Și vom avea taxă pe București-Ploiești

Autoritățile propun o taxă de circa 34 de lei pentru 100 de kilometri care să fie implementată pe autostrada București – Ploiești începând din 2019, astfel că șoferii ar urma să plătească aproximativ 21 de lei pentru a parcurge distanța de 62 de kilometri.

Pentru că domnii de la minister au decis că nu vor să facă autostradă cu banii de la UE, pentru că, atunci, nu ar mai putea face transferul de bani în buzunarele partidului unic, PSD. Și atunci au decis că o vor face în parteneriat public-privat.

Și deși autostrada e construită DIN BANII ROMÂNILOR, de la buget, autoritățile au decis că e doar începutul autostrăzii private, prin urmare, să fie cu taxă.

Serios, nu înțeleg cum pot coexista 3 taxe de drum incluse, în timp, în prețul benzinei, una în funcțiune și mai băgăm și taxă de autostradă. Pentru ce plătim restul de taxe?

Desigur, întrebarea e retorică.

Sursa

Îți mulțumesc că mă citești.

Poți susține cetin.ro cu un abonament de 3 USD

32 comentarii

  1. Mergem pe jos

  2. #2

    Ma mir ca nu s-au gandit si la Bucuresti Pitesti sa puna taxa..

    • #3

      Pai A1 nu prea aduce a autostrada. Nu-mi aduc aminte sa fi vazut asa de multe indicatoare cu „Drum cu denivelari” cum sunt pe drumu’ ala lung si drept de leaga pitestiul de bucuresti :D

  3. #4

    e-m-i-g-r-a-r-e

  4. #5

    Ce ma interesează pe mine cat timp Brașovul nu are autostrada?

  5. #6

    In Chicago plateam $0.80 pe 100km de autostrada cu patru benzi …cum justifica nenorocitii astia $7 pe 100 km?

    • Cere / oferta :)

    • #8

      Ca fond de solidaritate (numai) cu saracii parlahoti.

    • Pai nu auzi ca in Romania duduie economia?

    • in franta si italia costa 1e/10km. Si acolo au fost facute din bani publici. Dar, nu platesti si vinieta si taxa de autostrada. Si taxa de drum in benzina. (bine, la cat e benzina platesti si mama taxei de benzina)

  6. Las’ că e bine. Îmi crește inima când văd taxe și măriri de preturi. Când le spui că psd-ul nu mai are bani, e manipulare soroista. Sa ii vad pe marginea șanțului cum mănâncă iarba.

  7. #12

    Dn1 carnagiu. Here we come.

  8. #14

    In felul asta vor veni mai multi bucuresteni pe minunatul nostru litoral, sau spre bulgari… :-)

  9. #15

    Propun ca taxa sa se plateasca direct in visteria psd-ului. Sa nu ne mai ascundem dupa deget

  10. pariu ca si daca o fac de 100 lei/100km nu se schimba nimic? :)

  11. #18

    Bine ca nu stăm în coloană pe Valea Prahovei . Nu ne face pe noi suma asta.Dus- întors .

  12. #19

    Nu prea au cum sa faca legal asta, e ca si cum ar vinde-o pe 0 lei. Daca tot e asa, o vreau eu. Caz mai usor de demonstrat furt de bani publici in justitie nu cred ca poate fi gasit.

  13. #20

    Sa bage taxa si sa o inchida, oricum nu foloseste nimanui.

  14. #21

    Daca vor sa bage pe BUCURESTI-Ploiesti zic ca suntem ok, mai sunt cel putin 10 ani pana ajunge puta aia de autostrada sa se lege cu Bucurestiul. Momentan o denumire mai buna ar fi autostrada Voluntari-Tatarani.

  15. #22

    Adica 100 km aproape cat taxele de autostrada pe ruta Arad – Serbia – Muntenegru – Grecia (Neoi Poroi). Plm, romanii au bani, de ce nu?

  16. #23

    Păi, tu crezi că ăia care votează cu psd-ul merg pe autostradă?
    O să crească prețurile, dar o să le mărească pensiile cu 50 de lei, deci e ok!:))))))

  17. #24

    buget de 1.36 miliarde euro pt 50-60 km de autostrada. the fun, the joy! cineva crede ca o sa fie extrem de bogat. eu nu cred ca o sa fie o autostrada acolo in urmatorii 20 de ani dar asta e alta poveste.

  18. #25

    Nu cred ca se va materializa: si asa e sub-utilizata si am inteles ca o iesire/ intrare existenta nu a fost proiectata pentru sistem de taxare. De altfel, nici proiectul existent de autostrada pana la Brasov (resuscitat) nu-l vad realizabil.

  19. Sunt unii care ar plati si taxa, numai sa se faca autostrada in zona lor.

  20. #27

    Câștigat mai mult daca taxau la ora . Oricum o sa fie o parcare pe 4 benzi in weekend si teren viran in rest.

  21. Dacă pâna acum autostrada aia era pustie, de acum incolo cum va fi? Vor acoperi macar salariile taxatorilor, ale sefilor si ale directorilor? Dar costurile cu auto si combustibil al limuzinei domnului director?

  22. Adica Public vine cu banii de investitie si Privat incaseaza taxa?

  23. #31

    taxa aia ar trebui pusa pe dn1…

  24. #32

    Chiar m-at bucura sa bage cate o taxa pe fiecare drum si sa dubleze pretul carburantului. Poate ii mai descurajeaza pe „reisarii” cu cazane din 2001 ….

Citește și...

Poate ați observat că nici presa nu prea să bășicat pe subiect și toată lumea o ține ușor low key, fără să insiste prea mult. Răspunsul e simplu. La ultimul sondaj pe bune pe care și l-au comandat, UDMRiștii au aflat că sunt sub pragul electoral ca opțiune de vot, datorită asocierii cu […]

Eu, locuind la țărănoaia, printre noroaie și construcții, am o problemă. Am mașinile pline de praf non stop. Bine, praf, noroi, ciment, aburi de căcat de la fosa septică deschisă a selgrosului, care împute tot pantelimonul și nimeni nu zice nimic, și ce se mai nimerește. Iar problema care survine este că, deși […]