Mă gândesc, foarte sincer, că băiatul care se ocupă de marketingul de la Brăila Mall are o reală problemă în a înțegele subtilitățile sexuale ale unei limbi sau limbajul corporal. Altfel jur că nu înțeleg, cum ai pune astfel de reclame în fața unui pisoar?

Prima doamnă ridică piciorul, ușurată. Iată, la pisoar, suntem împreună, mai veseli, mai ușori suntem TOT MAI FERICIȚI. A doua doamnă mușcă cu poftă dintr-o ciocolată, pentru că ce poate fi mai sexy la veceu decât să muști dintr-o ciocolată maro? Doar la wc vrei să simți, întotdeauna, TOT MAI MULT GUST. Iar la ultimul, cu copiii și supereroii deja nu mai comentez, că e posibil să intru pe pante juridice de mare angajament. Doar na, te joci cu un erou micuț, conform statisticilor internaționale, în timp ce citești despre copii.

Serios, înțeleg că e la țară, înțeleg că e la Moldova, dar din atâția moldoveni de graniță, nu se găsește unul să dea okul pe mesajele afișate la WC?