Ce bine că avem GDPR! Totul e mai minunat de când sunt obligat să le arăt oamenilor popupuri imbecile cu prostii pe care 99% din ei nu le înțeleg, de când trebuie să dau minim un click în plus la accesarea unei pagini, totul e mai curat și mai bine.

Între timp, spamerii trăiesc bine mersi, cel.ro face afaceri de milioane așa, quickmobile la fel. Dar nu despre ei vreau să vorbesc, toată bula de aici știe despre ce e vorba.

Vă jur, m-am săturat de spamurile de cultură. Am zeci de mailuri pe zi în care sunt anunțat de evenimente culturale, de concerte senzaționale, de artiști care revin glorios, după zeci de ani, pe scene, de piese nemaipomenite, despre cultură în deltă, despre rowmania, bă, vă spun, despre orice implică o calificare artistică sau sportivă.

Iar oamenii nu au nicio greață, este evident că ei trimit mailurile din baze de date cumpărate sau împrumutate între agenții, eu nu am dat niciodată subscriere să fiu anunțat despre minunatele evenimente ale lui Ivan Patzaichin sau concertele vieții și tot restul.

Și dacă le spui ceva emițătorilor, tot ei se ofuschează, cum făcea ăla de la Bestmusic, că el îmi face onoarea de a mă ține la curent cu evenimente culturale și eu nu reacționez corect.

Iar acum spamul s-a mutat pe messenger sau whatsapp. Primesc add friend, după două minute:

Băi, E SPAM! E ILEGAL! Nu ai voie să faci așa ceva. Nemaivorbind de bun simț și altele. Suntem rezist, vrem schimbare, dar dă-o-n its deaths de lege sau bun simț, important e să ne agităm, că și asta e munca.

A început să mi se cam scârbească de mediul ăsta în care activez. Am crezut că în ani, lucrurile se vor schimba, pupincurismul va dispărea, oamenii se vor profesionaliza și, cumva, vom evolua împreună.

M-am înșelat profund. Tipele din PR de care râdeam acum 10 ani le dau și le dădeau clasă din avion celor din ziua de azi. Cu puține excepții, entuziaste social media ajunse în joburi reale, după influencing pe instagram și facebook.

SI-LĂ.