Ai fix cu mobilul – final

Acum 6 luni am primit de la Romtelecom un telefon si o cartela, pentru a testa functionalitatea optiunii Ai fix cu mobilul.

Intelegerea de atunci a sunat in felul urmator: Testati 6 luni, ne spuneti cum va place, iar dupa 6 luni aveti la alegere, ori va faceti abonament, ori intrerupem, ramane cartela simpla si asta este.

Astazi de dimineata am ramas fara cartela. Nu intelegeam de ce nu am semnal nicaieri in bucuresti. Suna Subi la ei, pentru ca eu nu mai aveam in buzunar decat o caramida absolut inutila, „da, pai au expirat cele 6 luni”.

Intreb si eu, ca rromanul nesimtit:
Nu era frumos daca ne anunta si pe noi cineva macar cu o zi inainte ca ni se taie telefonul? Nu mai vorbesc de respectarea intelegerii initiale, ca stiu ca suntem in rromania si asa ceva nu se face.

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

28 comentarii

  1. Gresit. Trebuia sa ai notat pe un perete, cum au puscariasii ( III – taiat ) zilele in care ai avut onoarea de a avea acea cartela! :!!

    Thumb up 0
  2. ai meritat-o…daca ai incredere in ceva romanesc :))

    Thumb up 0
  3. :)) Măcar ai fost mulţumit de serviciu până acum?:))

    Thumb up 0
  4. #4

    da, din acest punct de vedere da, a mers beton. desigur, as fi vrut sa continui ca si contract, fiind multumit de serviciu. iarasi desigur, mai continui fix pula, fiind nemultumit de firma. byex

    Thumb up 0
  5. Ce drac sa te astepti de la romtelecom si firmele din rromania cu angajati rromani …

    Thumb up 0
  6. sa nu mai aud de firmele de telefonie, utilitati, internet si de banci:!! ma ia de cap!

    Thumb up 0
  7. Stai linistit ca la fel am patit si eu cu oranjele… La mine chiar mai rau… A trebuit sa platesc in plus pentru ca mi se dezactivase o extraoptiune fara sa fiu anuntat si m-am trezit cu dictai factura… Am facut reclamatie si mi-am primit banii inapoi totusi 🙂

    Thumb up 0
  8. Pai nu inteleg, Romtelecom eu stiu ca nu da servicii de telefonie mobila, decat in colaborare cu Cosmote. Deci problema ta e cu Cosmote, nu cu Romtelecom, sau am inteles gresit?

    Thumb up 0
  9. #9

    problema mea e cu cei ce mi-au oferit telefonul si cartela, simplu. iar aceia sunt romtelecom

    Thumb up 0
  10. Eu ma intrebam cum de ti-a taiat Romtelecomul cartela de Cosmote. E ca si cum ai acuza Dacia de faptul ca nu ti se plateste CASCO de la firma de asigurari dupa ce Dacia ti-a dat CASCO gratis cand ai cumparat masina.

    Thumb up 0
  11. #11

    Viorel, daca suni la romtelecom si ti se spune da, v-am taiat pentru ca s-au terminat 6 luni, inseamna ca am gresit si trebuia sa sun la COSMOTE? nu de alta, dar te vad hotarat asa…

    Thumb up 0
  12. #12

    cat a fost gratis, a fost bun si n-ai zis nimic… nu te supara, dar asta cam seamana a santaj.

    Thumb up 0
  13. #13

    leo, nu ma supar. nu m-a deranjat intreruperea, ci faptul ca nimeni nu ne-a avertizat ca ramanem fara cartele. plus ca la inceput ni s-a spus ca avem optiunea de a pastra acest abonament, daca ne place. eu mi-am dat numarul de telefon la oameni, la firme, aveam nevoie de acea cartela, chiar si in conditiile achizitionarii sale ca abonament.

    Thumb up 0
  14. #14

    @( da, e cam nasol ca nu vezi decat partea goala a paharului si ca dai orice pe blog numai cand e de rau. te cam tabloidizezi, mai arhi – si e si mai nasol ca o faci cu mana-ntinsa!

    Thumb up 0
  15. #15

    hmm…din ce inteleg io e cam asa
    romtc: „Ia shefu d-aci 6 luni moca, daca iti place dupa aia cumperi..”
    arhi:”bine, shefu..”
    6 luni…
    arhi:”ba romtc, ba shefu, esti bulangiu ba ca nu mi-ai adus aminte ca moaca ingrasa”

    Thumb up 0
  16. #16

    in concluzie…romtc e firma de kkt

    Thumb up 0
  17. #17

    Axi, intr-adevar e greseala unui angajat al companiei ca nu a anuntzat, dar de aici pana la a culpabiliza compania si serviciile oferite, servicii de care tu ai beneficiat gratis banuiesc, e drum lung….cred ca daca esti interesat poti sa-ti faci abonament pastrand numarul, dar asta nu inseamna ca ti se va oferi o masina bonus….stiu suntem romani si vrem totul fara munca si fara bani, dar sa nu uitam ca ei sunt greci, asa ca…. 🙂

    Thumb up 0
  18. Unii sunt tare dobitoci…
    Operatorii de telefonie NU te anunta chiar daca tu platesti acel serviciu (vezi cazul meu si al altora)
    Dar de dragul de a avea o parere contra hai sa ne scriem toti parerile…

    Thumb up 0
  19. Deci se putea anunta cu 1-2 zile inainte. Si eventual intreba „Domnul A. sunteti multumit de serviciu? Cum vi s-a parut? Doriti o continuare sau intrerupem la finalul celor 6 luni?

    Cuget ca erau mari sanse de a mai castiga un client pe serviciul in cauza …

    Thumb up 0
  20. Au pierdut un client dintr-o stupiditate. Puteau sa dea telefon frumos si sa intrebe ‘Mai vrei abonament sau te trecem pe cartela?’. Era de la sine inteles ca ai dat numarul peste tot si te folosesti de el intensiv.
    Din pacate Romtelecom ramane la aceeasi imagine cu care ne-a sictirit de ani de zile.
    @Negru Voda – angajatul ala reprezinta si lucreaza in numele companiei, deci se poate pune egal intre el si compania respectiva.
    @Arhi – macar ai ramas cu telefonul ala?

    Thumb up 0
  21. Mi se pare ca era in interesul lor sa te anunte. Adica, daca ar sti sa vorbeasca ar avea mai multi clienti. Si le-ar merge mai bine.
    Eu asa stiu. Daca vreau sa obtin ceva de la cineva, atunci ma implic. Ca doar pentru mine o fac.

    Thumb up 0
  22. Asa se intampla de multe ori, nu dau si ei un SMS macar,”Ba boule vezi ca ti-a expirat” ce e asa greu. Mie la relatii cu clientii abia dupa un an mi-a raspuns si mie cineva. Servicii rromanesti, servicii de cacat.

    Thumb up 0
  23. #23

    nu-i chiar asa
    nu-i de datoria lor sa te anunte ca iti expira tie nustu ce minune
    ti s-a spus cand ai luat oferta frate „ai pana atunci mocca, daca mai vrei revii pe ics data”.
    daca exista implementat un sistem de trimitere automata a sms-urilor hai sa zicem ca ar fi putut sa iti trimita un mesaj desi e putin probabil sa fie cazul. cat despre a fi contactat telefonic in legatura cu asta nu se va intampla niciodata dar absolut niciodata. in conditiile in care ai cateva mii de clienti ti-e imposibil sa iei pe toti la rand si sa ii suni sa le zici bai nene ne-am gandit ca poate tu esti mai uituc de fel si am zis sa luam legatura cu tine sa iti spunem ca-ti expira ics oferta.

    Thumb up 0
  24. @jaqatta – dar le e usor sa ma spammeze in ultimu hai in fiecare zi, nu? Hai sa nu le mai luam apararea. Un sistem de dat sms cred ca e usor de facut care sa te anunte vezi ba domnule bou ca de maine nu mai ai nustu ce… Si aici nu e vorba de faptul ca nu a fost anuntat ca i se inchide o oferta gratis. E vorba ca nu te anunta orice ar fi.

    Thumb up 0
  25. #25

    ok, da inainte sa iti expire oferta ai dat si tu un telefon sa vezi ce se intampla, ca poate cineva a uitat pur si simplu din greseala, din lipsa de timp, harbar nu am de ce, dar nu cred ca rea vointa. vad pasii pe care i-a facut romtelecom in ultima vreme si imi e greu sa cred ca au oameni incompetenti. stiu ca nu e treaba clientului sa se intereseze, da’ hai sa recunoastem ca nu esti chiar un client oarecare, intuiesc eu ca relatia ta cu ei e alta.

    Thumb up 0
  26. eu privesc situatia asa: ei au dat acest abonament in test-drive timp de sase luni pentru ca acest domn (Arhi) sa se minuneze de incredibilitatea serviciilor lor si sa devina client. Eu cand abordez un nene si ii prezint produsul meu, o fac cu un scop clar: vreau ca acel nene (si inca multi alti neni) sa devina clientul (clientii) meu (mei), ca sa are si copiii mei ce sa manance, nu?
    Si atunci, nu e in interesul meu sa-mi fac o baza de date cu toti potentialii clienti care-mi testeaza produsul (atentie: il testeaza!) si la sfarsitul perioadei sa sun SA CER UN FEEDBACK?! ca d-aia l-au testat, sa-si faca o parere. Iar daca feedbackul e pozitiv, n-ar fi frumos sa-l intreb pe nene daca nu cumva vrea si un contract? Nenea va vrea, daca e multumit de produs.
    Si toata convorbirea asta dureaza 5 min maximum cu fiecare client.
    Cum ma suna tutele de la Metro sa-mi multumeasca pentru ca sunt client fidel de atata timp si sa-mi prezinte oferta lor prin telefon, cred ca se gasea si cineva sa-l sune pe Arhi.

    Thumb up 0
  27. PS: pentru mine ca si client, nu exista „din greseala”. Eu vreau profesionalism, pe mine nu ma intereseaza ca cineva a uitat, a omis a etc.
    Eu daca omit sa-mi platesc lumina intr-o luna, luna urmatoare stau in bezna. Deci nu se accepta nicio scuza!

    Thumb up 0
  28. #28

    De ce sa dea telefon ei-doar ii costa bani!

    Thumb up 0