Știți memeurile alea cu chirurgii care stau în block start și așteaptă încă un like, ca să poată intra în operație? Hai, încă un like, ca să putem intra să îl operăm pe acest copil bolnav de cancer!

Cam așa mi se pare campania care rulează acum pe tv pentru Dorna. Dacă se strâng 100 000 de inimioare pe facebook, Dorna donează nuștiuce aparate unor copii bolnavi.

Bine, sunt perfect conștient că, mai mult decât probabil, acele aparate vor fi donate oricum, dar modul în care este împachetată această campanie este profund rizibil și lasă loc de memeuri tâmpe, eventual cu un copil născut prematur, cu degețelele împreunate, care imploră să mai dați un love, ca să poată respira și el.

Plus, eventual, niște părinți care, așa cum se întâmplă în mod curent în românia, își vor pierde copiii, din cauza lipsei de aparate, igienă și umanitate din spitale, și care se vor întoarce împotriva lor. Mie mi-a murit copilul și voi aveți chef de Love?

Din păcate, agențiile din românia aleg să copieze toate tâmpeniile executate de agențiile mari din vest, dar o modalitate de a implica publicul, alta decât cea în care gugumanul român să dea like și să zică Gata, mi-am făcut datoria, nu au putut să fure.

Bănuiesc că realizați că vor fi destui care să zică că e un efort prea mare să țină mausul să apară love, să zică mersi de like și să doneze mai repede.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.