De la Anamaria

Banca mea „favorita” a lovit din nou. Aseara imi intra pe card suma de 800 de lei, bani reprezentand onorariul meu pentru o masa. Si m-apuc voiniceste sa fac oaresce plati online: lumina si rata la masina. Stiam clar cati bani avusesem inainte pe card stiam cat trebuia sa ramana din intreaga suma.

Azi dimineata, libera fiind ma gandesc sa dau o raita pe la cumparaturi. Verific contul de pe telefon, totul in regula. Ajung unde mi-am propus, fac cumparaturile si platesc.

Ajunsa la benzinarie bag de o anumita suma si din nou totul era ok. Ajung la un bancomat si dau sa scot ceva maruntis pentru paine si alte asemenea. Dar stupoare: de pe card lipseau nici mai mult nici mai putin de 3000 de lei.

Mi-a cazut capul m-a luat cu tremurat. Ba, de unde atata lipsa? Verific desfasuratorul on line, pauza. Nu apareau decat acele plati despre care stiam si eu si jumatatea mea.

Ma duc turbata la BRD si intreb ce s-a intamplat. Raspunsul lor, dupa indelungi verificari a fost halucinant: sistemul a incasat de 4 ori rata pentru masina in loc de o singura data. Deci in loc de 1000 de lei, eu am platit 4000 de lei. Cum a fost posibil? Nu stiau sa-mi explice si dadeau din colt in colt. Ca sa va explic: nici o tranzactie online nu se poate procesa pana nu introduci codul de client si parola. In cazul acestei banci, fiecare tranzactie necesita reintroducerea codului si parolei. Nu poti efectua doua tranzactii la rand fara sa faci ce am spus eu mai sus. Asadar, banca a umblat in contul meu fara sa ma anunte si fara sa aiba acordul meu.

Ideea lor geniala era sa las banii asa si se vor scadea din costul total al creditului. Dar eu nu vreau pentru ca nu e vorba de o suma mica si pentru ca aveam altceva de facut cu banii luna asta, nu peste doi ani.

In final raspunsul lor a fost ca vor incerca sa vada ce se poate face si daca mai au cum sa recupereze banii.
Ce pot sa fac in situatia asta?

SĂ TE DUCI LA OPC!