Am primit acest mail, iar titlul nu este deloc deplasat, am tot auzit de manevrele pe care le folosesc angajații pentru a fura banii clienților, inclusiv telefoane prin care clienții sunt rugați să achite cash, pentru că nu ar fi funcționat plata online, la final rămânând cu banii din ambele surse.

Bună Cetin,

Sunt o veche cititoare de-a ta, și nu mi-aș fi permis să te deranjez dacă nu m-aș fi gândit că poate printre ceilalți cititori este posibil să mai fie și alți amețiți ca mine.

De când cu coronavirusul vieții, comand prin Glovo „Anything” aproape zilnic pentru a limita pe cât posibil ieșitul din casă până când trece isteria. Înafară de întârzieri (mari) cu livrarea sau produse înlocuite fără să mi se ceară aprobarea, nu am avut mari nemulțumiri până acum. Însă ce am pățit azi ar fi chiar de râs dacă nu ar fi atât de mare nesimțirea curierului care și-a permis așa ceva (și aproape i-a ieșit).

Pe scurt, recunosc că nu prea sunt atentă la suma finală și nu prea verific bonul când mi se predă comanda, mai ales pentru că nu comand mereu aceleași lucruri pentru a putea aproxima. Pe cel de azi chiar îl aruncasem direct la gunoi, și dacă soarta (bună cu mine, nu prea de gașcă pentru curier) nu făcea să pice pe lângă coș și așa să îmi atragă atenția niște ore mai târziu nici nu mă prindeam. Cum mi-a atras totuși atenția mica hârtiuță, mi-a trecut prin cap că fie și cu scumpirile din ultima vreme parcă tot am văzut o sumă cam mare pe chitanța de pe mail, și zic ia să mă uit eu ce naiba s-a scumpit atât (nu luasem produse „de criză”).

Ce crezi că mi-au văzut ochii? „Domnul” de la Glovo ( – a se citi un cocalar care nici bună ziua nu știe să dea și m-a luat la per tu de zici că făcusem Jilava împreună – nu-i dau identitatea deoarece nu era același ca în poză și nu vreau să fac probleme unui om poate nevinovat) a decis că n-ar fi rău să se răsfețe un pic pe banii mei (sau poate a crezut că’s fată de gașcă și îi fac și lui o „cinste” de 20de lei), așa că și-a cumpărat frumos un smoothie, înghețată și prăjitură. Tot a fost ziua bărbatului sau ceva ieri.

Deschid mai bine mail-ul de la ei (sunt obligați să atașeze poză cu bonul) și ce să vezi surpriză, el făcuse poză doar la partea cu suma finală, (produsele lui erau primele de pe listă).

Dar cum un găinar din ăsta nu se poate abține să nu fie prost până la capăt, a uitat să scoată bonul real din pungă :)) dându-se singurel de gol (dacă nu aveam bonul fizic ridicam și eu din umeri, o fi crescut euro, pana mea – cum am spus, nu am intrat în ultima vreme fizic într-un magazin prea des). Din fericire, problema s-a rezolvat rapid prin suport și șpaga autoasumată îmi va fi restituită.

Atașez pozele cu bonurile și discuția de la suport ca dovadă, știu că nu e un subiect prea important având în vedere ultimele zile, dar poate ajută pe cineva care încă crede că lumea e cinstită doar pentru că e el cinstit (știu, nu e cazul Înțelepților de aici) și „merge pe încredere” fără să caște ochii.

Merci pentru timpul acordat și aș prefera dacă decizi să scrii despre asta să nu îmi publici numele.

Cu respect,
M.