De când cu goana după bani din orice bit transmis pe internet, dezvoltatorii de jocuri mobile au gândit ei o strategie câștigătoare pentru produsul lor, și anume intruzivitatea.

Ca exemplu, Angry Birds. Cel mai jucat joc ever, de către mine și aște miliarde de locuitori ai universului. Era o înțelegere decentă între mine și ei. Eu le acceptam reclama din joc, ei îmi dădeau jocul. La momentul respectiv, pe iOS nici măcar nu aveai posibilitatea de a-l cumpăra, deci erai obligat să îl iei cu reclame.

Ei, în ultima perioadă, s-a schimbat calimera. Angry Birds vine cu un adaos foarte inteligent. După fiecare joc, îți apare o reclamă cât tot ecranul, care te îndeamnă să cumperi cutare chestii, care îți fac viața mai frumoasă. Normal, fiind un proces în plus, se îngreuiază puțin procesorul, tu dai clickuri aiurea pe ecran, când poooof reclama și te trezești scos din joc și dus în play sau store.

Nemaivorbind că, cel puțin pe android, mizeria asta apare și la app-ul cumpărat, cum ar fi angry birds star wars.
Urmarea?
Uninstall și fuck you all. Nu mă interesează o experiență enervantă, mai ales pe banii mei. Ok, rulează reclame în app. Sau vinde-l pe bani, deși e clar că nu o să îți convină.

Dar nu îmi distruge mie distracția cu mizerii intruzive, pentru că eu, și sper că și mulți alții, voi renunța la tine și mă voi îndrepta spre alte chestii.
Cum ar fi Total Snooker Free. Unde mă joc un snooker foarte mișto, rulează și reclame, toată lumea e mulțumită. Sau Kuvinte, Beach Buggy Blitz, Coin Dozer, ori prea frumosul Real Racing 3.