M-am gandit să scriu putin si despre campaniile mișto la care particip, tot în virtutea faptului că trebuie să mai și lăudăm lucrurile care ne plac, nu doar să evidențiem cele ce ne afectează negativ.

Așa că vom începe cu campania făcută de Heineken, Fii actor in spectacolul UEFA Champions League.
Desigur, s-ar putea înțelege că mi-a plăcut doar datorită faptului că am putut bea bere cosmopolită fără limită. Greșit, mi-a plăcut ȘI de asta, dar a avut unele componente care m-au calinizat, ca să zic așa.

De exemplu, m-am simțit foarte culeanu când am primit dozele Heineken de colecție, împreună cu biscuiții asortați. Dozele erau imprimate fiecare cu una din finalele UEFA Champions League, la fel și biscuiții (pentru cine nu bea în bar, biscuiți le spune suporturilor de pahar de pe tejghele).

Mi-au plăcut spoturile din seria Heineken’s Legendary Football, spoturi în care au jucat Gianluigi Buffon, Patrick Vieira, Clarence Seedorf, Ruud Van Nistelrooy și Rene Adler.

Nu prea mă ucid cu Facebookul, așa că aplicația de Facebook, Footbal Fan, nu am folosit-o. În schimb am folosit aplicația de telefon, “Heineken Football Live”, numărându-mă printre cei 25 000 de smartfonisti care au descărcat-o.

Ce mi-a mai plăcut? Mi-au plăcut vizionările meciurilor în diverse zone selecte ale orașului, unde am putut bea un Heineken și să mă uit la meci alături de oameni cu care nu prea mă întâlnesc des (sper că din motive de lipsă de timp, nu de altceva, se aude acolo sus, domnul Andi Moisescu?).

Overall, de ce e Fii actor in spectacolul UEFA Champions League peste alte campanii? Nu s-a limitat la o simplă chestie gen Hai să punem și noi un banner și aia e. A fost gândită pe termen lung, a fost interactivă cu consumatorul final, burtoșelul de bere, a dat premii (în bere și în posibilitatea de a viziona finala direct de pe Alianz Arena din Munchen și din Cape Town, Africa de Sud.)

Așa că mai așteptăm, că și la anul se face UCL. Și sper că și eu să mai fiu prin zonă…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.