Vodafone tocmai a lansat o noua campanie de brand, dupa cum probabil ati vazut deja la TV sau online. Campania actuala se concentreaza pe sustinerea romanilor cu initiativa, a celor care folosesc internetul si comunicatiile mobile pentru a crea sau gestiona afaceri. Probabil l-ati vazut deja pe Ghita Ciobanul.

Vodafone m-a invitat sa imi spun si eu povestea…..

Familia mea a fost una din familiile norocoase ca în proza lui Ion Băieșu. Au făcut cerere de telefon la providerul de telefonie undeva prin anul 1978, după ce ne-am mutat la adresa unde ființează cu succes și azi genitorii seniorului ce scrie aceste cuvinte. Pe vremea aceea, să ai telefon, chiar și cu cuplaj, reprezenta una din cele mai mari realizări în viața, alături de cecul cu trageri pentru mașină și dreptul de a avea pașaport.

Prin urmare, erai fericit și dacă îți dădea cu cuplaj. Dacă nu știți ce e ăla cuplaj, pentru că sunteți zămisliți după decesul prea-regretatului și prea-academicienei, vă explic tot eu. Cuplaj e atunci când 2 oameni împărțeau aceeași linie de telefon. Se ascultau telefoanele în draci, între vecini, uneori cu scop, alteori doar ca să îl faci de râs în bloc.

În fine.
Am făcut cerere pentru telefon, așa cum spuneam, în 1977. Au făcut ai mei, eu fiind puțin la categoria râmă pe vremea respectivă. Până la revoluție, verificau anual, cu capul plecat și căciulile în mâini, stadiul în care se afla cererea lor. E în lucru, tovarășe, se răstea decisiv câte una din doamnele proeminente din spatele ghișeului de la impozantul palat al telefoanelor.

Citeste mai departe…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.