Azi am fost prin oraș să îmi caut o canapea mai drăguță, pentru că m-am cam săturat de Beddingele meu de la IKEA. Și am ajuns, așa cum era de așteptat, la mall-ul de mobilă din Ghencea, unde teoretic se strâng toți producătorii de mobilă, dau prețuri mici, oferte generoase etc.

Știți ce m-a marcat cel mai mult, în toată multitudinea de colțare și canapele prin care am trecut?
Bilețelele de hârtie lăsate pe canapele, fotolii și paturi, cu scrisul mare și apăsat NU VĂ AȘEZAȚI

Serios? Adică…SERIOS? Mă duc la un showroom de mobilă, dar nu pot să mă așez pe canapeaua de care sunt interesat? M-am dus la una din gagicuțele de acolo și am întrebat-o cum facem dacă vreau să îmi cumpăr o canapea, se așază ea și mă anunță dacă e moale și pe gustul meu? A ridicat din umeri scârbită, am ridicat și eu din umeri scârbit și am mers mai departe.

În final, am găsit la Staer fix ce voiam. Pe lângă faptul că mi-a plăcut enorm și arată într-un mare fel, știți ce m-a convins să cumpăr? Afișele de pe fiecare canapea, pe care scria DACĂ VREȚI SĂ VĂ SIMȚIȚI CA ÎN PUF, VĂ RUGĂM SĂ VĂ AȘEZAȚI.

Diferențe de abordare, diferențe de afaceri, diferențe de a-ți primi clientul. Am cumpărat, am mulțumit, am plecat. Păsărica din standul cu NU VĂ AȘEZAȚI se scobea în dinți și se dădea pe facebook. Tipa de la Staer nu își vedea capul de clienți, comenzi, telefoane, avize, marfă și altele.

Diferențe.

coltar