Am fost plecat zilele astea și nu am putut sancționa, la vremea ei, o afirmație a unei dragi prietene, pe numele ei Gabriela Lungu.
Gabi a scos una din cele mai memorabile chestii pe anul 2013, demnă de premiul Smochina anului, sau în genul.

Aproape că nu mai poți să implici bloggeri într-o campanie fără să plătești

Acum văd că prietenul zoso a taxat-o la momentul oportun. Dar a lăsat ceva nerostit.

Aș vrea să aud de la Gabi Lungu și expresii precum:

Aproape că nu mai poți să implici gsp.ro într-o campanie fără să plătești
Aproape că nu mai poți să implici protv într-o campanie fără să plătești
Aproape că nu mai poți să implici hotnews într-o campanie fără să plătești

Și multe alte exemple. Se pare că doamna Lungu uită că și eu, ca proprietar de site, întâmplător numit blog, investesc în situl meu exact ca și siturile despre care nu își pune întrebări atât de existențiale când e vorba de a face o campanie. Știu, munca mea nu se ridică la nivelul muncii unei agenții, nu?

Pentru că mă îndoiesc profund că ar îndrăzni să trimită la gsp.ro un brief în care să le explice cum ei, agenția, încasează câteva zeci de mii de euro pentru campanie, că doar muncesc la ea, dar ar fi interesați ca gsp-ul să publice niște articole gratuite, ce mare lucru, doar nu e vreun efort.

Și da, particip și eu, și colegii mei, la campanii gratuite, când e vorba de a ajuta cu adevărat pe cineva, când e vorba de oameni care ajută alți oameni.

Fac excepție faze când tu, PR la Țara lui Andrei, campanie de CSR deținută de Petrom, compania care doar anul ăsta se îndreaptă spre 1 miliard profit, îmi trimiți un mail în care îmi ceri să scriu moka despre tine, pentru că nu mai ai buget pentru bloguri.

Atunci mă retrag în mine.
Și plâng.

Aproape că nu mai poți să implici agenții de PR într-o campanie fără să plătești…
Aproape că nu mai poți să implici vedete TV într-o campanie fără să plătești…