Probabil ați văzut distracția de pe net dintre Starbucks și franciza 5togo, cu cei de la 5togo capitalizând lejer, dar extrem de haios, pe o campanie Starbucks (în paranteză fie spus, unii, precum piarul de la pepsi, au înțeles cum că s-au supărat clienții, ceea ce ne arată de ce Pepsi este unde este acum, dpdv marketing și PR)

Ok, a fost distractiv and shit, totul bine și frumos, dar această așa zisă criză a arătat ceva extrem de valoros. Românii, în majoritate, sunt extrem de buni specialiști în cafea. Se pricep extrem de bine, știu totul despre și mai știu că și Starbucks, și 5togo au cafea de rahat și că nu merită nimic, dacă nu e o cafea râșnită cu mâinile proprii și înmiresmată cu bășini de fecioară.

Asta deși consumul de cafea de calitate, în românia, e la pământ, vânzându-se masiv cafeaua aia bună și naturală și nessul, eventual la plic 3 în 1. Cu siguranță, aceiași specialiști se pricep și la vinuri, deși consumul de vin pe cap de vită furajată este pe ultimele locuri în europa.

Și tot așa, o țară de specialiști, frățică.
Și înainte de a vă repezi, eu nu beau cafea naturală, mă doare stomacul de la ea, prefer ness Douwe Egberts. Dar voi, voi ce cafea bună beți, zi de zi? Nu de alta, am am înțeles că și Julius Meinl e o mizerie și, dacă îndrăznești să scrii Jacobs, te scuipă lumea în stație la 135, că poluezi intelectualitatea care ascultă muzică de la festivalul Gopo.

Pentru că toți consumă Kopi Luwak.

Sursa foto