Silviu Anghelescu, profesor universitar

Alexandru Arșinel, director Teatrul de revistă, Constantin Tănase, Bănuiesc că nu are nevoie de prezentare, fiecare român, când aude de acest hidos își duce mâna la rinichi.

Alice Barb, director Centrul Cultural, Dinu Lipatti

Marius Bodochi

Gelu Colceag, director Teatrul Mic

George Costin, director Centrul Cultural Lumina,

Ioan Cristescu, director Muzeul Național al Literaturii Române

Monica Davidescu, remarcată prin faptul că e soția lui Aurelian Temișan,

Mircia Dumitrescu, membru al Academiei Române,

Victor Ioan Frunză, regizor

Felicia Filip, director Opera Comica pentru copii

Adrian Gazdaru, director Teatrul Excelsior

Horia Gârbea, director Teatrul Dramaturgilor Români

Lucian Ghimiși, director ARCUB, prin băiatul ăsta se sifonează bani la greu din primărie, pe diverse „evenimente”.

Sanda Ladoși, director adj, Circul Metropolitan București, o doamnă cantautoare, despre care am mai scris și despre care nu înțeleg ce o recomandă pentru postul de director al circului.

Elisabeta Lipă, președinte Federația Română de Canotaj.

Adrian Majuru, director Muzeul Municipiului București

George Mihaiță, director Teatrul de Comedie.

Vasile Muraru, director artistic al Teatrului de Revistă Constantin Tănase.

Ilie Năstase

Beatrice Rancea, regizor

Eugen Simion, membru al Academiei Române

Chris Simion – singura care a dezmințit că a semnat mizeria

Maya Simionescu, vicepreședinte al Academiei Române

Bogdan Stanoevici, director Circul Metropolitan București

Constantin Bălăceanu Stolnici, membru de onoare al Academiei Române și, adăugăm noi, turnător dovedit al securității.

Gabriela Szabo, director general al Clubului Sportiv al Municipiului București

Cristian Șofron, director Teatrul Odeon

Aurelian Temișan, cunoscut pentru că este Aurelian Temișan și soțul Monicăi Davidescu.

Răzvan Theodorescu, academician, președintele Comisiei pentru realizarea Centenarului în Municipiul București și, să nu uităm, ministru fesenist.

Lucia Verona, dramaturg.

Oamenii aceștia, în septembrie 2018, semnau, plini de entuziasm, o scrisoare de susținere a Găbiței Sârmuliță, pentru că, nu-i așa,

Dar poate cea mai importantă realizare pe care doamna Primar General a determinat-o, a fost instaurarea unui climat de liniște și echilibru, în care să nu existe vreo grijă pentru subvenția necesară sau vreo intervenție care să cenzureze în vreun fel produsul cultural-artistic.
Acest climat s-a adresat în principal, creatorilor, cărora le-au fost puse la dispoziție cele mai bune condiții pentru desfășurarea activităților specifice.
Aceste valori obținute cer continuitate! Sunt prevăzute, în următorii doi ani, proiecte importante cultural-artistice. Ele trebuie continuate și finalizate. Orice pertubare a unui drum solid, care se îndreaptă către o direcție justă, este o mare eroare. Ceea ce s-a realizat trebuie apărat, iar judecata obiectivă nu trebuie înlocuită cu judecata preferențială. Perfomanțele doamnei Primar General, Gabriela Firea, după doar doi ani de mandat, trebuie respectate, apărate și continuate.

După cum se vede, limbile maro ale „artiștilor” s-au maronizat degeaba. Prima chestie pe care a făcut-o femeia Pandele Șicâțiormaififost a fost să taie orice e legat de cultură, după ce a spart toți banii primăriei pe șușanele artistice și donații la biserică.

Iar acum artiștii protestează pentru că nu mai au salarii și pentru că sunt concediați. Iar cultul ministru al culturii trimite corpul de control peste ei, cum își permit să împrăștie minciuni în spațiul public??

Deci stai, cum toată susținerea aia a fost degeaba? Artiștii nu sunt puși pe un piedestal? Nu mai sunt bani de plimbat cu rebate spre ARCUB? Ghinion, e foarte nasol că se întâmplă asta.

Arșinel a ieșit cel mai bine de aici. El are rinichi, ce îi pasă?
Bine, asta cu primăriile care nu au bani e o glumă proastă. Bulevardul Chișinău, în perfectă stare, a fost decopertat și se toarnă asfalt. Mafiotul Negoiță vrea să cheltuie 500 de milioane pe asfaltări coerente în sectorul 3, pentru că nu mai au unde pune borduri și pavele. Găbiță Sârmuliță are un festival pregătit pe țeavă, pentru că de acolo ies banii de rebate, nu din reabilitarea termică a orașului sau din sistematizarea traficului.

Lucrurile sunt bune, tovarăși, când ieșim la un teatru?