la fel de mult ca una prin cuier, doar că mă costă de 10 ori mai puțin.

GG, fancurier. Sa va mirați de ce vă preia TNT.

Later edit:
Raspunsul Fancurier

Bună Arhi,

Sistemul nostru operațional este organizat astfel încât la preluarea unui colet de către curier pentru livrare, în momentul în care acesta îl scanează, un SMS automat de alertă pleacă spre client. Într-adevăr, intervalul orar anunțat este unul destul de larg, și tocmai de aceea căutăm soluții pentru a-l restrânge. Punem la dispoziția clienților numărul de telefon al clientului tocmai pentru a îi oferi acestuia posibilitatea de a contacta telefonic angajatul FAN Courier pentru o estimare mai strânsă a orei de livrare.

Îți mulțumim pentru feedback. O zi usoară în continuare!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.