m.facebook.com/story.php?story_fbid=2389010681123801&id=100000446775444&refid=52&__tn__=-R

Later edit:

Raspunsul Lidl:

Raspunsul SSG

Relativ la incidentul din parcarea magazinului Lidl, ce a apărut astăzi,
22 februarie 2019, în mass-media și pe canalele de socializare, vă facem
cunoscut punctul nostru de vedere:

Regretăm situația creata si considerăm ca este una conjuncturală, care a
adus un prejudiciu de imagine atât asupra persoanei implicate cât și
asupra clientului nostru, Lidl Romania. Pe această cale ne cerem scuze
pentru disconfortul creat de această situație regretabilă.

Personalul nostru este special instruit și verificat periodic asupra
corectitudinii aplicării procedurii. In acest caz aplicarea procedurii a
fost una ad-litteram și nu una care să țină cont de contextul situației.
În acest sens apreciem acțiunea angajatilor nostri ca fiind regulamentară,
dar exagerată în situația dată.

Activitatea de administrare a parcărilor Lidl de către societatea SSG
Fire&Rescue se desfășoară în deplină legalitate, pe baza unui contract
comercial încheiat între părți și pe baza calificării CAEN *Administrator
de imobile* al unui spațiu proprietate, cu scopul garantarii locurilor de
parcare pentru clienții Lidl.

Regretam incidentul produs si vom lua masurile necesare pentru
reinstruirea personalului si evitarea, in viitor, a situatiilor similare.

Vă stăm la dispoziție pe canalele oficiale de comunicare pentru detalii
supliementare legate de clarificarea acesteia.

Semnează,

Dragoș SĂVULESCU

Director General Grup SSG