Vineri seară am fost la anuala întâlnire informală cu presa pe care o organizează Iulian Stanciu de la emag, înainte de a da startul la Black Friday.

Am reținut vreo două chestii importante, din punctul meu de vedere. Pe majoritatea, de altfel, le puteți citi aici și vă puteți distra și cu comentariile tâmpe ale celor ce au rămas blocați în ERAU DOAR 2 IPADURI!!!!1111ONEone

eMAG are 500 000 de clienți pe zi. Sincer să fiu, cifra e prea mare pentru a o putea înțelege și nu știu cum a fost obținută.

Au investit anul acesta 10 milioane de euro într-o linie de sortare ultra modernă, cea mai mare din românia, pentru a putea face livrările mai rapide.

Încă nu am înțeles cum e cu Sameday și achiziția lor, înțeleg că clienții nu sunt chiar neapărat mulțumiți de ei. Eu, locuind la țară, oricum nu beneficiez de așa ceva.

A, și încă o chestie care mi se pare foarte interesantă.
Au lansat, împreună cu Raiffeisen, un card de credit cobranded, cu reduceri de până la 10%, ca să citez și cu până la 24 de rate.

Well, până aici, nimic scos din comun, pentru că și eu am rate, la cardul de Transilvania. Interesant, însă, este că există un sistem de bonificație la cumpărături, 1 punct=1 leu, cu care poți cumpăra produse de pe emag. Ai cumpărat de pe emag și ai adunat 1000 de puncte, cumperi produse de 1000 de lei cu acele 1000 de puncte.

Bănuiesc că, fiind card emag, retururile sunt mai simple și la fel și refuzurile de plată. Că de aia e card de CREDIT și nu debit, deci cu banii băncii pe el. Adică, așa parcă îți mai vine să pui cardul în contul de pe emag și să cumperi direct de pe site, când știi că banii cu care plătești nu sunt ai tăi.

Observ chiar și o mică piață pentru vânzarea acelor puncte :mrgreen:

Cam atât despre BF, următorul articol pe temă va fi cel în care vă voi informa ce articole tari vor fi la reducere pe 17 noiembrie.