Bună ziua, lucrați aici?

Azi am schimbaT uleiul la FoFo, cu 10 000 km întârziere, la serviceul din târg de la Vitan. Curgea noroi, nu ulei vechi negru, în halul ăla de uzat era. Faza funny e că m-am dus în service, văd doi băieți în salopete stând pe o bancă și, mustind de inteligență, îi întreb:

– Nu vă supărați, lucrați aici?

La care ei amândoi, în cor:

– Nuuu.

Zic ok și dau să plec, moment în care li se face milă:

– Lucrăm, domnu` dar ați fost glumeț, câți de ăștia cu salopete vedeți prin zonă.

În fine, un schimb de ulei, 40 lei și 20 șpagă mi s-a părut decent. Păcat că nu au putut să mă lămurească dacă creșterea bruscă a consumului poate fi și din cauză că nu am schimbat uleiul.

întrebare: Voi v-ați lua cauciucuri de la un magazin din târg? Am găsit niște Goodyear la 300 lei și acum stau și mă gândesc dacă să am încredere sau nu și dacă sunt peste Vredesteinurile astea?
Bine, încrederea asta e fix la fel ca și cum aș cumpăra online de pe știu eu ce site cu vandanvelopeoriginale.ro

Gabriela Firea vrea să închidă acest site.

Poți contribui la eforturile mele cu un abonament de 3 USD

sau în Cont: RO34INGB0000999907997658

81 comentarii

  1. iar iti fac propuneri indecente :).
    Da-mi dimensiunile pe email si sa vad ce cauciucuri de iarna iti gasesc – sunt la jumatate de pret si sunt noi.

    Thumb up 0
  2. Băi, mașina îți cară familia. Încalț-o naibii cu ceva ca lumea. Eu mai fac o iarna cu Dunlop-urile de-acu și după aia trec pe Snowtrac. Alea de vară le-am luat Nokian. Nu mai dau banii pe gume ieftine că nu vreau să mă culeg din șanțuri…

    Thumb up 0
    • Chiar asa de bune sunt acest Snowtrac ? N-am auzit de ele. Is numai de iarna ?

      Thumb up 0
    • Meekuu » sefu, goodyear sunt cauciucuri premium

      Thumb up 0
    • Eu nu ziceam mă să nu iei Goodyear da’ să fii sigur că nu-s ceva reșapate. Dunlop/Fulda/Debica/Goodyear sunt același grup și sunt ok ca anvelope.
      Pe dimensiunea mea ( 185/60/R14 ) e cam 250 de lei Snowtrac-ul și merită zic eu. Cam la fel am dat si pe Dunlop când le-am luat…

      Thumb up 0
    • Goodyear sunt proaste, nu au decat numele de premium. Eu am Goodyear pe masina si stiu foarte bine ce spun. Pentru iarna: Nokian si Vredestein, poate si Michelin dar pretul este mai mare si mari chestii nu aduc. Vredestein nu imi plac foarte mult pentru ca cele pe care le-am avut eu s-au uzat parca mai repede decat ma asteptam (trei sezoane). Le poti lua de oriunde, dar ai grija la certificatul de garantie pentru ca eventualele probleme acoperite de garantie apar foarte repede. Nu are rost sa iti faci griji daca firma va mai fi acolo peste un an, pentru ca atunci oricum defectul nu va face obiectul garantiei.
      Uleiul se schimba la termen: 1 an sau 10.000km la Fordul tau, desi ei zic 15.000. In mediul urban, la motoarele turbo uleiul se schimba la maxim 10.000. Sper ca ai pus un ulei de calitate 🙂

      Thumb up 0
    • Janel: eu cred ca uleiul trebuie schimbat mult mai des. De asta ai tija aia cu care verifici nivelul si culoarea uleiului. In general un full sintetic isi schimba culoarea cam la 4000-5000km (cel putin in masina mea), si cam atunci hotarasc ca e timpul sa-l schimb. Asa ca ajung chiar la 2-3 schimburi de ulei pe an. Un an de zile sau 10000 km mi se pare prea mult pentru un schimb de ulei.

      Thumb up 0
  3. De 1 lună mă tot ţin să schimb uleiul.
    Când mă duc la service e full prietene, eu nu am timp să aştept.
    În Munchen un schimb de ulei costa 60 euro, cu uleiul lor.

    Despre cauciucuri nu ştiu ce să zic, eu am GoodYear şi se comportă super bine. Mult noroc la achiziţionare…

    Thumb up 0
    • In NYC costa 25 de dolari, cu uleiul lor. Si la ce tancuri de masini sunt pe strazi, probabil ca intra mult ulei. Eu la un rahat de Corsa de 1.4 am dat 600 de lei acum 2 ani (schimb ulei si filtre). Se pare ca avem moaca de fraieri in tara asta 🙁

      Thumb up 0
    • #10

      @dojo pretul combustibilior si al uleiurilor (ca si alea deriva din titei) este invers proportional cu numarul trupelor din Irak.

      Thumb up 0
    • antinevralgic » dojo e proamericana, nu conteaza astea

      Thumb up 0
    • @dojo: De curios, care sunt preturile la scolarizare, sanatate si alte chestii din astea in SUA?

      Sa stim daca numai in Romania ne luam unii pe altii de „fraieri”.

      Thumb up 0
    • #13

      @msrp: de curios: in Romania exista invatamant, justitie, santate?

      Thumb up 0
    • #14

      Dojo uiti un lucru: americanul e obisnuit sa schimbe uleiul la 3 luni sau 3000 de mile, care vine mai repede. De acee e atit de ieftin.
      Honda mea are senzor pentru ulei si spune cind trebuie schimbat (undeva la 15000km) dar pentru asta dealerul imi da telefoane sa schimb la 6 luni.

      Thumb up 0
    • @Mihai007: al dreaq ulei Mobil1 – in America e bun doar 3000 mile iar in Europa tine 15000 kilometri? Daca ar fi si in Romania 10 lei litrul cu manopera si filtrul incluse, probabil ca as schimba uleiul la fiecare salariu.
      @dojo: ai gresit pretul, e $19.99 schimbul de ulei, incluzind materialul (ulei + filtru) si manopera.

      Thumb up 0
    • #16

      MAI MULT decat atata, Mircea: „durabilitatea” uleiului mai depinde si de conditiile de exploatare (temperatura, presiune, turatie, eventuale componente corosiv-reactive din gazele de ardere etc), or (din cate stiu eu) din acest pdv americanii sunt mult mai „blanzi” decat europenii: motoare mai mari (geometric) la aceleasi pretentii de putere, deci pe de o parte turatii mai mici de exploatare si pe de alta parte supraalimentare mai redusa si raport de comprimare mai mic (deci presiuni si temperaturi mai scazute), si combustibili de calitate mai buna (ca SI-ASA se alimenteaza ei cu cat titei vor si de unde vor si la ce pret vor), deci gaze de ardere mai putin agresive – si TOTUSI schimba uleiul mai des decat europenii. Curata risipa…

      Thumb up 0
  4. De ce nu postezi dimensiunile si postam si noi preturile si vedem ce marci si la ce preturi poti sa te incalti?

    Thumb up 0
  5. #19

    195/65/15

    Thumb up 0
  6. #20

    – as prefera sa iau de la un magazin sau depozit mai mare, mai de incredere, in caz ca am nevoie sa ma folosesc de garantie
    – daca sunt GY Ultragrip8 le-as lua inaintea Vredesteinurilor
    – ce DOT au? cauta cu DOT din 2012, cat mai recent

    Thumb up 0
  7. Sava Eskimo îs bune. Ăla din video şi-a dorit mult un 4×4.

    Thumb up 0
  8. #23

    Cit de des trebuie sa schimbi uleiul de poti intirzia 10000km?
    De ce trebuie sa dai spaga la un banal schimbat de ulei?

    Thumb up 0
    • #24

      Omu’ n-a precizat nicaieri ca ar fi TREBUIT sa dea.
      In rest, gazda noastra doar confunda „spaga” (suma pe care TREBUIE s-o dai, caci de achitarea ei este conditionata procurarea sau efectuarea a „ceva”, deobicei achitata (sau macar convenita) „inainte”) cu „ciubucul” sau „bacsisul” (suma pe care o lasi „peste” ulterior, „dupa”, din proprie initiativa, pt ca ti-a placut cum ai fost servit).

      Thumb up 0
  9. #25

    o fi intrat in sange…

    Thumb up 0
  10. #26

    Invataturi din batrani 🙂
    1.Uleiul este jumatate din intretinerea unei masini.
    2. Indiferent ce anvelope pui, exclus second hand si mai ales obligatoriu sa echilibrezi rotile.

    Thumb up 0
  11. 1. Cel mai important …nu cumpara din TARG ca sunt aduse din turcia, foarte multe persoane mi-au spus acest lucru , si am vazut cand m-am plimbat pe acolo si ii intrebam pe aia daca au modelu goodyear care il doream eu made in germany …. desigur ca nimeni nu avea si toti o bagau paia cu „nu se mai fabrica in germania ca e scump acolo”

    2. Ca pret in targ sunt mai scumpe decat pe internet.

    3. Eu mi-am luat gumele de vara de pe jantesianvelope.ro , aceleasi gume care le cautam prin targ prin Vitan…mai ieftine , Made in Germany si cu DOT de productie cu 1 luna inainte de achizitie(nu cu 1 an sau 1an+ ce era prin targ) deci win win win for me.

    Thumb up 0
    • #28

      de pe jante si anvelope punct ro mi-au luat si eu si de vara si de iarna (debica)

      Thumb up 0
  12. Eu mi-am luat din targ..De aici de la noi..Dar au fost foarte ok..Cateodata mai trebuie sa si riscam…

    Thumb up 0
  13. @Arhi: La anvelope conteaza si vechimea cauciucului. Cica un ciclu de viata indicat e cam de 4 ani. (chiar daca nu se uzeaza ca si suprafata de rulare, cauciucul isi pierede proprietatile). Cauta pe net despre codul DOT. Pe fiecare anvelopa scrie cand a fost fabricat. Nu merita sa cumperi gume vechi de cativa ani. Daca codul DOT e ok si in targ (si nu e pretul din categoria prea frumos sa fie adevarat) eu zic ca poti sa cumperi si de acolo. Daca mai ai nevoie de ceva informatii suplimentare spune intr-un comment si discutam pe mess daca vrei, mai spre dupa masa.

    Thumb up 0
  14. #31

    Incearca aici: http://www.tyrehotel.ro
    Eu imi tin si cuciucurile la ei in restul timpului. Au preturi ok si pot sa iti recomande si ce anvelope sa iei.

    Thumb up 0
  15. Goodyear la 200 de lei? U kiddin?! :))
    Si eu ma uit la niste Goodyear si sar de 400 (si tu ai tot pe 16″ nu?)

    Thumb up 0
  16. Vredestein dinalea am si eu (nu stiu daca sunt snowtrack3 ..). Sunt foarte ok, n-am avut probleme iarna trecuta. Isi merita banii, chiar daca sunt putin mai scumpe.

    Thumb up 0
    • Primele mele „caucioace” de iarna au fost vredestein. Sotia pe „fierul ei de calcat” are tot vredestein, puse anul trecut. Cu ale mele am facut 2 sau 3 ierni (maninc cacat, chiar 5) si au fost intr-adevar super OK. Atita doar ca anul trecut unul din ele a facut o galma urita. Nu sunt foarte scumpe, as spune chiar ca pentru categoria din care fac parte sunt la un pret chiar decent.

      Thumb up 0
  17. #38

    http://www.anvelope.ro/ – de aici am luat in mai 4 bucati de vara. transportul a fost gratis pana la arad.

    de iarna am vredestein snowtrac 2 SH, s-au compartat foarte bine.

    Thumb up 0
  18. #39

    Pot sa iti recomand ca si anvelope de iarna Nokian. Am pe masina WRG2, si sunt extrem de multumit de ele. Se comporta brici pe gheata si dupa mine drumurile acoperite cu un strat subtirel de gheata iarna mi se par cele mai nasoale. Pe zapada, toata lumea sta chill. Pe drumuri pe care zapada s-a dus dar pe alocuri(si mai ales prin curbe umbrite) gasesti gheata…e important sa ai cauciucuri cat mai bune, pentru ca exista posibilitatea sa nu vezi dinainte portiunea cu probleme sau sa nu stii ce vine dupa curba.
    Din experienta pot sa garantez si pentru Goodyear ultragrip, Michelin Alpin sau Dunlop Wintersport 3D. Toate sunt foarte ok pentru drumurile noastre. Vredestein nu am probat.
    In general cand trebuie sa imi iau gume noi, arunc un ochi si pe testele facute de cei de la ADAC din germania. Nu prea se inseala baietii….

    Thumb up 0
  19. Stiu ca nu iti place, dar daca iei prin zumzi voucher pentru http://www.anvelope-online.ro ajungi pentru 195/65R15 pe la 280 / buc pentru Goodyear UG8 sau Dunlop Winter Sport 4D sau Michelin Alpin A4. Asta in loc de 380/buc.
    Winter Sport 3D e chiar un pic mai ieftin.
    Dar nu lua prin zumzi ca sunt tepari toti, nu? 😉

    Thumb up 0
    • cartus » eu nu de aia nu iau prin zumzi. mai ales ca sunt amic cu fusu, iti dai seama ca e destul de greu sa mi se dea teapa in conditiile astea, nu?

      Thumb up 0
    • #42

      Daa ce sa spun. Facem pariu ca gasesti aceleasi anvelope la max. 280 de lei fara niciun site de vouchere? Hai sa zicem ca de fapt costa 380 sau 480 sa sara lumea…

      Thumb up 0
  20. Arhi – referitor la consum: da, uleiul isi pierde proprietatile pe masura ce se uzeaza. Cresterea vascozitatii face ca motorul sa fie nevoit sa „impinga” mai tare ca sa se invarta, deci un randament mai mic (din aceeasi cantitate de combustibil consumat, un procentaj mai mare se duce pe efortul „intern” decat daca uleiul e proaspat). Pe cale de consecinta, ca sa obtii aceeasi putere „la roata”, trebuie sa consumi mai mult combustibil.
    Referitor la depasirea termenului: 10.000 km peste intervalul recomandat este imens, indiferent care e „intervalul recomandat”. Stiu ca la VW e o chestie LongLife sau ceva in stilul asta, cu revizii la 30.000 – si chiar si atunci 10.000 km in plus sunt prea multi. Situatia e cu atat mai tragica cu cat drumurile pe care le faci sunt mai scurte – daca mergi mult in oras, eu n-as sari de 10.000 km pentru un schimb de ulei (nu 10k peste, 10k intre schimburi). Nu merita banii pe care ii scutesti – pentru cateva zeci sau sute de lei, risti sa belesti motorul complet.

    Thumb up 0
    • adi » am…uitat..sa…il…schimb…

      Thumb up 0
    • de la o varsta arhi a uitat sa isi ia lecitina, ce sa mai vorbim de schimb ulei?

      Thumb up 0
    • #46

      Eu de 6 ani schimb uleiul la o masina identica la 15k sau 1an. Asa e si recomandat desi poate ca ar fi mai bine sa il schimb ceva mai repede mai ales ca eu merg mult pe drumuri forestiere cu mult praf. Am pus mereu „Formula F 5w-30”.
      @arhi: ce ulei ai pus?

      Thumb up 0
    • florin » ulei Ford 5W30

      Thumb up 0
  21. #48

    Am uitat ce mesaj voiam să vă dau.

    Thumb up 0
  22. #50

    Vredestein am avut si eu, sunt excelente. Anul asta tot vredestein cumpar. sunt facute in olanda.

    Au distribuitor autorizat in romania si la preturi f bune, http://www.nexxon.ro/

    Cauciucuri bune gasesti si la http://www.cauciucuridirect.ro/ , care e o firma din germania f cunoscuta, au inclusiv teste cu cauciucuri.
    Au aceleasi preturi ca in germania, adica f bune. Cel putin la ce am cumparat eu.

    Thumb up 0
  23. @Dojo, schimburile de ulei la masini nu se fac niciodata la reprezentanta . E un fel de lege nescrisa !

    Thumb up 0
    • 600 lei, revizie Renault Symbol 1.2 benzina, filtru de aer, filtru de polen, filtru de ulei si ulei. Facea proprietaru’ spume pe la receptie. SPUME !!!!

      Thumb up 0
  24. acum mi+am adus aminte ca trebuie sa schimb uleiul

    damn

    Thumb up 0
  25. #55

    Referitor la uleiuri si schimbul lor…toti producatorii de autovehicule din Germania ofera 2 posibilitati la setarea intervalului de service. Ori din 15000 de km in 15000 de km, ori pe metoda LongLife la 30000. In cazul al doilea, motoarele au un senzor care masoara nivelul de degradare al uleiului si iti semnalizeaza cand e momentul sa il schimbi. La noi in tara, posibilitatea sa alegi intre cele 2 tipuri de service exista cu siguranta la BMW. Diferenta e ca pentru al doilea tip de service la 30000 de km se foloseste un ulei special, conceput pentru LongLife. La restul de dealeri, va dati seama ca si-ar fura din paine sa te cheme la schimbat de filtre si ulei tot odata nu….

    Thumb up 0
  26. De multi ani iau gume pentru parc doar de aici: http://www.sigemo.ro/anvelope.php

    Thumb up 0
  27. imi place cum ai grija de masina, doar 10000km peste ?

    Thumb up 0
  28. Eu recomand Vredrestein. Am avut la 3 masini si nu m-au lasat niciodata in drum. Anul trecut am luat pentru Peugeot-un nevesti-mii de la http://www.anvelopevredestein.eu/. De fapt firma este Best Tires (www.best-tires.ro). Asigura atat schimb cat si depozitare (contra cost, bineinteles).

    O alternativa, Nokian.

    Chiar daca dai mai mult, stai linistit. Iar siguranta in trafic, face toti banii.

    Thumb up 0
  29. #64

    „întrebare: Voi v-ați lua cauciucuri de la un magazin din târg? Am găsit niște Goodyear la 300 lei și acum stau și mă gândesc dacă să am încredere sau nu și dacă sunt peste Vredesteinurile astea?”

    Parerea mea, mergi pe Goodyear Ultragrip 8, chiar si 7+. Eu am luat prin iunie un set de anvelope de vara de pe http://www.ecauciuc.ro/ si livrarea si produsele au fost ok.

    Thumb up 0
  30. Subscriu la anvelopejantepromotii.ro.
    Am tot luat de la ei si au fost ok.
    Numai in familie de 3 ori plus din recomandari si altii.
    Certificat de garantie, DOT recent, Made in Germania. Vorbesc de Ultragrip 7+ ca nu aparuse 8ul pe atunci.
    La 8 daca iei nici nu ar avea cum sa nu fie recent DOTul , dat fiind ca e o anvelopa lansata mai curand.
    Buba e cu site-ul ca nu e iPad/Android friendly, daca o sa vrei sa intri sa cauti in felul asta. Ii suni, intrebi si de DOT si tot ce mai vrei sa stii. Sunt amabili, serviabili, transport gratuit de la 4 anvelope in sus.
    Inainte sa le iau, la fel eram in dubii, gasisem in targ la pret aproximativ egal (putin mai scumpe) cu montaj gratuit (tot made in Germany, DOT recent insa un cauciuc mai vechi decat celelalte trei). Dar asta cu montaj gratuit e un pic de teapa ca te mai costa oricum valvele, echilibratul si mai gasesc cate unii si altele sa ia banul. Plus ca sunt de obicei in alte locuri, nu unde au ei stand si le vand, pe baza de programare ca sunt mai ocupati (nu pretind ca asta e regula la toti cei din targ). Asa ca per total mai bun pretul de pe net si montajul unde iti e mai la indemana.

    Thumb up 0
  31. Recomand si eu http://www.cauciucuridirect.ro . Am tot luat de la ei, vin din Germania, DOT recent, livrare gratuita, iar daca le iei pe firma nu platesti nici tva-ul.
    Ca marca, sunt fan Bridgestone de ani buni. Recomand cu incredere!

    Thumb up 0
  32. am dat 1.200 pe goodyear anu` trecut, la 300 lei numa daca e 300/bucata

    Thumb up 0
  33. Si ca pareri despre UltraGrip 7+, foarte multumit de ele dupa 2 ierni, folosite zilnic in Bucuresti.
    As fi luat Dunlop 3D daca nu le mai gaseam pe astea, conform Adac erau tot pe acolo.

    Thumb up 0
  34. Eu am avut Turanza ER300 de la Bridgestone (de vara) si le-am schimbat pe goodyear excellence si nu regret nimic (rezista 75-80000 km) . De iarna tot goodyear am si vreau sa cumpar tot goodyear pt masina sotiei. Si in plus stiu si ce standarde respecta goodyear-ul cand testeaza un pneu inainte de a fi lansat pe piata.

    Thumb up 0
  35. Daca vrei un sfat de om care le-a incercat cam pe toate si care mananca paine din mersul cu masini. Ai bani si vrei sa tina mult, iei Michelin. Vrei ceva mai subtire dar superior, iei Dunlop (Wintersport 3D – alegerea mea), cel mai bun raport pret calitate forever. Vrei ieftin si decent: Sava Eskimo. Regula sfanta daca vrei sa fii rege iarna: NU SECOND-HAND si iti iei pneuri de iarna un numar mai mic: ai in mod normal 205/55 R16 pneuri de vara (exemplu la intamplare), de iarna iei 195/65 R15 (cu jante de tabla) – atentie sa se potriveasca jantele cu etrierele de frana. Restul sunt povesti cu zane. Succes. Daca ai nevoie de un sfat mai concret, stii unde ma gasesti.

    Thumb up 0
  36. Daca te uiti la design-ul lor, cele recomandate de tine sunt mai bune pe umed (au o portiune longitudinala care ajuta la control si evacueaza apa mai bine). Cele recomandate de mine au un profil mai alambicat, mai agresiv, mult mai receptive pe zapada. Inainte de orice, pneul de iarna trebuie sa fie bun pe zapada si gheata, cand e zapada de 10 cm si n-ai tractiune, atunci iti doresti un pneu bun. Eu as lua varianta asta. Daca vrei sa vezi un profil foarte bun si pe ud si pe zapada si gheata, te uiti la Dunlop Wintersport 3D – o sa intelegi imediat despre ce vorbesc. Cu cat liniile sunt mai uniforme, ai control bun la virare si manevrabilitate sporita, cu cat sunt mai amestecate si asimetrice, cu atat raspund mai bine in zapada. Uita-te si la Sava Eskimo, un pneu fenomenal in zapada adanca, o sa intelegi niste principii care te vor ajuta pe viitor cand alegi pneuri de iarna. Marca e relativa, conteaza compozitia si designul benzii de rulare.

    Thumb up 0
    • Adam Robert » da, am observat asta, dar eu circul mult in oras, prea putin in exterior. deci mai mult umed decat zapada afanata

      Thumb up 0
    • #78

      ARHI, in conditiile descrise aici de dumneata (si tinand cont de conditiile specifice momentului: de intensitatea traficului, de priceperea generala SPECIFICA a celorlalti participanti la trafic, de viteza cu care stii ca – in respectivele imprejurari de iarna – pe de-o parte circuli dumneata si pe de alta parte circula coparticipantii la trafic etc), intreaba-te CE anume consideri dumneata ca aduce riscuri mai mari pt dumneata, ca te pune mai rau (mai mult SI mai grav) in pericol (pe dumneata personal si pe cei care eventual te insotesc in masina): „multul” circulat „in oras”, SAU „putinul” circulat „in exterior”? Si IN CARE dintre cele doua variante consideri ca ai mai mare nevoie de „gheare” care „sa muste din drum” pt a reusi sa te scoti (iesind de pe traiectoria periculoasa) dintr-un pericol pe care IL VEZI ca vine spre dumneata?

      Thumb up 0
    • VictorCh » da, m-am intrebat. cele care au grip mai bun pe zapada sunt mai slabe ca eficacite fata de cele ce au grip mai bun in oras.

      Thumb up 0
  37. #80

    Merg de 10 ani in fiecare iarna cu niste cauciucuri all-season.Cumparate de noi-noute, mereu de firma – Pirelli, Michelin. Am citit deunazi articolul, m-am scarpinat un pic, am citit vreo 2 saptamani pe forumurile straine si in final mi-am luat niste Vredestein Snowtrack 3, made in Holland, 262 lei bucata – livrare fulger in 17 ore Bucuresti -Iasi, raport calitate/pret imbatabil.
    Deci am senzatia ca i-am pus shenile. Nu mi-a mers Vectra pe zapada in viata vietii mele cum merge acuma. Concluzia e simpla: dai un ban dar la urma te feliciti, si-i inveti si pe altii, caci cine nu a folosit nu stie ce inseamna. Si lasati alte variante deoparte, all-season sau oricare ar fi ele. Multam pentru pont, Arhi.

    Thumb up 0
    • sumomanu » eu mi-am luat michelin alpine ceva. azi am franta pe gheata. a ramas masina blocata pe loc, desi eram pregatit sa ma duc sanie.

      Thumb up 0