Îm weekend, unul din specialiștii de la celpunctro a scăpat o eroare în site, băgând un televizor la prețul de 49 lei. Am făcut comandă, ca orice client, am plătit, așteptând, conform legilor rromânești, să îmi primesc produsul.

Bine, glumesc, nu aș fi acceptat produsul și, tocmai de asta, nu am plătit, ci am bifat plata ramburs, nu îmi place să trăiesc din țepe, deși, practic, nu ar fi fost nici o țeapă, era greșeala lor, nu a mea. Dar aș fi dorit un reply decent, o scuză funny, o chestie cu care să se scoată, gen Bă, am fost idioți, unul de la noi a călcat becul, ne cerem scuze, viața merge mai departe.

În schimb, ce primesc?

Să mori tu, celpunctro, că o să cumpăr eu vreodată de la voi. Dacă aș fi mai dur, m-aș duce frumos la OPC și v-aș reclama cu drag pentru încălcarea cu bună știință a unui contract la distanță.

Doar că nu sunt. Așa că vă mai fac, dacă se poate, încă puțină reclamă.
Mai ține cineva minte când s-a întâmplat asta la emag, iar emag a onorat comenzile? Uite de aia emag este unde e, iar celro sunt niște cocliți.

Later edit: Cineva are o idee frumoasa. Sa facem toti comenzi pe cel.ro, cat mai scumpe si mai voluminoase, dupa care, cand ajung in fata usii, sa le declaram anulate. AUTOMAT.

Will do.