doamna-btr

Mie îmi place Banca Transilvania. Bancă românească, au programe și chestii drăguțe, am inclusiv credit prin prima casă luat de la ei, cu o rată foarte mică și condiții foarte decente.

Dar frățiweare, să nu dea domnul dumnezeu să ai nevoie de ceva să faci la ghișeu, că te-ai dus. Indiferent cât de bună e banca, faptul că pe oamenii angajați îi doare în cur este definitoriu pentru orice intreprindere românească.

Doamna din imagine a stat fix 35 de minute ca să schimbe un număr de telefon în sistem. Pentru că la BTR nu poți schimba numărul de telefon din sistem, ca să poți ulterior accesa internet bankingul, identificându-te telefonic, ci trebuie să te duci la banca unde ți-ai făcut contul și să îl modifice o operatoare, manual. În cele 35 de minute a intrat și încercarea de a face o reemitere de card, încercare eșuată, după care a chemat o colegă, care a mai chemat o colegă și după fix 40 de minute, am plecat.

De asta nu plec și probabil nu o să plec niciodată de la ING, indiferent câte bube și hachițe am avut cu ei. Emitere de card? Pe loc. Vreau să schimb ceva în cont și nu am acces în homebank? Telefonic și se rezolvă orice. Interacțione umană fața în față fix zero, posibilitatea de a te enerva cu vreo fufă incompetentă, minimă.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.