Pamperşi sau o plimbare la Roma în weekend cu 10 euro? Cum au ajuns low-cost-urile aeriene să reducă natalitatea din România

Este opinia unui amețit, director editorial la Ziarul Financiar, Cristian Hostiuc. Care amețit ia două seturi de cifre diferite, le pune una lângă cealaltă și concluzionează, calm, că natalitatea din românia a scăzut din cauza lui Ryanair.

Acum, serios, nu cred că poate fi ATÂT de prost încât acesta să fie un articol clasic de șantaj la adresa unei firme, pentru că ar fi complet de porc, ci e doar prost de ăla simplu, care încearcă să manipuleze niște date și să creeze suspans în piață.

Hostiuc, să știi că, de fapt, scăderea natalității este corelată, direct, cu creșterea vânzării de loganuri în românia. Au ceva de spus și Mega Image și Kaufland, care au deschis foarte multe magazine și au pus la dispoziție tinerilor prezervative. Și de vină e și RDS, care a permis acces de 1GB pe fibră optică, prin urmare, bărbații se uită la mai mult porntube, ergo clar, mai multă labă și mai puține femei.

Băi, omul ăsta e director editorial la un ziar numit, pompos, financiar. Vă dați seama cum sunt ceilalți?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.