altex-logo

Scris de Claudia

Acum o saptamana am comandat niste produse de la Altex. In cursul a 3 zile diferite au venit mai multi curieri de la 2 firme de curierat diferite care mi-au adus produsele comandate printr-o singura comanda. Nu mai conteaza ca 3 dintre produse (8 in total) erau desfacute. Pana la urma, continutul era intreg.
Problema este ca printre aceste produse am primit si un obiect ce nu-mi apartine, desi pe plic aparea numele meu.
Am pus mana pe telefon, i-am facut o poza si le-am trimis o reclamatie prin rubrica de pe site-ul lor. Am primit un numar de inregistrare si atat. Am sunat pe numarul lor de mi s-a acrit. Nu raspunde nimeni. Stiu ca e firma mare, dar oare nu au angajati? Sau toti stau toata ziua la fumat?
Zilele trecute am decis sa le mai scriu inca o data. Am primit alt numar de inregistrare si un mesaj care continea in subiect franturi din textul meu si atat. Astia sunt complet incompetenti. Pai daca trimit si altora produse care nu au fost solicitate si nici nu sunt achitate, astia dau faliment. Din punctul meu de vedere, ar fi foarte bine, pentru ca este clar cat de incompetenti pot fi.
Astazi le-am scris iar. Am primit in sfarsit un mesaj din partea lor : „Va rugam sa ne comunicati un numar de telefon pentru a va contacta.
Raman la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte nelamuriri sau intrebari suplimentare. Nu ezitati sa reveniti, puteti intra in contact din nou cu noi folosind formularul de contact din site.
Speram ca informatiile furnizate va vor fi de folos si va dorim o zi buna.

Cu respect,
Cosmina Biltac”

Asta in conditiile in care au toate datele prin formularul de reclamatii pe care trebuie sa-l completez daca vreau sa le dau mesaje.
Distractiv… sunt curioasa cand se va rezolva, daca se va rezolva, ca sa nu mai zic ca va urma discutia referitoare la plata coletului de retur, colet care nu-mi apartine. Va fi interesant, dar sa traim si sa ajungem acolo…
Sfat: daca vrei sa cumperi ceva de la Altex, fa-o direct in magazin, altfel e bataie de cap!