Ryanair a făcut ieri unul din stunturile lor de guerilla marketing și au crezut că și-o bat de Tarom, ahaha, ce tari suntem noi, să vezi ce-o să râdă lumea și ce bine o să ne fie.

Doar că lumea nu a râs, iar pe wallul de la Ryanair este râsul curcilor, toți românii și-o bat de biletele lor ieftine care, adunate cu 100 euro bagaj de cală, 4 euro sticla de 50 ml de apă, 100 de euro loc în plus la picioare și încă 100 de euro un pic de aer refolosit doar o dată, eventual 10 euro un pișu și 20 euro o căcare, fac cât 10 bilete Tarom. Serios, luați-vă câteva minute din viață să citiți, e un adevărat desfăț culinar.

După care, tipul sau tipa genială de la Tarom, căruia aș vrea să îi strâng mâna și să îi zic că e dumnezeul a tot ce înseamnă social media, a dat un răspuns simplu.

Și aici s-a cam încheiat totul. Azi, Ryanair a pierdut pe toate planurile doar pentru că a deschis gura aiurea.
Și, corectați-mă dacă greșesc, dar publicitatea comparativă e interzisă în UE.

Și, dacă aveți povești interesante cu Ryanair, sunteți liberi să le postați. Așa, for the fun of it.

PS: Ca idee, Ryanair nu mai vrea să fie tăguit pe facebook, de când au făcut duda și se scot manual din toate postările. Clasicum americanum. Lasă, tăcem și trece :mrgreen:

PS: Încă o opinie pe subiect