De aici. Încă o bătaie de joc marca BRD. Oare a câta?

Stimate Domn (Doamnă) (oare nu puteau oferi un răspuns personalizat?)

Referitor la avizul de refuz de plată întocmit pentru o operațiune de eliberare numerar din data de 30/12/2011 în valoare de 1000 RON efectuată la ATM BRD […]

vă facem cunoscut faptul că s-au întreprins măsurile necesare în vederea soluționării contestației Dvs., însă, pe baza jurnalului și a balanței ATM-ului mai sus menționat a rezultat faptul că această operațiune a fost finalizată. ATM-ul eliberând numerarul solicitat.

Menționăm faptul că această tranzacție a fost efectuată în mediu electronic (ATM) cu un card electronic. În această situație tranzacția nu putea fi efectuată decât prin utilizarea simultană a cardului și a codului PIN, care este unic și care trebuie cunoscut doar de Dvs.

În aceste condiții considerăm contestația Dvs. nejustificată și ca urmare contul Dvs. a fost debitat cu suma de 6 RON, reprezentând comisionul aferent pentru inițierea nejustificată a unui refuz de plată.

Vă dați seama cât jeg și negru în gură există în împuțiciunea aia de bancă? Deci bătrâna a rămas fără bani în cont și a mai și plătit comision de refuz de plată nejustificat.
Cât de jeg să fii?
Cât?
De-abia aștept o nouă campanie cu Nadia Comăneci și Năstase, să ne explice ce bancă de încredere e BRD-UL.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.