De azi, Chrome are propriul adblocker pentru că, surpriză, utilizatorii de net sunt deranjați de mizeriile aruncate în piață de agenții. Și nici nu le place să plătească internet scump pe telefon ca să urmarească interstițiale gunoi vândute de Internetcorp sau alte agenții de digital de bine.

Vă dați seama ce chin o să fie pe sărmanele agenții, nevoite să nu mai vândă bannere nesimțite și înșelătoare, intruzive și agresive? Cum să mai ia ele cârcă de bani de la clienți naivi, când nici măcar secretara clientului nu mai vedea bannerul?

Va fi greu, băbăeț, vin vremuri nașpa penntru internet. Nu știu câți dintre voi mai țin minte cum, acum mulți ani, la o conferință de ronewmedia, Dragoș Stanca promova reachul, viewershipul și alte mizerii ce se vehiculează azi în piața ca să susțină lipsa de trafic real și unici verificabili, dar presimt că, la un următor ICEEFEST se va veni cu un nou sistem de monitorizare a bannerelor, pentru că nu se poate face mare brânză cu cinstea asta.

Între timp, noi 2, tot canoe.