carrefour

Acum ceva timp mi-a trecut prin cap o idee genială, conform opiniei mele. Mă gândeam că unul din lucrurile care nu îmi plac în hypermarketuri este procesul de cumpărare. Adică eu, client, iau cele 30 de produse din raft, le pun în coș, după care mă duc la casă, stau la coadă, le scot iarăși, le pun pe bandă, sunt scanate, după care iarăși le pun în coș. De unde le mai scot odată, când le pun în mașină.

Ideea mea genială era să atașezi un scanner căruciorului, scanner însoțit de un cântar. Ai luat produsul din raft, e scanat automat și cântărit. La casă nu trebuie decât să prezinți scannerul, se încasează suma și gata cumpărăturile. Cântarul este pentru a corela produsele cu greutatea și împiedicarea fraudelor. Desigur, ideea merge îmbunătățită, poate fac un proiect pe Kickstarter.

Se pare că și alții se gândesc la optimizări de genul.
Carrefour are în această perioadă o campanie aniversară, legată de cei 14 ani în România. În campania Smart Shopping, există cărucioare cu tablete pe care îți poți creea lista de cumpărături și, pe baza acestei liste, ți se creează traseul optim prin magazin. Pe lângă asta, în magazine există dispozitive tip beacon, care îți transmit oferte speciale, în timp real.

Există și aplicația Smart Shopping, în google play, care funcționează pe același principiu, cu condiția să aveți bluetooth pornit pe telefon.

În cadrul aceleiași campanii, mai pot fi câștigate 3 autoturisme Smart forfour sau zeci de mii de premii acordate din 14 în 14 minute. Printre marile premii se numără smartphone-urile cu cartelă Orange PrePay cu 1400 minute naționale, tabletele, cartelele Orange PrePay cu 14 GB de internet la viteza 4G, dar și televizoarele SMART curbate Sony Bravia.

Succes la Smart Shopping!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.