Știți că eu a trebuit să merg la Social Media Summer Camp ca să aflu că niște companii și agenții aveau impresia despre mine că sunt extrem de rău, ba chiar câinos, plus arogant și alte calități superioare? Bine, era varianta de iarnă a evenimentului, dar ați prins ideea. Adevărul e că, nemergând în foarte multe Întâlniri de gen, oamenii nu prea ajung să mă cunoască și să afle ce pâinea lui dumnezeu sunt.

Pe 4 iulie mă duc din nou, din același motiv. Să împrăștii iubire :mrgreen: și să las oamenii să mă cunoască așa cum sunt eu în mod real, nu cum împrăștie vorba diverși inadaptați din zonă. Practic, pentru blogger, pe lângă ce are de învățat de la povestitorii de pe scenă, ăsta e unul din marile avantaje. E cunoscut de oamenii care contează.

Iar companiile prezente, la rândul lor, au de câștigat prin asta. Pentru că una e să vorbești cu un nume de pe harta internetului și să încerci să ajungi la un punct comun și alta e să îl cunoști fizic, să vezi ce îi poate mintea de blogger și cum poți discuta cu el. Plus, au acces direct la ideile invitaților, care idei nu sunt puține și, de foarte multe ori, deloc proaste.

Cred că, dacă ar fi mai multe întâlniri de genul, am scăpa, în timp, de clasicele articole gen Cum vreau să fiu abordat de firme și agenții, iar agențiile ar fi mai ocupate să muncească, decât să se teamă de bloggeri.